@Angelique Ik heb exact hetzelfde dilemma. Ben benieuwd over Expedia toch mee wil werken ( dan ga ik daarna wel een mailtje sturen![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
@ Frieda,
fijn dat je zo een leuke auto hebt gekregen, geniet ervan!
Alleen dus toch wat we al dachten dat ze daar niet veel kunnen met een Nederlandse bevestiging.
Ik heb Expedia gelijk even een mailtje gestuurd omdat ik op mijn vraag of ik de bevestiging in het Engels kon krijgen de reactie kreeg dat dit niet nodig was. (wel dus) en jouw berichtje aangehaald. Ik hoop dat de manager een beetje flexibel zal zijn. Geniet van je vakantie.
(ik heb zelf ook nog een boeking lopen bij National zelf, als Expedia geen Engelse versie heeft denk ik dat ik Expedia maar cancel al heb ik liever dat er alvast betaald is)
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
@Angelique Ik heb exact hetzelfde dilemma. Ben benieuwd over Expedia toch mee wil werken ( dan ga ik daarna wel een mailtje sturen![]()
2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY
natuurlijk kunnen ze wel wat met een nederlandse voucherje hoeft namelijk alleen het boekingsnummer kunnen lezen en daarnaast staat het in hun computer wat je hebt geboekt.
ik heb in 2011 via Expedia bij national geboekt en op mco opgehaald met alleen de bevestiging van Expedia en dat was geen enkel probleem. medewerker zei uit zichzelf . ik zie dat alles er al bij zit en je niets extra's nodig hebt en gelijk op 0 gezet . ook geen verkooppraatje of proberen een upgrade te verkopen .
dus het heeft niets met de bevestiging van Expedia te maken maar ik denk eerder de wel bekende verkooptructjes van extra kosten die buiten deze actie ook aan de orde van de dag zijn . ze kocht iets extra nl een 2e bestuurder , denk dat daar de crux zit en niet in de bevestiging
dat zou natuurlijk ook kunnen, maar omdat Frieda duidelijk aangeeft dat er niet duidelijk was voor de medewerker wat er nu wel of niet geboekt was lijkt het mij voor de medewerkers daar een stuk handiger als het er even in het Engels staat. Ik laat wel even weten wat de reactie van Expedia is.
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Ik heb inderdaad bij expedia geboekt. Ik ga ze ook een mail sturen.
En moet je bij National ook je internationaal rijbewijs laten zien? De ANWB vertelde vanmorgen dat niet alle verhuur bedrijven er naar vragen........
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
New England 2016 Florida 2017
international rijbewijs is toch helemaal niet nodig in florida?
Moderator Njit: Die discussie aub voeren in dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthrea...eds-NIET-nodig
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Oh nee....
Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout![]()
Ik ook, echter op de national site staat hij nog steeds als confirmed....Ook kan ik nog steeds niks boeken via het systeem aangezien alles op Sold out staat.
Dear Marc Blokland
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com website.
Thank you for your business.
Kind regards
National Customer Services Team
Laatst gewijzigd door mblokland; 30-05-13 om 16:59.