Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 95 van de 196 EersteEerste ... 45859394959697105145195 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #941

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wanneer vlieg je Jose?
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 03-03-13 om 20:25.



  2. Top | #942
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heen 3 mei terug de 31ste. ( tenminste dat hoop ik...mijn man heeft van de week zijn enkel gebroken en zit nu in het gips, dus wordt nog spannend of hij op tijd weer "mobiel" is).


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  3. Top | #943
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    dank je wel

  4. Top | #944

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    In november hebben wij onze tickets (2x) gekocht voor €1300,00 in de comfort class , nu op de site van Arke voor €2573,00 bijna het dubbele dat vind ik echt ongelofelijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Heen 3 mei terug de 31ste. ( tenminste dat hoop ik...mijn man heeft van de week zijn enkel gebroken en zit nu in het gips, dus wordt nog spannend of hij op tijd weer "mobiel" is).
    Spannend idd.
    De dure prijzen van nu komen omdat de kist van 3 mei bijna vol is, het dan voorjaarsvakantie is en arke die kist verder ook wel vol krijgt, dus vragen ze nu de hoofdprijs!
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 03-03-13 om 20:26.



  5. Top | #945

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Wij gaan weer vliegen met ArkeFly naar Florida, voor de 3e keer.
    2 september vertrek 13.15 uur naar Orlando om dan 13 september terug te vliegen om 15.30 uur vanuit Orlando. Economy Class.
    Volgens de site van B767-300er heeft de terugreis een andere vertrektijd, deze zal dus wel verandert worden op mijn reisbescheiden neem ik aan...
    We hebben er zin in!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Wij vliegen vrijdag op 3 mei met Arke en als ik met mijn boekingsnummer op mijn Arke inlog dan staat de vertrektijd nog steeds op 9.30 uur. Hoop wel dat het zo blijft, maar afgelopen september hadden we met boeken die vertrektijd ook, maar was na een paar weken veranderd in 13.00 uur. Afwachten maar....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    @767-300er;
    Hallo Niels:
    Het gaat om vlucht:
    OR317 | 20-09-2013 (volgens mijn gegevens vertrek 09:30 aankomst 14:25) AMS -> SFB
    OR318 | 18-10-2013 (volgens mijn gegevens vertrek 18:00 aankomst 09:45) MIA -> AMS

    Zoals je kan zien duurt het nog wel even voor ik vertrek maar ik zag opeens dat bericht staan en ik dacht "hm vreemd volgens mij heb ik toch echt wat anders staan". Misschien dat het reisbureau ook gewoon denkt: het duurt nog zo lang het kan nog wel 10x veranderen dus we zeggen nog niks.
    Om aan alle onzekerheden van hierboven even een einde te maken.
    ArkeFly heeft nu op haar website de tijden veranderd van de vrijdagvluchten voor het gehele zomerseizoen 2013.
    Ook dit jaar weer waren de tijden die ArkeFly eerder publiceerde niet de actueelste te zijn (net als vorig jaar) en de tijden welke 2 maanden geleden zijn gepubliceerd op mijn website www.vliegschemas.nl wel. De vertrektijden die ArkeFly nu op haar website vermeld zijn gelijk aan de tijden op www.vliegschemas.nl. Oftewel de vertrektijd vanaf Amsterdam op de vrijdagen is nu ook 13.15 uur. (op enkele data in april en mei om 15.15 uur) Als het goed is zijn deze tijden ook aangepast op "mijn arke" of "mijn arkefly"
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 05-03-13 om 21:32.



  6. Top | #946
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hoi,
    inderdaad, de tijden op mijnarke zijn aangepast.
    Wij hebben dus op onze laatste dag meer tijd om nog iets langer van Orlando te genieten....

    Orlando Sanford 13-9-2013 Vertrektijd: 19:15
    Amsterdam 14-9-2013 Aankomsttijd: 13:20 (volgende dag)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 15:13.

  7. Top | #947
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Haha inderdaad je had gelijk De tijden zijn veranderd!

    thx voor het in de gaten houden.

    OR317 | 20-09-2013 | vertrek 13:15 | aankomst 18:10 | AMS -> SFB
    OR318 | 18-10-2013 | vertrek 21:45 | aankomst 13:20 | MIA -> AMS

  8. Top | #948
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    IJsselstein Holland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik ga het in september maar is een keer proberen met ArkeFly naar Miami...

  9. Top | #949
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nog 6 weken. Ga er zo langzamerhand maar van uit dat het 13:15 uur wordt. De site van Arkefly en Vliegschemas.nl geven 13:15u aan. Alleen de aankomsttijd verschilt. Arkefly.nl komt aan om 18:10 terwijl vliegschemas 17:30 aangeeft. Ga toch maar uit van Vliegschemas. Arkefly gaat er 40 min sneller over doen alleen weten ze dat zelf nog niet!

  10. Top | #950

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo Skunkman,

    De 40 minuten verschil wordt ook uitgelegd op mijn forum.
    Arkefly hanteert in haar correspondentie altijd een aankomst tijd welke 40 minuten verder ligt dan de daadwerkelijke geplande aankomsttijd op de luchthaven.
    OFtewel op uw tickets komt 18.10 uur te staan, maa rop de borden van de luchthaven 17.30 uur.
    De tijden op www.vliegschemas.nl kloppen dus (wederom) wel degelijk.

    Ik zal deze informatie ook op mijn website zetten op de ArkeFLy pagina, ik krijg hier veel vragen over namelijk.

    Groeten en een fijne vakantie toegewenst





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •