Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 128

Onderwerp: Prijs vergelijk Seaworld, Aquatica en Busch Gardens

1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    mmmm wil ik de jaarkaarten kopen krijg ik de melding dat het alleen voor residence in usa en canada is dat gaat dus niet door maar ik kan nergens in de restricties lezen dat dit zo is. integendeel hebben ze het over verzenden naar uk en ierland .dat is balen
    Ik krijg toch echt deze melding:
    A product in your shopping cart is restricted to residents of [AL,AK,AS,AZ,AR,CO,CT,DE,DC,GU,HI,ID,IL,IN,IA,KS,KY ,LA,ME,MD,MA,MI,MN,MS,MO,MT,NE,NV,NH,NJ,NM,NY,ND,O H,OK,OR,PA,RI,SD,TN,UT,VT,VI,WA,WV,WI,WY]. You do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.

2. Top | #52
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ik krijg toch echt deze melding:
    ja en dus wat is je vraag nu ??? ik geloof dat lezen soms lastig is want ik heb toch gezegd dat ik ze gemaild heb omdat er in de restricties op de website alleen enkele staten zijn uitgezonderd en als ik de kaart wil kopen als international buyer waar ik gewoon nederland kan selecteren ik de melding krijg dat het alleen voor inwoners van usa en can geldt.

ik heb gevraagd hoe het precies zit omdat in de restricties hierover niets wordt vermeld en heb de mail teruggekregen van een medewerker dat het wel mogelijk is en dat ze de kaarten per fed ex willen versturen . als de faq leest zie je ook dat er vragen terugkomen over uk en ireland kopers dus ze doen wel aan overseas selling . ik snap je citaat dus niet helemaal

3. Top | #53
    Ingeschreven
    Dec 2007

ja en dus wat is je vraag nu ??? ik geloof dat lezen soms lastig is want ik heb toch gezegd dat ik ze gemaild heb omdat er in de restricties op de website alleen enkele staten zijn uitgezonderd en als ik de kaart wil kopen als international buyer waar ik gewoon nederland kan selecteren ik de melding krijg dat het alleen voor inwoners van usa en can geldt.

ik heb gevraagd hoe het precies zit omdat in de restricties hierover niets wordt vermeld
    Nou ja...je schrijft toch echt zelf dat je geen restricties kunt vinden.
    maar ik kan nergens in de restricties lezen dat dit zo is
    Me dunkt dat ze er nog al duidelijk staan........wie heeft er nu moeite met lezen? Ik heb er dus geen vraag over, maar ik stel vast de site de restricties duidelijk vermeld.

4. Top | #54
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

ja het gratis parkeren bij alle 4 de florida parken ( busch garden , adventure island , seaworld en aquatica) zit bij de jaarkaart van sesame place er ook bij , net als 10% korting op aankopen , zie statements eerder op pagina 4 . vandaar dat ik het een hele goede deal vind. geeft verder niet maar wel even om het duidelijk te maken dat het 2 verschillende jaarpassen zijn. ik koop 3 jaarpassen voor sesameplace omdat we heel graag ook eens naar adventure island willen en dat scheelt dan 210 dollar met jouw link , dat is fors prijsverschil
    Helemaal mee eens, wij gaan drie weken waarvan 1 week in Dunedin (Clearwater) en 1 week Orlando daarom is dit een geweldige jaarpas. Hiernaast krijg je $30 korting bij een boeking voor Discovery Cove!

Op een Rijtje:
    1. Bush Gardens (Tampa)
    2. Adventure Island, zwem paradijs (Tampa)
    3. Seaworld (Orlando)
    4. Aquatica (Orlando)
    5. Gratis parkeren bij alle parken
    6. 10% korting op in-park aankopen
    7. $30 korting p.p. op Discovery Cove

Tip, als je een hervulbare drink beker koopt kun je deze in alle parken gebruiken ofwel hij wordt overal voor $0.99 gevuld met frisdrank naar keuze en ijs water is gratis.

Dit alles voor $159 per persoon.

Info

@Teleton, zoals Gudu al aangeeft kun je gewoon kiezen voor International en daarna Netherlands. Dat het niet werkt omdat er restricties lijken te zijn is iedereen wel duidelijk. Gelukkig heeft Gudu bij navraag een manier gevonden (voor ons allen) om toch gebruik te maken van dit geweldige aanbod. Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
    Laatst gewijzigd door mblokland; 25-12-12 om 17:37. Reden: reactie teleton

5. Top | #55
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

dank je mblokland

daarnaast staat als je naar hun website gaat en bij de pas kijkt deze restricties niet vandaar dat ik had gemaild ( daar staan alleen 5 staten uitgezonderd ) .

ik ga het als ik terug mail naar de medewerker nog een keer vragen , dat was ik toch al van plan

6. Top | #56
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Tip, als je een hervulbare drink beker koopt kun je deze in alle parken gebruiken ofwel hij wordt overal gratis gevuld met frisdrank naar keuze.

@Teleton, zoals Gudu al aangeeft kun je gewoon kiezen voor International en daarna Netherlands. Dat het niet werkt omdat er restricties lijken te zijn is iedereen wel duidelijk. Gelukkig heeft Gudu bij navraag een manier gevonden (voor ons allen) om toch gebruik te maken van dit geweldige aanbod. Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
    Voor de sfeer al te kribbig gaat worden even wat feitjes die in deze discussie niet onbelangrijk zijn. Op de sites van Disney, Universal en SeaWorld etc. vind je tickets die alleen voor een bepaalde doelgroep bestemd zijn. Of we dat nu leuk vinden of niet.....Op die sites kan je ook gewoon aanvinken dat je als Nederlander kaarten wil kopen. Wanneer er staat 'restrictions apply', dan gelden die beperkingen ook wel degelijk voor die bepaalde tickets. Of we dit nu leuk vinden of niet. Je schrijft ook dat er restricties lijken te zijn. Correctie: Er zijn restricties. Of we het nu leuk vinden of niet.....Ze hebben hier een spreekwoord: If it looks like a duck, walks like duck, talks like a duck and swims like a duck.....it is a duck! Gudu heeft nog geen manier gevonden (voor ons allen) om de tickets te kunnen kopen en gebruiken. Ze heeft immers nog niets dan een mailtje! Ze heeft wel navraag gedaan, waarvoor dank! Er zijn ook toezeggingen gedaan...we zullen zien wat die waard zijn. Dus laten we als de beer geschoten is, de huid verkopen. Accoord.......? Voor felicitaties lijkt het mij nu nog wat vroeg. Tot slot nog even een vraag over jouw tip voor gratis refills: waar vind je de info dat deze parken gratis refills verstrekken? Volgens mijn informatie koop je een beker die je in ieder park kunt hergebruiken. In de parken waar we het nu over hebben betaal je $0,99 voor een refill. Niks GRATIS dus....maar corrigeer me gerust als ik er naast zit.De posters met deze info hangen in ieder park, ik zal er graag een foto van maken voor je. En op het internet wemelt het van de info over dit onderwerp. Bij vorige gelegenheden heb ik je geloof ik al eens vriendelijk verzocht de info die je hier plaatst, eerst zelf te controleren. Wanneer het niet klopt kan je er op reken dat er een corrective volgt, of je dit nu leuk vindt of niet.
    info van AllEars: My favorite deal, though, is the refillable soda cups, which can be used on the day of purchase and any subsequent days. The price of the cup is based on the style, but all refills are $1.

7. Top | #57
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Bij vorige gelegenheden heb ik je geloof ik al eens vriendelijk verzocht de info die je hier plaatst, eerst zelf te controleren. Wanneer het niet klopt kan je er op reken dat er een corrective volgt, of je dit nu leuk vindt of niet.
    Als je het vriendelijk zou vragen via een PB zouden leden misschien wat van je willen aannemen, fouten maken is menselijk daar weet jij toch alles van ....

8. Top | #58
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Als je het vriendelijk zou vragen via een PB zouden leden misschien wat van je willen aannemen, fouten maken is menselijk daar weet jij toch alles van ....
    Ter zake:....fijn dat je je foute informatie hebt aangepast. Een klein bedankje voor mijn laatste aanvulling zou, volgens jouw eigen normen en waarden, misschien wel op zijn plaats geweest zijn. Als je dit topic terug leest, is er door jou niet veel ingebracht wat in een keer goed was. Andere Forumleden hebben het er maar druk mee om je te helpen. Je roept dikwijls maar wat zonder je te realiseren dat veel forumleden de info hier als naslagwerk hanteren.
    Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
    Voor de rest maak je (weer!) een hoop heisa om niets. "Corrigeer me gerust als ik er naast zit" zo heb ik je uitgenodigd te reageren. Hoe onvriendelijk is dat? Wanneer een vraag of aanvulling jou niet bevalt, is hij daarmee niet perse onvriendelijk, toch? Het kan dan wel menselijk zijn om fouten te maken, maar hoeven ze daarmee dan niet gecorrigeerd te worden? Had je liever dat jouw (foute) info gewoon in dit topic was blijven staan? Mensen ga naar SeaWorld want daar krijg je gratis drank, volgens Blokland! Helaas zit je er nog al eens vaker naast met je info want deze discussie is al eens gevoerd en die komt de stemming hier niet ten goede. Dan is het toch niet te veel gevraagd om er eerst zelf even naar te kijken voor je het forum met foute info vervuilt? Ik vind het een volstrekt normale, vriendelijke vraag aan jou die juist een hoop discussie voorkomt. Je reageert namelijk helemaal niet sportief op de normale, vriendelijke vragen of aanvullingen, nota bene in dit topic dat door je zelf is gestart. PB's doe ik zo min mogelijk aan. De discussie wordt vriendelijk, beleefd en met feiten OP het forum gevoerd.....anders kunnen we het forum beter opheffen.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 25-12-12 om 18:06. Reden: toevoeging

9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik moet zeggen dat ik het deze keer helemaal eens ben met Ton, als dat zo is, ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

10. Top | #60
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Het is wel zo dat we het forum gebruiken om feiten uit te zoeken.
    Daarom is het wel van belang dat de info die hier op het forum terecht komt zo acuraat mogelijk is, als die nu komt van wie dan wel. Ik ben de eerste om toe te geven als ik moest fout zitten, maar als je zeker bent van jezelf en je kan dat bewijzen zwart op wit, dan moet je ook je standpunt verdedigen.
    Love to Travel

Forum Rechten