Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 87 van de 196 EersteEerste ... 3777858687888997137187 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #861
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Heb ook een boekingsformulier van Holland International ( thomas cook travel shop) en daar staan 2 reserveringsnummers, 1 bij het gedeelte autohuur en 1 bij chartervlucht. Beide beginnen met BF.....het res. nr. bij chartervlucht dat gebruik ik om in te loggen op mijn Arkefly.
    Als je dat niet hebt of het lukt niet, zou je toch echt even met je reisbereau moeten mailen of bellen.
    gr. Jose.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #862

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mattie
    Je hebt de goede code. kijk je op mijnarke of op mijnarkefly. Wellicht dat daar het verschil in zit.
    Verder is het zo dat bij het boeken van je reis via het reisburo je reisburo er voor moet zorgen dat eea op mijnarkefly.nl terecht komt.

    Melissa, waar heb je je reis geboekt?
    En die anderhalf uur vertraging is dan geen vertraging maar een verandering in het reisschema. Die andere tijden zullen dan ook in je tickets komen.
    Bij mij staat de vertrektijd op 26 april om 13.15. Dat staat ook op mijn website www.vliegschemas.nl

  3. Top | #863
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    PFT wat een fail van mezelf zeg

    Als je op google gewoon "mijn arke fly" intypt dan komt daar ook gewoon mijn arke (dus zonder fly) bij te staan De met en zonder fly site zijn nagenoeg exact hetzelfde dus ik had het niet eens door dat ik dus op de verkeerde zit
    Ik heb ondertussen wel 3 inlog pagina's gevonden:
    https://www.arke.nl/mijnarke/default.aspx -< die NIET
    https://secure.paxport.net/arkefly/login -< die NIET
    http://mijn.arkefly.nl/default.aspx <- deze is het jonges

    Goed ik ben blij dat ik in kan loggen nu. Meteen even naar de vertrek tijden en wat ik in mijn vorige post zei staat ook op de site:
    OR317 | 20-09-2013 | vertrek 09:30 | aankomst 14:25 | AMS -> SFB
    OR318 | 18-10-2013 | vertrek 18:00 | aankomst 09:45 | MIA -> AMS
    Dit zal dan ook verklaren dat mijn reisbureau niks gezegd heeft over (eventuele) andere tijden.

    Ik ben allang blij dat ik het zelf in de gaten kan houden

  4. Top | #864

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Melissa, waar heb je je reis geboekt?
    En die anderhalf uur vertraging is dan geen vertraging maar een verandering in het reisschema. Die andere tijden zullen dan ook in je tickets komen.
    Bij mij staat de vertrektijd op 26 april om 13.15. Dat staat ook op mijn website www.vliegschemas.nl
    Ik heb mijn reis via het reisbureau geboekt. Ik heb ze ook verteld dat op vliegschemas.nl de vertrektijd staat van 13.15. Helaas zei het reisbureau dat de tijd nu van 9.30 bekend was. En ze daar niks van wisten... Raar toch??

  5. Top | #865
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    http://www.arkefly.nl/arke.aspx via deze site kijk ik altijd. Klik rechtsboven, blauwe kader Mijn Arkefly. Super dat het gelukt is


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #866

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Op zich niet raar daar ik (www.vliegschemas.nl) de tijden niet heb van de airline zelf.
    We zullen zien als het moment daar is wat uw vertrektijd is.

  7. Top | #867

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    [QUOTE=Mattie;
    De secure paxport website is voor de stoelreservering. De andere 2 spreken voor zich.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-12 om 22:25. Reden: fqe

  8. Top | #868
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Op zich niet raar daar ik (www.vliegschemas.nl) de tijden niet heb van de airline zelf.
    Ben ik toch benieuwd waar jij de tijden dan van krijgt? Glazen bol, theeblaadjes?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #869
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Arke heeft nu kassakorting tot 1 januari.Komen wij 300,- goedkoper uit.Zou de ticketprijs nog
    gaan zakken of moet ik echt voor deze prijs gaan?

  10. Top | #870
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naokay Bekijk Berichten
    Arke heeft nu kassakorting tot 1 januari.Komen wij 300,- goedkoper uit.Zou de ticketprijs nog
    gaan zakken of moet ik echt voor deze prijs gaan?
    Het is natuurlijk afhankelijk van wanneer je van plan bent te vertrekken ? Je kunt dagelijks een paar keer inloggen om de prijs te controlleren , dit kan soms in enkelen uren een paar honderd euro verschil maken. Soms is het zelfs goedkoper om bv een Fly & Drive te boeken, dan alleen een ticket bij arkefly.

    Mocht je over een poosje een lagere prijs zien, dan kun je altijd nog overwegen om te annuleren/ wijzigen, de kosten zijn vaak € 75,- tot € 150,-per ticket, je kunt dan nog voordeliger uit zijn.
    Laatst gewijzigd door Hans van Demen; 28-12-12 om 15:14.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •