Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Even voorstellen: Sniper

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sniper Bekijk Berichten
    Daar even tevoren een appartementje geboekt, online. Met een zwembad, een jaccuzi en ontbijt hadden we voor 89 dollar per nacht een, voor ons, luxe onderkomen.
    Mag ik vragen welk appartement dit was en waar je geboekt hebt? Klinkt super!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Dat zal hij ook wel bedoelen Corrus, maar we horen het vanzelf wel van Sniper.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #13
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Sorry, ik bedoel met visum idd ESTA. En het appartementencomplex: http://www.thepalmshotelandvillas.com/

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Wow 10 jaar! Die van mij was voor een jaar Amerika en daarna moest ik toch echt het land verlaten. Mocht daarna wel terugkomen via het visum waiver program met een ESTA.

  5. Top | #15
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Wij gaan 19 april naar Orlando met Arkefly. Nu hoor/lees ik daar zeer wisselende berichten over helaas......van zeer goed tot zeer slecht. Moet ik me zorgen gaan maken, ik heb economy class geboekt (dus schijnbaar weinig beenruimte, 1 maaltijd en een drankje, daarna moet je betalen). Kan ik niet beter comfort class boeken dan (beenruimte 84 ipv 76)? Heeft iemand hier ervaringen mee, je zit wel zo`n 11 uur in het vliegtuig.

  6. Top | #16
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Je hoort over alle maatschappijen wel negatieve dingen. Wij zijn 2 jaar geleden met Martinair gevlogen en daarover durfde ik helemaal niets meer te lezen , en wat bleek......niks mis mee. Stel je verwachtingen bijzonder laag in en het is alleen een manier om er te komen. Let maar op straks valt alles reuze mee, ik weet natuurlijk niet hoe groot jullie zijn (dus dat moet je zelf beoordelen of je dat het extra geld waard is) en je kunt altijd wat lekker voor onderweg meenemen.

  7. Top | #17
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Zo, we zijn (helaas) afgelopen zaterdag weer teruggekomen. Geweldige vakantie gehad, en niets dan lof over ArkeFlky!!! Rechtstreeks vliegen is toch wel ideaal hoor. Nog een middagje geschoten, samen met m`n vrouw, op de Oakridge Shooting Range. Echt een aanrader! Voor de rest, Busch Gardens Tampa en Clearwater beach, Kennedy Space center, Universal Studio`s en Ripley`s Believe It Or Not.
    Direct weer sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Miami en de Key`s!!!!!

  8. Top | #18
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Even voorstellen: Sniper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sniper Bekijk Berichten
    Direct weer sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Miami en de Key`s!!!!!
    Zie je wel dat Florida verslavend is Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en graag volgend jaar weer willen gaan. Wij hebben zelf ook goede ervaring met Arkefly.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •