Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 128

Onderwerp: Reis- en annuleringsverzekering

1. Top | #71
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Reis- en annuleringsverzekering

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk Berichten
    Wij hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering bij de ING voor twee personen.
    Mooi, dan gelden de voorwaarden ook voor die twee personen! Van de twee personen is een de polishouder, de ander wordt misschien niet met naam genoemd maar er is een geboortedatum vastgelegd, toch? Schadebedragen worden aan de polishouder uitgekeerd, het totale verzekerde bedrag is dus 3000 euro in jullie geval. Geen zorgen dus, lijkt mij. Behalve dat je de voorwaarden nog even moet nagaan over de reizen die je zelf samenstelt. Zoals je in het bericht 31 hierboven kunt lezen, zitten daar soms nog wel wat addertjes onder het gras.

2. Top | #72
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik heb ook een reis en annuleringsverzekering bij ING en heb gevraagd of zelf samengestelde reizen geboekt via internet onder de dekking vallen.
    Dit is het antwoord:
    In uw e-mail vraagt u ons of de dekking van uw Annuleringsverzekering ook geldt voor (delen van) reizen en vliegtickets die u niet via een reisbureau heeft geboekt. Graag informerne wij u hierover.

Zelfgeboekte (delen van) reizen en vliegtickets vallen onder de dekking van uw Annuleringsverzekering. Voorwaarde daarbij is dat de annuleringsverzekering binnen 14 dagen na boeking van reisarrangement of het afsluiten van een huurovereenkomst afgesloten is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-13 om 19:48. Reden: q

3. Top | #73
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Wij hebben al jaren een doorlopende reisverzekering incl. Annuleringsverzekering bij de Aegon. Afgelopen zomer hebben wij onze vakantie moeten afbreken wegens ziekte. Om eerder naar huis te kunnen vliegen hebben we heel veel geld bij moeten betalen. Bij thuiskomst heb ik het hele verhaal voorgelegd aan de reisverzekering. Ondanks dat we zelf de keuze hebben gemaakt om naar huis te gaan en niet ter plaatse naar een dokter zijn geweest krijgen we nu toch het hele geclaimde bedrag terug. Dit betekend dat we de bijbetaling van de vlucht, het niet gebruikte hotel en de resterende dagen autohuur terug krijgen. Ik vindt dit toch heel erg netjes van de Aegon.

4. Top | #74
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Welke doorlopende reis en annulering heb jij ?

Ik ben even aan het kijken om mijn doorlopende reis + annulering te vernieuwen maar de keuze is enorm.
    Welke heb jij ben je tevreden en heb je er wel eens gebruik van moeten maken.
    Hoor het graag
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

5. Top | #75
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Welke doorlopende reis en annulering heb jij ?

Ik heb de doorlopende reis- en annuleringsverzekering van ING. Met eenmalige uitbreiding werelddekking. Ik heb er 1 keer gebruik van moeten maken. Dit werd snel en duidelijk afgehandeld. Verzilveren van ING rentepunten leverde € 15,- korting op.
    Ik vraag mij altijd wel af of je van reisverzekeraar kunt veranderen als je al geboekt hebt. Polis van de annuleringsverzekering moet toch altijd ingaan maximaal een x-aantal dagen na boeking ? Of houden ze er bij een claim rekening mee dat je eerder ergens anders verzekerd was?
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

6. Top | #76
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ik ben verzekerd bij ZLM een doorlopende reisverzekering wereld dekking en annuleringsverzekering. Ik heb het nooit nodig gehad, totdat ik vorig jaar mijn autosleutel kwijtraakte tijdens een verblijf op een camping in de Belgische Ardennen. Kostenpost was €175, ik was in de steekproef gevallen en mijn zaak werd door een extern buro behandeld. in eerste instantie was men niet bereid om de schade te vergoeden, toen ik meldde dat ik daar gratis kon overnachten omdat ik kosteloos op de jaarplaats van mijn ouders stond met mijn tent. Na tussenkomst van de camping eigenaar die afdracht toeristenbelasting wist te overleggen, zijn ze toch tot uitbetaling overgegaan...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

7. Top | #77
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012

Wij zijn verzekerd bij Mondial, voorheen Elvia, met werelddekking, zowel reis- als annuleringsverzekering.
    Nooit gebruik van gemaakt tot vorig jaar een Turkse buschauffeur mijn airporter liet vallen en de volgende dag zag ik dat het scherm van mijn ereader kapot was. Na het opsturen van het schadeformulier plus kopie factuur kreeg ik binnen een week 75% overgemaakt, hij was al meer dan 2 jaar oud. Keurig toch?
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

8. Top | #78
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik heb alles via de ANWB lopen, hardstikke goed geregeld allemaal
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

9. Top | #79
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Ik vraag mij altijd wel af of je van reisverzekeraar kunt veranderen als je al geboekt hebt. Polis van de annuleringsverzekering moet toch altijd ingaan maximaal een x-aantal dagen na boeking ? Of houden ze er bij een claim rekening mee dat je eerder ergens anders verzekerd was?
    Dat vraag ik mij nou ook af! Ik ben nu bij de ING verzekerd(doorlopende reis en annulering) Wil eigenlijk overstappen want er zijn goedkopere alternatieven die hetzelfde bieden en zelfs een lager eigen risico hebben. Vorig jaar fotocamera van 3 jr oud verloren. Nieuwwaarde was 350 euro, kreeg 20 euro vergoed. Ging 100 euro eigen risico af.

10. Top | #80
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Wij hebben een reisverzekering bij KBC lopen voor het ganse gezin, nog niet nodig gehad tot nu toe.
    Love to Travel

Forum Rechten