Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 83 van de 196 EersteEerste ... 3373818283848593133183 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #821

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Bedankt voor jullie reacties.

Wij hebben via de reisorganisatie alvast comfort class geboekt, moeten we dan alsnog die €22 voor de stoelreservering betalen wanneer we 21 dagen voor vertrek inchecken?

2. Top | #822
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Stoelreservering staat volgens mij los van met welke klasse je vliegt. Zie hier wat er allemaal bij Comfort Class zit: http://www.arkefly.nl/travelclasses.aspx
    En zie hier de extra services: http://www.arkefly.nl/arkeflyservices.aspx

Specifiek over stoelreservering: http://www.arkefly.nl/chairreservation.aspx

Uw stoel reserveren is in alle klasses een betaalde service en is mogelijk op alle heen- en terugvluchten met vertrek vanaf en aankomst op Schiphol.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #823

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marliesn Bekijk Berichten
    Wij vliegen begin december met Arkefly naar Miami. Ik zie best op tegen de vliegreis na het lezen van dit topic, maar dat terzijde.
    Ik heb een vraag over de tussenstop voor de volgende vlucht: Heenreis: 10.10u vanaf AMS - 18.00u aankomst Miami (OR317)

In dit topic heb ik gelezen dat de tussenstop in Orlando ongeveer 1.5u duurt. Kan het zijn dat wij dus eerder dan 18.00u in Miami aankomen? En hoe lang van te voren moeten we op Schiphol zijn? Zijn er vaak wijzigingen m.b.t. de vluchttijden van deze vluchten?
    De Juiste tijden staan op mijn pagina, www.vliegschemas.nl.
    De aankomsttijd te Miami is 17.20 uur. De tussenstop op Orlando (SFB) bedraagt 1h45 minuten met ingang van 1 november 2012.

Voor wat betreft het Cancun verhaal, de verwachting was toen het toestel stuk ging dat het makkelijk gerepareerd kon worden. Echter door crewrustredenen kan je dan niet meteen weer weg.
    Dus dan ga je al snel 24u de vertraging in. Toen na die 24u bleek dat het toestel niet goed gerepareerd was door de Mexicanen, kon de kist wederom niet vertrekken.
    Toen heeft ArkeFly Nederlandse monteers meegestuurd met de eerstvolgende vlucht naar Cancun.
    Het toestel waar hen inzaten heeft de passagiers die gestrand waren meegenomen (om die niet nog langer te laten wachten) en de passagiers die met het dit toestel mee zouden gaan zijn een dag later met het door Nederlandse monteurs van Tec4Jets gerepareerde toestel teruggegaan. Overigens waren er geen 283 mensen gestrand zoals aangegeven, het toestel was lang niet volgeboekt.

Normaliter wordt dit sneller gedaan. Echter had ArkeFly dubbel pech omdat een ander toestel die nacht was getroffen door bliksem en dus in de hangaar op Schiphol stond. De andere 3 waren nodig om de dienstregeling enigsinds naar behoren uit te kunnen voeren. Daar het einde herfstvakantie was er in Europa weinig te huren en zoals 76-er al terecht opmerkt is er in het buitenland (VS etc) al zowiezo weinig te huren. Dan is het wachten op een kist uit Nederland inclusief crew. Kost je snel een uurtje of 14 om die in Cancun te krijgen. Vervolgens moet die crew weer rusten die mogen niet meteen terug... Dan gaat het snel met de uurtjes.

De pax zaten overigens keurig opgevangen in een RIU (Palace) resort voorzien van alle luxe en hapjes en drankjes. Opgeteld bij de schadevergoeding van 600 euro per passagier hebben die het niet slecht gehad.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 07-11-12 om 15:25. Reden: zpelvauten

4. Top | #824
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zoals we gewend zijn weer een prima ter zake doende en duidelijke uitleg. Worden we allemaal wijzer van
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #825

Hoi b767-300er,

Bedankt voor de info!
    Ik heb je site bekeken en kwam via het schema tot de conclusie dat wij (begin dec.) op vrijdag zouden vliegen met de ArkeFly Boeing 767-300ER (763).

Vanmorgen wilde ik alvast stoelen voor de terugweg boeken. Ik kwam erachter dat het vliegtuig (zoals afgebeeld bij de stoelreservering) 42 rijen heeft en dus toch het andere type is (ArkeFly Boeing 767-300ER met Winglets (76W)?

Rij 17 leek mij wel interessant, aangezien het lijkt alsof je hier nog meer beenruimte hebt. Aangezien deze stoelen echter niet duurder zijn, zal dit wel niet zo zijn? Weet iemand dit misschien?

Alvast bedankt!

6. Top | #826

ArkeFly is de inzet van haar vloot aan het veranderen, en daardoor treden er wisselingen op in de door mij gepubliceerde schemas op www.vliegschemas.nl.

U doelt waarschijnlijk op de stoelen 17G en 17H. Deze hebben echter geen extra beenruimte omdat er daarvoor (op de open plek op de tekening) zich de slaapplaatsen van de (cockpit) crew bevinden

7. Top | #827
    Regelmatige Bezoeker johan&wilma's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011

Zo we hebben onze stoelen gereseveerd heen rij 20 (helaas voor zat alles al vol)
    Terug rij 9 hehe gelukkig voorin.
    10 dec is het zover kunnen we na het mooie florida
    helaas maar een korte vakantie een fly en drive maar dat kan ook leuk zijn.
    Laatst gewijzigd door johan&wilma; 20-11-12 om 16:38.

8. Top | #828

Ik heb nog een vraagje over het online inchecken bij ArkeFly. Ik kreeg namelijk van het reisbureau te horen dat dit niet mogelijk was?
    ik dacht juist dat het wel mogelijk was als je van te voren een stoel had gereserveerd?

Als ik kijk bij 'extra services' van arkefly en hier mijn boekingsnr. invoer kom ik niet verder dan stap 5 (contactgegevens invullen) terwijl online inchecken stap 7 is. Weet iemand hier iets meer van?

Alvast bedankt.

9. Top | #829
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Arke zegt hierover op de site;
    Online inchecken
    In combinatie met uw stoelreservering kunt u gebruik maken van de handige online check-in service van ArkeFly. Tussen 3
    weken en 2 dagen voor vertrek kunt u eenvoudig en snel online inchecken via de website van ArkeFly. Deze service wordt aangeboden voor vluchten vertrekkend vanaf Schiphol (met uitzondering van de Verenigde Staten, Canada, Mexico en Cuba) en voor vluchten vertrekkend vanaf Aruba, Bonaire, Curaçao, Griekenland en Spanje (inclusief Balearen en Canarische Eilanden).

10. Top | #830

Hallo ik vlieg in januari naar Miami met arke fly. heeft iemand ervaring met duo seats. Ik heb comfort geboekt maar kan er niet achter komen wat voor soort vliegtuig ik heb met of zonder winglets, kan iemand mij dat vertellen wat de beste stoelkeuze dan is

Forum Rechten