Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 71 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #511
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.029

    Standaard Re: Auto huren 2013

    idd, ik zei fastcheck maar bedoel savetime!
    Laatst gewijzigd door elstars; 28-05-13 om 23:54.

  2. Top | #512
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Er zit bij deze aanbieding geen gratis 2e bestuurder. Ik vraag me af als ik nou bij save time een 2e bestuurder invul of ze dan automatische het huurbedrag gaan verhogen met $,9,99 pd.

  3. Top | #513
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Beste allemaal

    Zojuist bericht van National...

    Thank you Mr. Brouwer. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Tampa on 31 December 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Orlando, 17 January 2014, at 18:00, including taxes, estimated charges of $165.54. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Orlando on 14 September 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Tampa on 28 September 2013, at 18:00, including taxes, estimated charges of $110.09. Estimated charges would only change if the reservation is modified by dates, vehicle size, change of locations, or added services. Please let us know if you have additional questions.
    Safe travels! -Kat

    Het ziet er naar uit dat het toch wel snor zit!
    Persoonlijk vind ik het nog een te groot risico en wel om de volgende redenen:
    1. Inmiddels is boeken vanuit NL niet meer mogelijk
    2. Kost dezelfde auto geboekt vanuit b.v. Duitsland (Germany) het zesvoudige
    3. Heb nog een reservering bij Hertz staan die ik moet annuleren

    Heb maar even een PB op facebook gestuurd met een expliciete vraagstelling, laat hier wel weten wat het antwoord is.

  4. Top | #514
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik het nog een te groot risico en wel om de volgende redenen:
    ...
    3. Heb nog een reservering bij Hertz staan die ik moet annuleren
    Ik zit met hetzelfde, heb een mooie reservering bij Herz en weet nog niet of ik die wel op moet geven. Ga pas eind juli weg dus heb nog wel even de tijd . Wachten maar even af!

  5. Top | #515
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.029

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Heb ook nog een reservering bij Hertz staan, maar ik denk dat ik de gok wel ga wagen. Zoals ik het zie heeft National kennelijk ergens een foutje gemaakt, het opgemerkt en aangepast. Gedane boekingen blijven waarschijnlijk gewoon geldig. Het zou zeer slechte reclame zijn als National toch de boekingen blokkeert of heel veel laat bijbetalen aan de balie. Een paar jaar terug ging dat makkelijk, maar nu... met al de sociale Media.......oei! Dat wil je als bedrijf niet!!

    De komende tijd zal een economy car bij National voor een weekje huur rond de $1000 liggen!! Moet je wel uit Nederland of Belgie komen!
    LOL.

  6. Top | #516
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Heb ook nog een reservering bij Hertz staan, maar ik denk dat ik de gok wel ga wagen.
    Als ik positief bericht krijg ga ik de 'gok' ook wel wagen, heb nog even tijd aangezien we 1 augustus vertrekken...

  7. Top | #517
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik maak me er voorlopig maar eens helemaal niet druk om. Wat nou risico....? Het land hangt van coupons, kortingen, codes en wat er al niet meer aan verschillende tarieven te bedenken is aan elkaar. ' Verkocht is verkocht' is het motto en er is geen hond die verder nog ziet wat jij hebt betaald als je de auto ophaalt.

    Aanbiedingen terugdraaien levert heel veel negatieve publiciteit op waarbij ook nog eens de kwetsbaarheid van het geautomatiseerde systeem wordt benadrukt. Grote bedrijven kiezen in zo'n geval eieren voor hun geld en nemen hun verlies stilletjes....Zie de reactie aan Bert Brouwer waar geen speld tussen te krijgen is en waarin ze geen krimp geven en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

    En wij profiteren er van. Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt......' Als er wat te melden is, zal National dat moeten doen. De klant hoeft natuurlijk niet nog eens te vragen of de overeenkomst die bevestigd is, wel in orde is. Waarbij je ze ook nog eens de gelegenheid geeft om onder hun aanbieding uit te komen....



  8. Top | #518
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten

    Heb maar even een PB op facebook gestuurd met een expliciete vraagstelling, laat hier wel weten wat het antwoord is.
    Dit begrijp ik niet, dat had Elstars toch ook al gedaan, ook zeer expliciet en het antwoord is crystal clear, twee reserveringen worden bevestigd daar is geen spel tussen te krijgen.

  9. Top | #519
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Gisterochtend een boeking gedaan via Expedia en gisteravond laat een definitieve bevestiging van de boeking ontvangen ( Op de 1e bevestiging stond : De reservering is naar National Car Rental verzonden) . "Foutje "was toen al bekend, dus boekingen gaan denk ik inderdaad allemaal gewoon door. Hoera, 2 weken Minivan voor het schrikbarende bedrag van € 106,- (ook nog 5.4 % korting via mijn Mastercard/haalmeeruitjecard regeling ) !! Emerald Club aanvraag is door National ontvangen, laat die kaart maar komen. Ter plaatse ga ik wel proberen om een 2e bestuurder gratis te krijgen.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  10. Top | #520
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Er zit bij deze aanbieding geen gratis 2e bestuurder. Ik vraag me af als ik nou bij save time een 2e bestuurder invul of ze dan automatische het huurbedrag gaan verhogen met $,9,99 pd.
    Volgens informatie van ervaringsdeskundigen op het AA forum kun je als lid van de Emerald club ter plekke in december gratis de 2e bestuurder laten bijschrijven. In dit topic is de link naar het inschrijfformulier weergegeven, bericht 427 en 428.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •