Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 33 van de 60 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #321
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Autohuur: Hertz

Niet alle reisverzekeringen dekken diefstal uit een geparkeerde wagen, vrienden van ons kregen niets uitgekeerd na diefstal uit een gesloten huurauto met bagage in een af te sluiten compartiment onder de laadvloer, auto stond overdag bij Millenium Mall waar ook nog eens security rond rijdt.

Groetjes Henke.

2. Top | #322
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Zo zie je maar weer, alle "personal" zaken haal je snel door elkaar. Ik zie inderdaad dat bij driveusa.de de PEC niet bij het "super-inclusive-plus package" van Alamo/National in zit, wel bij Dollar.

Alsnog moet je, per geval bekijken of je zelf eventueel het risico wil dragen, of dat je verzekering het dekt.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

3. Top | #323
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Of men Customer Facility Charge á US$ 3,50 per dag moet betalen, ligt aan feit welke afspraken de "Broker" met de Car Rental Company heeft gemaakt.
    Laatst gewijzigd door corrus; 08-11-12 om 21:55.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

4. Top | #324

Ik heb me vandaag eerst als Hertz #1 Club Gold member aangemeld en daarna via de Hertz website een auto gehuurd.
    Op de reserveringsbevestiging staat echter niets over waar ik me moet melden (gold member balie in garage of kiosk voor 'normale verhuur')
    Weet iemand hoe ik hier achter kan komen ? Het lijkt er op dat ik eerst langs de kiosk moet om te zien of mijn naam daar op een matrixbord staat zodat ik alsnog kan doorlopen.
    Dat vind ik natuurlijk prima, maar het zou jammer zijn als mijn naam om 1 of andere reden niet op dat bord staat en ik nadat ik daar in de rij heb gestaan alsnog te horen krijg dat ik gelijk had mogen doorlopen naar de gold member balie in de garage.
    Heeft iemand hier ervaringen mee ?

5. Top | #325
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010

Als je bij Hertz aankomt staan de namen van Gold Members op een bord, met daarachter het vak waar je de auto kunt vinden. In de auto ligt het contract en die hoef je alleen te laten zien bij de uitgang. Mocht er iets niet in orde zijn, staat erachter dat je je moet melden bij de balie. Je hoeft je dus nergens te melden.
    Laatst gewijzigd door dennis-oostveen; 25-11-12 om 13:30. Reden: de eerste zin grammaticaal kloppend gemaakt.

6. Top | #326

Dankjewel, dat is helemaal duidelijk !

7. Top | #327
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

ik zie dat ik via de engelse site van Hertz een Chevrolet Equinox kan boeken voor EUR 465,- met:
    Included in the rates
    • Airport Concession Fee Recovery On Flight Arrivals
    • Loss Damage Waiver
    • Tax and other charges
    • Liability Insurance Supplement
    • Customer Facility Charge
    • Rental Surcharge
    • Vehicle Licensing Cost Recovery
    • Energy Surcharge
    • Unlimited Free Miles Included

Not included in the rates
    • Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage
    • PREMIUM EMERGENCY ROADSIDE SERVICE
    • Refueling Options
    • Additional Driver
    additional driver heb ik niet nodig want mijn vrouw durft dat toch niet , refuelling is altijd excl. begreep ik
    en die andere 2 zitten toch ook in je reisverzekering ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-11-12 om 22:27. Reden: q

8. Top | #328
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    refuelling is altijd excl. begreep ik
    en die andere 2 zitten toch ook in je reisverzekering ?
    Hertz biedt drie opties;
    Fuel Purchase Options from Hertz
    Before you drive away, Hertz has three fuel options for you to choose from when you pick up your car that are guaranteed to meet your every need. Whether you're planning a high-mileage road trip around the country or a low-mileage trip to the shops, we understand that you want flexibility and choice when purchasing fuel.

These fuel purchase options are available at participating locations in Europe, Australia, New Zealand, Canada, the United States and select countries in the Caribbean, Latin America and Asia-Pacific regions.
    Voor zover mij bekend zijn de verhuurstations in Florida participating.

Voor wat betreft de vraag over de verzekering: zolang de inzittenden op je reisverzekering met werelddekking d.m.v. hun geboortedatum vermeld staan of zelf een reisverzekering hebben, zijn ze verzekerd.

9. Top | #329
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

Ok even voor mijn idee hoe het werkt ,

-volgens Hertz NL ben ik Gold al staat er onder mijn account bij lidmaatschap dat je eerst 3x moet huren maar als ik straks geboekt
    heb dan zie je dat ergens staan toch ? bij Status staat er dan GOLD ... en dan type auto ofzo ?

-ik kom uit het vliegtuig richting de bagage band en dan direct naar de garage van Hertz via borden ?

- je naam staat op zo'n lichtkrant en in de auto liggen de papieren

- bij de gate doe je dan wat? oa de fuel option aangeven ?

klopt dat zo een beetje ?

Edit :

nu heb ik via deze site http://www.dontpayfull.com/at/hertz.co.uk een kortingscode gebruikt waardoor
    ik uitkom op EUR 417,- , maar ik zie nergens staan dat je iets moet laten zien ofzo
    meeste codes zijn van fitness clubs

kan ik dat gewoon gebruiken ?
    Laatst gewijzigd door Schil; 27-11-12 om 13:31.

10. Top | #330
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    -volgens Hertz NL ben ik Gold al staat er onder mijn account bij lidmaatschap dat je eerst 3x moet huren maar als ik straks geboekt
    heb dan zie je dat ergens staan toch ? bij Status staat er dan GOLD ... en dan type auto ofzo ?
    Klopt
    -ik kom uit het vliegtuig richting de bagage band en dan direct naar de garage van Hertz via borden ?
    Klopt
    - je naam staat op zo'n lichtkrant en in de auto liggen de papieren
    Klopt
    - bij de gate doe je dan wat? Show your papers oa de fuel option aangeven ?
    Dit kun je doen in het profiel van je GOLD-account
    nu heb ik via deze site http://www.dontpayfull.com/at/hertz.co.uk een kortingscode gebruikt waardoor ik uitkom op EUR 417,- , maar ik zie nergens staan dat je iets moet laten zien ofzo. meeste codes zijn van fitness clubs. kan ik dat gewoon gebruiken ?
    Je kunt die codes gebruiken, heb een proefboeking gedaan maar was 350 euro duurder uit dan met de 30%kortingscode
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-12 om 10:41. Reden: q's
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

Forum Rechten