Dank je voor de terugkoppeling, dichtbij is relatief natuurlijkAangezien we ook graag een dagje naar het strand willen en ook naar Cape Canaveral space center ligt deze locatie gunstiger dan de meeste andere locaties.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dit zijn écht fantastisch mooie en ruime condo's, ik heb ze 1 x bezocht.
Doordat ze eigenlijk aan Universal Blvd. liggen zijn Seaworld en Aquatica inderdaad redelijk dichtbij.
Maar hoe je eraan komt dat Cape Canaveral en Cocoa Beach dichtbij liggen weet ik niet.
De weg er naar toe misschien... da's de SR528 (Beachline) maar dat maakt niet dat deze 2 steden daardoor dichtbij liggen.
(IK zou het niet willen lopen, zonder brood mee te nemen)
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Dank je voor de terugkoppeling, dichtbij is relatief natuurlijkAangezien we ook graag een dagje naar het strand willen en ook naar Cape Canaveral space center ligt deze locatie gunstiger dan de meeste andere locaties.
Laatst gewijzigd door mblokland; 08-01-13 om 14:43. Reden: url's toegevoegd
Zo valt er voor elke plek wel een reden verzinnenJe zit in de auto - vanuit een andere plek in Orlando zal het misschien iets langer zijn maar da's eenmalig.
- Van Vista Cay naar Cape Canaveral is 53 minuten.
- Van Cane Island is het 1h4min
- Van Terrace Ridge is het 1h3min
Ik zou mijn keuze ook baseren op wat er in de buurt zit - restaurants, winkels etc.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hoi,
Is iemand van jullie bekend met de community Indian Creek? Ik ben in onderhandeling met iemand van de site gone2florida voor een villa. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen daar en of jullie gone2florida toevallig kennen.
Groet,
Amber
Wij hebben zelf geen ervaring(en) met Indian Creek maar hebben er wel van forumleden positieve verhalen over gehoord. Voor wat betreft de villa, ik zag op de slideshow dat deze villa achterburen heeft, misschien wel iets om rekening mee te houden bij je keuze ?
Van Gone2florida heb ik nog nooit ( en ik ken heel wat van die verhuurbedrijven ) gehoord...
Laatst gewijzigd door PENPE; 14-01-13 om 18:07.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Wij hebben diverse adressen in Indian Creek bewoond. Fijn rustige community (niet gated-geen clubhouse/comm.pool) restaurants en winkels kort bij (Formosa Gardens/Orange Lake) en dichterbij WDW kun je haast niet zitten.
De villa ziet er niet verkeerd uit. Wel buren vrij kort achter je, maar dat is in veel communitys het geval.
Gone2florida kende ik ook nog niet, maar er zijn honderden van deze verhuurders, dus zo vreemd is dat niet.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Goedenavond . Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje plaats, maar ben al een aantal jaar lid. Nu willen we voor het eerst een villa huren via desirablesvillas.com uit Davenport Florida . Vorig jaar het kaartje gehad van een medewerker ter plekke toen we een villa huurden via usafunvacations .
kent iemand dit bedrijf en hoe kom ik erachter of het betrouwbaar is. Wil niet zomaar geld overmaken en het dan kwijt zijn. Hebben een mooie villa aangeboden gekregen op de locatie glenbrooks.
hoor graag jullie tips en of reacties .
alvast bedankt,
martin en Miranda
Net zo als mijn bericht hierboven; ik heb in al die 10+jaren forum nog nooit van deze mensen gehoord, maar dat zegt niks, want er zijn tientallen van deze bemiddelaars. Beste antwoord is, bij twijfel niet doen.
Is er niks over vinden op tripadvisor of google over deze organisatie ? Zo niet, dan zou ik zeker gaan twijfelen![]()
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
tikvoutje denk ik.. website is http://desirablevillas.com/ . Ze hebben ook een Facebook-pagina maar die is nog heeel vers: https://www.facebook.com/pages/Desir...ida-Vacations/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dit jaar gaan we weer naar Orlando (yay) maar voor het eerst niet in een Disney hotel. We gaan waarschijnlijk een villa of een townhouse huren.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen graag een beetje betaalbaar, maar wel min 2 slaapkamers. Belangrijk voor ons is dicht bij Disney.
Welke communities zijn hier het beste voor?
De Windsor townhouses zien er goed uit, maar ik wacht nog om te horen hoe duur ze zijn. Heeft iemand ervaring met 'dicht bij Disney'?
Thanks!