Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 40 van de 60 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #391
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013

Standaard Re: Autohuur: Hertz

@mblokland thanx voor de antwoorden zo duidelijk op een rijtje. Ik had het eea eerder inderdaad ook al gelezen, maar kon het in al die pagina's niet zo makkelijk terug vinden.

Met de zoekfunctie kwam ik ook niet meteen op de juiste pagina, dus misschien doe ik wel iets niet helemaal goed. Zeker in topics met wel 60+ pagina's is het erg zoeken.
    Maar ik moet zeggen het is wel erg leuk om al die ervaringen te lezen!

De auto is dus helemaal geregeld! Nu de route nog.

2. Top | #392

Ik denk ook dat je een goede prijs hebt, ik heb recent geboekt bij alamo brits, 17 dagen voor 450 euro midsize suv. Waar wij vaker boeken is rentalcars.com. Is nog altijd goed gegaan en vaak voor een heel goede prijs. Je weet alleen niet bij welke maatschappij je terecht komt. Maar mijn inziens zit er uiteindelijk niet veel verschil tussen de verschillende verhuurbedrijven die gevestigd zijn op de airports. Wij huren wel altijd vanuit Tampa airport.

3. Top | #393
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ik wil een auto huren via hertz(ben Gold Member), maar is de auto NIET beschikbaar.
    Wil ik huren ZONDER mijn Gold Member login, dan is die zelfde auto WEL beschikbaar.

Snappen jullie het??

Normaal zou je toch denken dat je eerder een auto krijgt als je Gold Member ben bij Hertz, dan wanneer je dit niet bent?

4. Top | #394
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bellen en vragen om opheldering.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

5. Top | #395
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Haha, en als ik via de Amerikaanse site boek, dan kan het wel weer!

Vaag, maar dus opgelost!

6. Top | #396
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Mischien eens cookies wissen op je computer.
    Love to Travel

7. Top | #397
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010

Als ik bij Hertz een auto huur in Orlando en inlever in Fort Lauderdale krijg ik een erg scherpe prijs te zien. Iemand ervaring met een one-way binnen Florida bij Hertz?

Van hun site haal ik deze info:"One-way rentals are those consisting of picking up in one city and returning the vehicle to another city or location. Availability is based on the location's restrictions and the vehicle type being taken one-way. Fees for one-way will be assessed at time of booking. Cars may not be driven into or dropped in Mexico. Exceptions are regulated by specific renting location. See Rental Restrictions in Location Index for exceptions."

Als ik dat begrijp staat er dat one-way kosten al zichtbaar worden gemaakt bij het boeken, mee eens?

8. Top | #398
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Binnen Florida worden door Hertz geen one way kosten berekend.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

9. Top | #399
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010

@Ebelix heb je een linkje waar dat staat? Ik kan het nergens vinden.

@Mblokland die tweede bestuurder gratis bij Hertz als je goldmember bent zie ook niet staan op de Hertz site http://www.hertz.nl/rentacar/emember...learnMore=gold
    Kun jij ook een linkje plaatsen? Wil graag bewijs bij me hebben om problemen aan de balie te voorkomen!

Thanks weer!

10. Top | #400
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ik ben ook goldmember maar heb elke keer problemen met die gratis tweede bestuurder.
    In de voorwaarden staat duidelijk ook "domestic partner" maar dat maakte niets uit toen ik afgelopen November een auto in New york ging huren.Ik moest gewoon betalen voor mijn vriendin met wie ik al jaren samenwoon.
    Eenmaal thuis heb ik nog een mailtje gestuurd, nooit antwoord gekregen.

Forum Rechten