Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 150

Onderwerp: Shopping: Walmart / (Super)Target

  1. Top | #111
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Heb je op de Virgin site al geprobeerd om een top up voor je Virgin data te kopen? Je hebt tenslotte al een telefoon/klant nummer die bij je dongle hoort. Heb je ook al op ebay gekeken of ze daar niet worden aangeboden?

    Wal Mart probeert wel steeds meer de "buitenlanders" buiten te sluiten. Je kan de Wal Mart bellen/mailen en vragen waarom ze de aankoop gestorneerd hebben.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #112
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    De dongle moet dan eerst nog geactiveerd worden, dat kan alleen binnen de USA en dan moet er tegoed op. Dat wou ik dus op deze manier gelijk kunnen doen.

    Walmart inmiddels gemaild, wacht op antwoord.

  3. Top | #113
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Ik heb nog niet besteld... maar ik doe in ieder geval een "in store pick-up".
    Wat gaf Walmart aan als reden van de cancel?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  4. Top | #114
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Ik heb het geprobeerd via Mastercard, Visa en Paypal. Zowel met account als "as guest".
    Helaas niet gelukt. PP en Visa geeft aan, dat wat hun betreft er geen probleem is, maar dat Walmart de zaak canceled.

    Gemaild met Walmart maar ook hun oplossing werkt niet. Bij deze wat zij aangeven:
    ...............................Thank you for contacting Walmart.com regarding your canceled order. We apologize for any inconvenience this situation may have caused you. We are glad to review this matter for you.

    We checked our records and it seems the payment information included in this order did not pass some or all of our security checks during processing. These checks are intended to ensure the safety and security of your financial information and prevent unauthorized use of your credit or debit card. Please note for the security and privacy of all of our customers, we are unable to provide the exact reason for this cancellation. If you have an international credit card we would suggest you to try your purchase using this as the payment option. If you wish to try to place an order using an international credit card follow these steps.


    1. You can enter your full International address in the two address lines.
    2. Next you can pick any US city, state and Zip Code. Please note if this fails to process, putting the street address in the first line and then entering a US city, state and Zip Code may allow the payment to process.
    3. You can enter your base International phone # (without the 001 or 011 prefix) to be contacted by the Billing department for any additional information.

    Please note some international banks may not accept an IP address from the United States, or your bank may decline your transactions for other reasons. Notification of cancellation or shipment will be sent via email. If orders are cancelled, you will have to inquire with your card provider on when the funds will again be available as this will depend on the policies of your institution and Walmart.com cannot submit authorization removal requests.
    ............................

    Probeer het ook eens en als het lukt laat het even hier weten en hoe je het exact voor elkaar gekregen hebt.

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Berichten
    15

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Miami

    Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet

  6. Top | #116
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Livia_ Bekijk Berichten
    Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet
    Dat zal, helaas, niet gaan lukken op dit moment. Tot dit voorjaar was het geen probleem, maar er is iets veranderd bij Walmart. Waren het in het voorjaar alleen nog de problemen met pinpas en cashback (wat min of meer weer opgelost is), nu is het "site to store" wat totaal niet meer werkt voor buitenlanders, die wij zijn.

    Ik heb daar ongeveer een boekwerk aan correspondentie met Walmart over, met tientallen tegenstrijdige berichten waarbij alle afdelingen (sales/shipping/billing en customer service) elkaar over en weer de schuld geven, maar als eindconclusie heeft dat het nieuwe systeem uit veiligheidsoverwegingen geen buitenlandse betalingen accepteerd. Er zal aan gewerkt worden, zegt men, maar dit heeft geen prioriteit (vrij vertaald; bekijk het maar).

    Maar we blijven gewoon proberen, dus doen we in Februari maar weer een poging, al was het alleen maar om de boel warm te houden
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #117
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Naar aanleiding van een vraag in een ander topic, plaats ik hier ook maar het antwoord daarop, omdat het aansluit bij de laatste berichten hierin.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Livia_ Bekijk Berichten
    Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet
    Dat zal, helaas, niet gaan lukken op dit moment. Tot dit voorjaar was het geen probleem, maar er is iets veranderd bij Walmart. Waren het in het voorjaar alleen nog de problemen met pinpas en cashback (wat min of meer weer opgelost is), nu is het "site to store" wat totaal niet meer werkt voor buitenlanders, die wij zijn.

    Ik heb daar ongeveer een boekwerk aan correspondentie met Walmart over, met tientallen tegenstrijdige berichten waarbij alle afdelingen (sales/shipping/billing en customer service) elkaar over en weer de schuld geven, maar als eindconclusie heeft dat het nieuwe systeem uit veiligheidsoverwegingen geen buitenlandse betalingen accepteerd. Er zal aan gewerkt worden, zegt men, maar dit heeft geen prioriteit (vrij vertaald; bekijk het maar).

    Maar we blijven gewoon proberen, dus doen we in Februari maar weer een poging, al was het alleen maar om de boel warm te houden
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #118
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Berichten
    15

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Ta2 Gerrit: bedankt voor je uitgebreide antwoord! Jammer maar helaas, dus

  9. Top | #119
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Met paypal lukt het toch wel?!
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  10. Top | #120
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.487

    Standaard Re: Shopping: Walmart / (Super)Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Met paypal lukt het toch wel?!
    Als ze die betaalwijze aanbieden misschien wel, maar volgens mij doet Walmart dat/dit niet....
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •