Maar zijn geen kosten aan verbonden toch om Gold Member te worden?? Heb me even snel ingelezen, maar geen bedragen zien staan!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik weet niet of je die keuze dan niet of wel hebt.
Om Gold member te worden is het niet zo moeilijk, je gaat naar de site van Hertz en je inschrijven op hertz gold en dan je boeking doen. Het is niet mogelijk om eerst een boeking te doen en dan achterna je lid te maken.
Je lidkaart rolt dan meteen uit de printer
Bij je opties wel de Amerikaanse opties je refuelling opties aanklikken.
Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 17:58. Reden: 1+1+1
Love to Travel
Maar zijn geen kosten aan verbonden toch om Gold Member te worden?? Heb me even snel ingelezen, maar geen bedragen zien staan!
Nee, dat is GRATIS
Love to Travel
Bedankt Hans!!!
Done...Nu staat er inderdaad ook bij dat er een bedrag van +/- 60euro betaald moet worden bij de balie, ik gok dus dat dit de Fuel optie is?!
Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 17:59. Reden: 1+1
Proficiat, ik ga volgende zomer ook om een huurwagen bij Hertz.
Love to Travel
Toch nog even een vraagje, haha ben lastig, maar krijg net antwoord van Hertz Nederland dat je inderdaad 2 keuzes heb.
Of je geeft aan dat je de benzine af wil kopen en je levert hem leeg in OF je heb de mogelijkheid om hem zelf vol te tanken voor je hem inleverd.
Mijn vraag: Is het niet goedkoper om het zelf te doen, want Hertz USA zal wel weer een mega tarief rekenen??????
Laatst gewijzigd door PENPE; 02-01-13 om 12:11.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Dus de geschatte 65€ die de Nederlandse site van Hertz aangeeft zal wat aan de hoge kant zijn?![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-13 om 18:00. Reden: fqe
Wordt inderdaad op de NL-site een beetje hoog ingeschat, bijgaand ter illustratie nog een kopie van mn 'return-receipt'.
( de $25 korting kreeg ik omdat ik 2x mn auto moest omruilen ivm storing :-) en snap overigens niet hoe ze aan die lage mileage driven kwamen )
![]()
Laatst gewijzigd door PENPE; 02-01-13 om 20:28. Reden: Kleine tekstuele aanpassing...
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Ik kan iedereen fuel optie afraden. Je koopt een volle tank benzine tegen een redelijk courante prijs bij ze - maar je levert je auto toch nooit tot de laatste druppel leeggereden af? Zelf even voltanken voor je aankomt is veel handiger dan zodanig plannen dat je hem zo leeg mogelijk inlevert. Vind ik tenminste.