Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 128

Onderwerp: Prijs vergelijk Seaworld, Aquatica en Busch Gardens

1. Top | #61
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

Dag Teleton,

Bedankt voor de ophelderingen, mede door u al heel vaak de goede weg opgeduwd, ook nu weer !!
    Dank Dank!!! !!
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

2. Top | #62
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012

Sorry hoor, maar door deze mijns inziens nutteloze discussie over en weer, ben ik helemaal het spoor bijster over de status en uitkomst van dit topic en die vind ik nu juist zo interessant:
    wat is nu de juiste link voor deze pas incl gratis parkeren, korting etc en is het nu al bekend of de vouchers of tickets per email verstuurd kunnen worden? Ik wil heel graag deze tickets voor 31 dec bestellen, maar heb deze ook liever niet per post. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

3. Top | #63
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013 Bekijk Berichten
    Sorry hoor, maar door deze mijns inziens nutteloze discussie ....
    Deze nutteloze discussie gaat er nu juist over dat er hier allerlei cowboyverhalen over voordelige kaarten de ronde doen, die voor de nederlandsche markt niet beschikbaar zijn. Deze 'nutteloze discussie' wordt dus in jouw belang gevoerd, want met de info van Gudu en Blokland die je in dit topic vindt, kan je natuurlijk tot nu toe niks. Jammer dat je de discussie nutteloos vindt. Persoonlijk vind ik het ook niet leuk dat deze gevoerd moet worden, maar vanwege de onjuiste, onvolledige en onduidelijke informatie die wordt verspreid, kan het helaas niet anders. In mijn bericht 55 vind je de situatie zoals die in feite is mbt de tickets en de restricties die gelden. Wanneer je daar vragen over hebt, zal ik die graag beantwoorden. De berichten die hierover verspreid worden door Blokland en Gudu, zijn tot nu toe waardeloos. Je kunt er namelijk niks mee....er is helemaal geen site waar je deze tickets kunt bestellen. Zij maken er helaas ook nog eens PB onderonsje van in plaats van de informatie tot wie je je moet richten, hier te vermelden. Daar ben jij natuurlijk ook niet mee geholpen. Inmiddels heb ik SeaWorld om opheldering rond deze mail en de tickets gevraagd. Zodra ik een antwoord heb, zal ik dat op het forum bekend maken zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen.

4. Top | #64
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

En als er iemand bereid is om alles tot in de puntjes uit te zoeken dan is het Teleton!
    Ook wij danken hem voor de vele uurtjes die hij hier toch aan spendeert. Hij doet het tenslotte niet voor zichzelf maar om zijn mede forummers te helpen!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #65
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

ik stap uit deze kleinerende en ik ben god en weet het beter discussie... ik vind het laag en onder de gordel naar mij toe...immers IK HEB NIET de link op pagina 1 gepost waar de kaartjes vandaan komen noch heeft mblokland dat gedaan . deze link staat er al een hele tijd en is aangeleverd door flexer een wel bekende op florida gebied en is goedgekeurd als link waar je als nederlander kaartjes kan kopen .

dit staat op pagina 1 van dit topic
    OPTIE 3 Seaworld, Busch Gardens en Aquatica heel 2012 onbeperkt toegang: $157.49
    Met als extra's
    FREE Preferred parking,
    Preferred seating at shows,
    Ride Again privilege at select attractions,
    Meet & Greet visits with Sesame Street Friends,
    30% discount on food and merchandise,
    10% off Dine with Elmo and Friends,
    Discount admission for visiting friends and relatives and more!

**Bovenstaande kortingen en privileges gelden vooral bij Sesame street in in de staat PENNSYLVANIA, tip van Flexer**
    **Als je bovenstaande via seaworld.com wilt boeken kost dit 166 Euro met minder opties ... **
    bah krijg er een nare smaak van in mijn mond en teleton jij vind dat ik het persoonlijke mailadres van een werknemer hier op het bord neer moet zetten .. nou dat is ethisch zeg . het algemene mailadres kan gewoon op de site gevonden worden maar ik zou ook niet blij zijn als mijn persoonlijke werk mailadres op internet te vinden is dus zet ik die van een ander er ook niet op .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-12 om 12:45. Reden: q

6. Top | #66
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Moderator Michael66: En nu is het klaar met het gezeur en gezeik naar elkaar toe! Dat voegt niets toe aan de discussie en is dus off-topic.
    Back on topic, zonder ook maar enige vervelende ondertoon graag.
    Als je dat niet kunt: reageer dan niet.
    NB: berichten die hier niet aan voldoen worden verwijderd zonder verdere berichtgeving.
    Heb je hier vragen of opmerkingen over, stuur me dan een privébericht.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #67
    Ingeschreven
    Aug 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    OPTIE 3 Seaworld, Busch Gardens en Aquatica heel 2012 onbeperkt toegang: $157.49
    Kort samengevat: onbeperkte toegang tot Seaworld, Busch, Aquatica EN Adventure Island voor $ 158,99 in 2013 tot 27/10 mits gereserveerd voor 31/12/2012, maar het rijtje van gratis parkeren, 30% korting etc geldt ALLEEN voor Sesame Place en niet voor bij de andere parken. Rest mij alleen de vraag of de vouchers per email verstuurd worden en of in vergelijking met andere aanbieders dit echt een goede deal is?
    Alvast bedankt voor een reactie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-12 om 12:46.

8. Top | #68
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vind deze deal echt niet verkeerd, zoals het hierboven beschreven staat.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

9. Top | #69
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013 Bekijk Berichten
    Kort samengevat: onbeperkte toegang tot Seaworld, Busch, Aquatica EN Adventure Island voor $ 158,99 in 2013 tot 27/10 mits gereserveerd voor 31/12/2012, maar het rijtje van gratis parkeren, 30% korting etc geldt ALLEEN voor Sesame Place en niet voor bij de andere parken. Rest mij alleen de vraag of de vouchers per email verstuurd worden en of in vergelijking met andere aanbieders dit echt een goede deal is?
    Alvast bedankt voor een reactie.
    Bovenstaande is deels correct, de 30% korting geldt idd alleen voor sesame place het parkeren is wel (free general parking in all other parks) gratis bij alle parken.

Op mijn mail heb ik het volgende antwoord gekregen. "Thank you for your question for Sesame Place. Currently on the system there is a block for guests to purchase season passes outside of the United States. I would be happy to manually process your season pass order for Sesame Place and send the passes to you and your family.

I would need to have individual names and dates of birth for each guest that would like to purchase a 2013 season pass. The pass sale of 25% off is valid through Monday, December 31, 2012.

Please let me know how you would like to pay for your 2013 passes and I will have them processed and sent to you as soon as possible."

Deze gegevens heb ik inmiddels per mail verstuurd, als e.e.a. verwerkt is laat ik het hier weten. Een mail naar VacationReservation@SesamePlace.com zorgt zeer waarschijnlijk voor een soortgelijk antwoord en de mogelijkheid om kaarten tegen dit actietarief te bestellen.
    Laatst gewijzigd door mblokland; 27-12-12 om 12:34. Reden: bron

10. Top | #70
    Ingeschreven
    Aug 2012

Dank je wel, dat is duidelijk mblokland. Als het normale parkeren gratis is bij alle parken, dan wordt het interessant, want dat loopt misschien ongemerkt op?
    Jammer dat het niet eenvoudig online te bestellen is, maar dan ga ik het denk ik ook maar via email doen.
    Wat is dan een veilige manier van betalen? Ik hou niet zo van CC gegevens doorgeven via email?

Forum Rechten