Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb nu een minivan gehuurd via Alamo UK. 22 dagen in augustus voor 630 euro. Ik heb ze wel duurder gezien!
Peter.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
@Ta2 Gerrit Bedankt voor de reactie.
Heb inmiddels de auto gereserveerd bij Drive Usa (usa reisen). Prijzen zijn best hoog overal, maar hier kwam ik het voordeligste uit. Vanuit New York huren is ook stuk duurder. National heeft dan als voordeel dat je altijd maar 250 dollar drop off fee betaald, omdat we hem in Orlando inleveren.
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /
Wij willen ook voor de midsize SUV gaan, 10 dagen. Enige waar ik echt van baal is dat ik een week na het inleveren 25 word, en dus de hoofdprijs mag betalen!
Axzel, ik zag in het Sixt gedeelte in het forum staan dat zij GEEN rekening houden met dat je nog maar 24 ben in hun prijs, dus misschien even een bezoekje waard op hun website?
Van MattRob kreeg ik een tip voor het goedkoper huren bij Alamo via www.alamo.co.uk/brits. Nou was mijn vraag, heeft er iemand daar ervaring mee ?
Alvast bedankt,
Walter
Wel interessant, als ik daar voor mijn periode een Midsize SUV zou huren scheelt me dat 125 euro.
@FloridaVerslaafde: meerdere mensen. Lees maar een paar pagina's terug. Voor ons scheelde het ca 150 euro met USAReisen. Maar blijft een kwestie van vergelijken...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
We hebben net geboekt via deze link en verbazen ons nog steeds. We boeken elk jaar bij USA Reisen en zouden daar nu voor een Mid size SUV voor 3,5 week € 862,- moeten betalen. Bij Alamo betalen we nu
€ 575,- met het verschil dat we bij de laatste de auto vol dienen terug te brengen. Maar ja waar hebben we het dan over op zo'n verschil.
Wat ons wel opviel was dat bij ieder keer inloggen (gegevens ingeven) er een ander prijs naar voren kwam, uiteraard steeds duurder. We hebben toen gewoon alle schermen gesloten en weer geopend en toen kwam de goedkopere versie van 466 GBP weer naar voren.
Ben ook aan het twijfelen:
1) Of gewoon de goedkoopste auto bij de Hertz aanbieding(-33%) waarbij het neerkomt op 224€
2) Of via de Britse Alamo site een SUV, omdat het toch lekkerder rijdt(maar heb het niet nodig) voor 255 Pond(312€ + 1.35% CC kosten)
SUV bij Hertz kost nog steeds 383€ met die actie, en bij Alamo UK is de goedkoopste auto duurder dan die bij Hertz
We zijn met z'n 2e, en zullen 2 grote en 2 kleine koffers bij ons hebben.
Wat zouden jullie doen?
Op de site van Hertz staat ook gewoon aangegeven wat er in past: http://www.hertz.nl/rentacar/reservation/vehicles
In een Kia Rio kun jij echt niet twee grote en twee kleine koffers kwijt! Dan zul je tenminste een Intermediate moeten huren..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/