Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 71 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #541
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2013

    @ Frieda,

    fijn dat je zo een leuke auto hebt gekregen, geniet ervan!

    Alleen dus toch wat we al dachten dat ze daar niet veel kunnen met een Nederlandse bevestiging.
    Ik heb Expedia gelijk even een mailtje gestuurd omdat ik op mijn vraag of ik de bevestiging in het Engels kon krijgen de reactie kreeg dat dit niet nodig was. (wel dus) en jouw berichtje aangehaald. Ik hoop dat de manager een beetje flexibel zal zijn. Geniet van je vakantie .

    (ik heb zelf ook nog een boeking lopen bij National zelf, als Expedia geen Engelse versie heeft denk ik dat ik Expedia maar cancel al heb ik liever dat er alvast betaald is)
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #542
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2013

    @Angelique Ik heb exact hetzelfde dilemma. Ben benieuwd over Expedia toch mee wil werken ( dan ga ik daarna wel een mailtje sturen
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  3. Top | #543
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Auto huren 2013

    natuurlijk kunnen ze wel wat met een nederlandse voucher je hoeft namelijk alleen het boekingsnummer kunnen lezen en daarnaast staat het in hun computer wat je hebt geboekt.

    ik heb in 2011 via Expedia bij national geboekt en op mco opgehaald met alleen de bevestiging van Expedia en dat was geen enkel probleem. medewerker zei uit zichzelf . ik zie dat alles er al bij zit en je niets extra's nodig hebt en gelijk op 0 gezet . ook geen verkooppraatje of proberen een upgrade te verkopen .

    dus het heeft niets met de bevestiging van Expedia te maken maar ik denk eerder de wel bekende verkooptructjes van extra kosten die buiten deze actie ook aan de orde van de dag zijn . ze kocht iets extra nl een 2e bestuurder , denk dat daar de crux zit en niet in de bevestiging

  4. Top | #544
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2013

    dat zou natuurlijk ook kunnen, maar omdat Frieda duidelijk aangeeft dat er niet duidelijk was voor de medewerker wat er nu wel of niet geboekt was lijkt het mij voor de medewerkers daar een stuk handiger als het er even in het Engels staat. Ik laat wel even weten wat de reactie van Expedia is.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #545
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik heb inderdaad bij expedia geboekt. Ik ga ze ook een mail sturen.

  6. Top | #546
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Auto huren 2013

    En moet je bij National ook je internationaal rijbewijs laten zien? De ANWB vertelde vanmorgen dat niet alle verhuur bedrijven er naar vragen........

  7. Top | #547
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Auto huren 2013

    international rijbewijs is toch helemaal niet nodig in florida?

  8. Top | #548
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Moderator Njit: Die discussie aub voeren in dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthrea...eds-NIET-nodig
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #549
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Oh nee....

    Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout

  10. Top | #550
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    Oh nee....

    Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout
    Ik ook, echter op de national site staat hij nog steeds als confirmed.... Ook kan ik nog steeds niks boeken via het systeem aangezien alles op Sold out staat.

    Dear Marc Blokland

    Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required

    We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com website.

    Thank you for your business.

    Kind regards


    National Customer Services Team
    Laatst gewijzigd door mblokland; 30-05-13 om 16:59.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •