Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 29 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 289

Onderwerp: Vliegen met Aer Lingus

  1. Top | #251
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holandesa Bekijk Berichten
    In Mei zijn wij met Aer Lingus naar Orlando geweest. 3 Volwassenen en 2 Kinderen (4 en 1j 11 maanden). Onze ervaring was zo prettig dat ik wou dat ze naar meer Amerikaanse bestemmingen zouden reizen.
    gr.
    Van mij mag het, maar ik denk dat we het voorlopig met Orlando, Boston, New York en Chicago moeten doen, waarvan we er al 3 hebben gehad
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #252

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Vorig jaar naar New York gevlogen via DUB en terug via Boston. Op de heenweg vanuit AMS zware vertraging met onze AerLingus vlucht. Ik was bang dat we onze tweede vlucht naar NYC zouden missen. Tijdens de vlucht werden we door het personeel aan boord keurig geïnformeerd over de stand van zaken. Bij aankomst in DUB keurig opgewacht door grondpersoneel dat ons snel langs de douane wist te leiden en hup op onze volgende vlucht.

    Voor de rest is en blijft vliegen net als vervoer in een bus. Bij de ene maatschappij moet je voor je drankjes en eten betalen bij de andere niet.

    Gisteren met Air France uit Parijs terug gevolgen maar dat is ook niet mijn favo airline.

  3. Top | #253
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Een vraagje voor de Aer Lingus deskundigen. Het is nog steeds niet mogelijk om online in te checken en boardingpassen te printen voor vertrek vanuit Amsterdam. Is het wel mogelijk om de boardingpassen te printen voor het traject Dublin-Orlando? Of gaat dat gelijk en makkelijk bij het inchecken aan de zuil/balie op Schiphol?

  4. Top | #254

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Dat gebeurd op Schiphol.
    Wss ondat je eindbestemming in de VS ligt kan je niet online inchecken (gok ik).



  5. Top | #255
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    De laatste keer (april dit jaar) kon je nog niet online inchecken. De boardingpassen voor Dublin Orlando konden ook niet uitgeprint worden op Schiphol en moesten we aan de balie in Dublin ophalen. Maar er waren andere passagiers die wel al boardingpassen hadden voor Dublin Orlando (de meeste trouwens niet).

  6. Top | #256
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Zelfde ervaring als Mushu. Ook in april van dit jaar gevlogen. In Dublin hadden ze al een hele stapel boardingpassen klaarliggen. Ging dus best vlot. Op de terugweg kregen we on Orlando wel gelijk de beide passen.

  7. Top | #257
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Het zijn maar een beperkt aantal landen van waaruit je bij AL online kunt inchecken, en NL hoort daar niet bij. Wij kregen afgelopen Maart wel de beide boardingpassen, nadat de kiosk vastgelopen was. We moesten daarvoor wel naar een bemande balie. Voorgaande keren ook alleen de AMS-DUB instapkaart.


    Vanuit Orlando konden we wel online inchecken, maar alleen voor het deel MCO-DUB, en kregen we in DUB pas weer de instapkaart voor het laatste rukje. Wel gewoon met de vastgelegde stoelen (iedere keer), dus je hoeft niet te vrezen voor een opsplitsing van het reisgezelschap. Verloopt allemaal uiterst soepel.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #258

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Waar krijg je die instapkaart?
    bij de Transferbalie?



  9. Top | #259
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Toch waren er bij ons in het vliegtuig mensen die ondanks vastgelegde stoelen werden opgesplits. Er was zelfs een groep mensen, die bestond uit twee gezinnen, die op twee verschillende terugvluchten van Dublin naar Amsterdam werden gezet, terwijl zij toch echt dezelfde vluchten hadden geboekt. Het blijft dus wel opletten

  10. Top | #260
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Wij hadden gewoon de stoelen die ik geboekt had maar op de terugvlucht van Dublin naar Amsterdam waren we wel op een latere vlucht gezet. Maar dat was al ruim voordat we op vakantie gingen bekend. Daar was ik van op de hoogte gebracht door een email. De eerste keer dat ik met Aer Lingus vloog (september 2011) hadden we ook de vooraf geboekte stoelen en moesten we net als later in april onze boardingpas voor DUB-ORL in Dublin ophalen. Op de terugweg (beide keren) wel de boardingpassen voor beide vluchten gelijk in Orlando gekregen.
    De balie waar je in Dublin je boardingpas voor de vlucht naar Orlando moet ophalen is niet te missen. Je volgt de borden naar US immigrations (of zoiets) en dan kom je langs de balie. Om verder te kunnen heb je dan ook je boardingpas nodig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •