Trixklop had nooit akkoord moeten gaan met die betaalde upgrade. Manager erbij roepen en minimaal een 4-deurs eisen, waar voor betaald is. En anders gaan ze er maar eentje halen bij de dichtstbijzijnde Alamo vestiging voor je. Of dat ze je er met de taxi heen sturen op hun kosten.
Ik betaal nooit bij en rijd weg met de vooraf aangegeven auto of groter. Echt op je strepen staan, ze flikken dit soort dingen wel vaker als je moe uit het vliegtuig komt.
Als ze op Sanford toch wel die upgrade voor 11 dollar hadden staan, had je die toch echt gewoon gratis moeten krijgen. Maarja... provisie he... als ze het kunnen flikken en het lukt ze, hebben ze mooi geluk met die 'domme' toeristen (niet persoonlijk bedoeld).
Ik had wel het geluk dat ze me de laatste keer niets vroegen over upgrades.. zou het zijn dat zien dat ik geregeld een auto bij Alamo huur en het daarom niet eens proberen?
edit; Hmmm dat was reactie op een bericht op pag. 67. Hij gaat naar het voor mij laatste bericht ipv laatste bericht in het topic.
Niet echt meer van toepassing dus.![]()