Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Hallo allemaal,

    Ik ben hier terrecht gekomen tijdens het plannen van mijn reis naar Orlando van 1 tot 16 november.
    Samen met mijn verloofde (dan vrouw) gaan we alle parken bezoeken van disney, universal, seaworld en busch gardens en het spacecenter.
    Logeren hebben we ons oog op hotel Rosen inn closest to universal laten vallen omdat we zo blijkbaar te voet naar de 2 universals kunnen wandelen en wet n wild.
    Nu vroeg ik me af of er hier al mensen zijn die in dit hotel gelogeerd hebben en wat hun ervaring hier mee is?
    Ik heb al gelezen dat er aan de overkant een ontbijtgelegenheid pomderosa is, iemand hier ook ervaring mee?
    Verder ben ik nog aan het kijken naar de entree tickets en ben ik van plan de tickets voor disney via de UK te kopen: http://wdtc.disneyinternational.com/...ffers.asp?ID=7 iemand al gedaan?
    Het flex plus zou ik via undercouvertourist willen kopen maar heb al heel wat rondvraag gedaan en niemand kende dit is dit te vertrouwen.

    Als laatste wat is zo het te verwachte weer en drukte in de parken in november?

    Alvast heel hard bedankt voor de info.

    Boris
    Laatst gewijzigd door epfan; 15-02-13 om 11:56.

  2. Top | #2
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    November is (normaal gesproken) een van de aangenaamste periodes om in Florida te zijn. Graadje of 25, lage luchtvochtigheid, rustig in de parken en de winkels en voordelige vliegtickets. Op veel plaatsen is de kerstversiering al opgebouwd, en dat is best raar als je in je korte broek loopt..

    Geen ervaring met het Rosen Inn hotel en Ponderosa, misschien iemand anders?

    Al eens nagedacht over een villa of condo in de buurt van Orlando/Kissimmee/Davenport? Lekker op je zelf, "thuis" eten/ontbijten en na een lange dag pretpark heerlijk op de bank ploffen? Hoeft niet veel duurder te zijn dan een hotel, er is keus genoeg.

    Undercovertourist is prima hoor, staat hier op het forum genoeg info over. Je kunt de tickets laten versturen, of ophalen in FL.

    Bij attractionticketsdirect.ie verkopen ze het "Orlando freedom Ticket" http://www.attractionticketsdirect.ie/node/4372 misschien iets voor jullie?
    Kennedy Space center en Discovery Cove zitten niet in het pakket.

    Veel succes en plezier bij de voorbereidingen,

    voor vragen is er hier op het forum altijd wel iemand die ervaring heeft en wil helpen.

    Groetjes.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Dat ticket is heel interessant, heb je er zelf al ervaring mee of iemand anders?

    Een villa gaan we niet huren om budgettaire redenen ( begin van de bouw van ons huisje) en dit hotel lag interessant omdat je er te voet 3 parken kon doen wat het nog aangenamer maakt voor mij.

    Bedankt al voor de info

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    77

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Wauw dat is inderdaad een hele leuke site. Het scheelt echt veel geld! Ben ook erg benieuwd of iemand er ervaring mee heeft

  5. Top | #5
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Wel ervaring met de site, niet met dit ticket. Twee jaar geleden hebben we onze Seaworld/Aquatica/BushGardens tickets hier besteld, en alles is zonder problemen verlopen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Ik heb horen zeggen dat Rosen Inn wel een prima hotel moet zijn, we hebben dit hotel nl. ook overwogen voor komende april.
    Maar hebben gekozen voor een hotel waar we in het verleden al eens zijn geweest.

    Met Attraction Tickets Direct Ireland heb ik overigens hele goede ervaringen, soms wel eens iets gratis erbij ontvangen omdat ik een grote bestelling deed, prima mail contact, en natuurlijk lekker alles in euro's.
    Laatst gewijzigd door Ritchie; 20-02-13 om 12:16.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Ik zie dat er helaas geen wet n wild bij in dit ticket zit. Zijn er nog interessante opties?

  8. Top | #8
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Aquatica en de 2 Disney waterparken (Blizzard beach en Typhoon Lagoon) zijn wel incl., dus waterpret genoeg...

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Wat voor autoverhuurbedrijf is er interessant. Ik had van kennissen de site sunnycars.be gekregen omwille van dat je auto volledig gedekt is maar zijn er nog andere interessante sites die rond dezelfde prijs zitten?

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013

    Moet je wel vertellen wat de prijs is en voor welke klasse auto. Alleen dan kunnen we jullie verder helpen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •