Ik heb een nieuwe bevestiging gehad gisterenavond maar het is nog niet van mijn visa gegaan. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat morgen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij gaan nu ook voor standaard suv ,voor deze prijs kun je het niet laten .
Wel heb ik er direct een volle tank bijgenomen en komen dan op 189 euro voor 17 dagen.
Zal mij benieuwen hoe dit af gaat lopen .
Laat ook mijn andere boeking nog even staan en gelijk ook Emerald aangevraagd.
Laatst gewijzigd door theovg; 28-05-13 om 12:44.
Ik heb een nieuwe bevestiging gehad gisterenavond maar het is nog niet van mijn visa gegaan. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat morgen.
Bij mij is de boeking nu ook te zien bij Visa.
Hoe lang wachten jullie met annuleren van een eventuele eerdere boeking. In ons geval staat er nog de Alamo.uk.britisch boeking open. Deze heb ik al een keer eerder geanuleerd en opnieuw geboekt, zie nu dat ik niet meer via de Alamo site kan annuleren (dat wordt denk ik een boete betalen,..)moet ervoor bellen..
Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar Expedia met de vraag of ik de bevestiging in het Engels kan krijgen, zodra ik iets weet laat ik het wel even horen!
Frieda fijne vakantie!
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
@angelique100
Anders boek je toch ook even bij National zelf en annuleer je de Expedia boeking. Heb ik ook net gedaan is kostenloos.
Heb nu twee boekingen lopen via National.com.
De Hertz boeking houdt ik nog even aan, die moete ik dan later annuleren, zullen wel kosten aan zitten.
Wij hebben ook bij National geboekt. €186 voor een SUV, incl een tank benzine. De boeking bij Alamo/brits ga ik annuleren, daar betaalden we €354 voor een midsize-SUV, zonder tank benzine...
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
New England 2016 Florida 2017
Heb ook direct geboekt bij National. En Standard SUV voor €108, waar ditr bij Alamo/Brits €365 was...... Kan deze laatste kosteloos annuleren tot 7 dagen voor vertrek, dus wacht nog even de praktijkervaringen af.......... Wat een verschil!
MVG
A3
Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013
States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............
Heb net effe gekeken bij expedia.nl, maar daar is National nu uit het rijtje verdwenen! Geen stunt-prijzen meer te zien. Dus ik denk dat we op tijd zijn geweest, ik heb weliswaar bij National zelf geboekt, maar toch.
Ben benieuwd naar het vervolg!!
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida