Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 71 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #491
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Nu krijg ik een sold out voor elk type op mijn geboekte data, echter met land van herkomst USA zijn de auto's er wel. Foutje ontdekt??
    Yep laten we kijken wat er gaat gebeuren, mijn Hertz reservering heb ik achter de hand....

    Meen dat er morgen iemand gaat met enkel de National reservering, hoop niet dat ze 600 dollar moeten bijbetalen....

  2. Top | #492
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Ik heb maandag een mail gestuurd naar Expedia om te informeren of de prijzen goed zijn die te voor schijn kwamen met National. Net een mail teruggekregen van Expedia dat het dus NIET klopt. National is uit hun systeem gehaald en wellicht dat gedane boekingen een error krijgen........Hebben jullie al wat gehoord? Hieronder het antwoord van de mail:


    Geachte Expedia-klant,

    Hartelijk dank voor het sturen van een e-mail naar Expedia.nl

    Helaas moet ik u mededelen dat deze prijzen niet correct zijn.
    Op dit moment is het verhuurbedrijf National niet meer actief in ons systeem.
    Vandaar dat er foutieve prijzen worden weergegeven en dat deze boekingen
    uiteindelijk een error melding krijgen.

    Wij willen onze excuses aanbieden voor het ongemak. Maar willen u vragen
    het verhuurbedrijf National te mijden in ons systeem en een ander verhuur
    bedrijf uit te kiezen. Op dit moment weten we niet of deze situatie zo blijft
    of dat de National auto's weer in ons systeem komen.

    Ik vertrouw erop u voldoende ingelicht te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Chris Blokland
    www.expedia.nl
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Deze mail kreeg ik van Expedia naar aanleiding van mijn vraag of ik de bevestiging van National in het Engels kon krijgen.

    Hartelijk dank voor het sturen van een e-mail naar Expedia.nl

    Hierbij vermeld ik u dat wij de bevestiging niet in het engels naar u kunnen sturen.
    Echter is dit ook niet nodig aangezien National Car Rental genoeg heeft aan het bevestigingsnummer.
    Dit nummer staat op uw boekingsbevestiging die u van ons heeft gekregen en is als volgt:
    National Car Rental-bevestigingsnummer: xxxxx
    Het enige wat u dus nodig heeft om de auto op te halen is de boekingsbevestiging die u van ons heeft gekregen.

    Vertrouwende erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
    Dat zijn dus twee totaal verschillende antwoorden van dezelfde website i.e. Expedia. In het ene zijn de boekingen een error, in het andere een bevestiging van zo'n "error" boeking. Ze weten het dus zelf ook niet meer

    We wachten maar af. Op de National Facebookpagina is na een specifiek vraag (door een Italiaan) over deze extreem lage prijzen geantwoord dat de prijs op de confirmation bindend is en je die uitgeprint moet meenemen naar de balie van National.
    De man stelde de vraag voor de zekerheid 2 keer, met voorgaand antwoord als resultaat. Vooralsnog gaat het goed, dus. Inmiddels zou je niet meer kunnen boeken voor deze prijzen, dus blijven we maar voldaan achterover leunen met onze 3 boekingen op zak. Nogmaals, we wachten af.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #493
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Mijn ervaring met de gemiddelde Helpdesk is dat ze meestal alleen de standaard antwoorden weten. En van fouten in het systeem zijn ze nooit op de hoogte.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #494
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Nou word ik toch echt nieuwsgierig naar het verloop... Gelukkig hebben we de gunstige boeking van alamo nog laten staan, maar wat zou het toch een lachertje zijn als het wel doorgaat! We'll see!!

  5. Top | #495
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik wel alvast een printscreen van de facebook-pagina gemaakt met daarop de vraag van de italiaan en het antwoord van National (voor het geval dat het bericht door National wordt verwijderd)
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  6. Top | #496
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Het antwoord van expedia aan Angelique 100 is mijns inziens een standaard antwoord op de vraag of ze haar bevestiging in het engels kan krijgen.
    Ze heeft niet gevraagd of de prijs correct is. Pumi 1000 deed dit wel en kreeg dus als antwoord dat de prijs niet correct is.

    Edit: het lukt nu idd niet meer om een boeking op de site van national te maken.
    Laatst gewijzigd door hannie; 28-05-13 om 19:56.

  7. Top | #497
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Heb je helemaal gelijk in, ik ga wel even terug mailen of de prijs klopt,...reactie zal ik hier weer plaatsen.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  8. Top | #498
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.029

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Ik wel alvast een printscreen van de facebook-pagina gemaakt met daarop de vraag van de italiaan en het antwoord van National (voor het geval dat het bericht door National wordt verwijderd)
    Ik heb ook de vraag gesteld op FB van National.

    https://www.facebook.com/NationalCarRental?fref=ts

  9. Top | #499
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik zag de link naar je vraag op facebook ook al op het AA-forum verschijnen. We zijn er allemaal heel druk mee . Antwoord gaan volgen !
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  10. Top | #500
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.029

    Standaard Re: Auto huren 2013

    kreeg antwoord, maar hoe stuur ik ze een prive facebook bericht????



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •