Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
@Bieg heel erg bedankt voor je aanbod. Wij hebben gisteren nog een mailtje gekregen van Dollar waarin zij dus ook zeggen dat de tolkosten alleen op de dagen die je gebruikt de tol wordt berekend dus dat is in principe alleen rond Miami, (7,99) de rest is nog redelijk te vermijden (als we dat willen), dus het is te doen.
Laatst gewijzigd door Teleton; 09-04-13 om 17:26.
Oeps inderdaad bedankt Teleton,(was vroeg vanochtend toen ik het mailtje bekeek) en van het maximum zetten ze er niet bij, dus dat moet ik gauw even navragen wordt vervolgd ha ha!!hier het mailtje :
Hoe weet je dat van het maximum $41.99 Teleton? Zoals ergens al eerder stond ben ik nu ah proberen om het verhuurbedrijf om te zetten, hoop dat het luktThank you for your email.
No, the Pass24 charge is charged Per Day, for theentire time the Dollar vehicle is in your possession, whether you happen todrive on Toll Roads each day or not.
Angela - Dollar.com Help Desk
Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-13 om 16:15.
Staat op deze site:
https://www.sunpass.com/rentalcar
en hier:
http://www.thedibb.co.uk/forums/Car-...mes-p-517.html
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
@teleton Moet het niet zijn $ 41,99 per week ???
Zoals het in de link van Trails al staat is het inderdaad een 'weekly fee'.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
bedankt voor jullie info, ik heb er veel aan gehad en ben dan ook deze topic een beetje door gaan spitten. Teleton : n.a.v. een eerder bericht over het annuleren vd huurauto heb ik het verhuurbedrijf gebeld nu kreeg ik ineens keuze uit 2 mogelijkheden : 44 euro minder betalen voor mijn huidige auto gehuurd bij Dollar (voelen natuurlijk ook de bui al hangen met hun hoge weekly fees, ( wel onder gelijke voorwaarden ,bedrag wordt teruggestort)of 30 meer dan dat ik nu betaal en dan overstappen naar Alamo (daar komt dan nog max $14,75 plus toll bij. Wij hebben voor het eerste gekozen want omgerekend ontloopt het elkaar niet zoveel. Toch 44 euro terug! thanx!
Wij gaan 31 mei naar Stanford en halen daar de huurauto op, ik dacht via Budget. Nu las ik dat je sunpass of een transponder kon aanschaffen voor de tolwegen. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen die twee en hoe ik het beste aan een van die 2 kan komen?
Wij gaan binnenkort naar florida en hebben een auto gehuurd voor 5 dagen, dan een cruise en daarna nogmaals een autohuur voor 2 dagen. Allebei de autohuur is bij alamo. We gaan de volgende route maken: Vliegveld orlando MCO, clearwater, melbourne, cape canaveral. daarna cape canaveral, orlando, disney, vliegveld orlando MCO.
Kan iemand mij zeggen of ik tol heb, waarschijnlijk wel, en hoe dat gaat. Ik heb iets gelezen over elektronisch betalen of met muntjes, of dat ik 2x iets aan moet schaffen voor het elektronisch betalen? kan dit bij de verhuurder, ik heb ook gelezen dat je iets kunt kopen in supermarkten??
Wie helpt mij op weg? Alvast bedankt
Bij Alamo heb je niets nodig, tol wordt gewoon via je CC verekend.
By the way'; wij maken zeer weinig gebruik van tolwegen, gewoon lekker de kaart op de slip, en om de tolwegen heen rijden, je ziet ook nog eens veel meer ! Afgelopen januari is er bv in totaal € 6,28 afgeschreven.