Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 57 van de 71 EersteEerste ... 747555657585967 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

1. Top | #561
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Auto huren 2013

Hier het eerste antwoord dat iemand op het AA forum op zijn bezwaar kreeg:

sponse Via Email (Anna ) 05/30/2013 10:56 AM
    Dear Edwin

Thank you for your reply- I can understand why that message would be alarming! I investigated it and spoke with a supervisor, and apparently there was an error on the site causing rates to appear much lower than what they should have been. This message was sent to everyone who had a reservation made in the time period of May 24 through May 28, and your reservation was made on May 26. However, the rate on your reservation will be honored and you do not have to rebook the reservation. Just to be sure, I spoke with Kris at the Las Vegas airport, and she said that your reservation will be honored. If you have any trouble, or if you are overcharged for any reason, please let me know after your rental has concluded and I will make sure that the price on your reservation is honored. I am very sorry about this.
    .

Respectfully,
    Anna
    National Customer Servic

2. Top | #562
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Ben ik toch heel benieuwd wat Expedia gaat doen aangezien Frieda (geboekt bij Expedia) wel gebruik heeft kunnen maken van de "speciale prijs".
    Zou voor Expedia ook geen reclame zijn om de reserveringen in te trekken,...Tot op heden heb ik nog geen mail gekregen van Expedia...
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

3. Top | #563
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Zijn er al Emeraldboekingen die geannuleerd zijn?

4. Top | #564
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

allebei mijn boekingen ( via Expedia en rechtstreeks) staan nog als booked en confirmed in "my emerald"

5. Top | #565
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ook een mail gehad ,blijven ook maar bij de Britten.

6. Top | #566
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Boem, ook ik heb de mail gehad. Stond in mn SPAMbox... toch nog even in de pen klimmen!

7. Top | #567
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Mijn alamoboeking staat ook nog op confirmed, maar heb toch de cancelmail ontvangen.
    Van National(emerald) nog geen cancelmail gehad.

8. Top | #568
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Facebook loopt over van de klachten, dit gaat alsnog goed komen verwacht ik....

9. Top | #569
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axzel Bekijk Berichten
    Boem, ook ik heb de mail gehad. Stond in mn SPAMbox... toch nog even in de pen klimmen!
    Heb al wel een (zeer beleefd) mailtje terug gestuurd met mijn Facebook ervaring maar ja....of het helpt..?
    Misschien dat in de "Gouden Tijden" National het erbij liet zitten maar in deze zware crisistijden.....? Ik vrees van niet.

10. Top | #570
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Geen emerald lid, maar wel mail gehad. Kan wel nog inloggen en de status is nog confirmed.

Heb ook mijn usareisen reservering nog, al betaald, dus die gebruiken we gewoon. Ik had er al geen goed gevoel bij. Ben wel benieuwd of ze zich iets aantrekken van al die boze mails nu en op fb.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

Forum Rechten