Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 26 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

1. Top | #181

Standaard Re: Bahama's tripje

Beste Florida gangers, wij gaan dit jaar voor het eerst met een 5 daagse cruise naar de bahama's met de Majesty of the seas en hebben nog wat vragen. Wij hebben een map ontvangen met alle info over het schip en de vouchers, nu vraag ik me af hoe je de fooien afrekend ? er staat iets van automatic billing 15% gratuity of enveloppes for gratuity. Ik
    vind het belangrijk dat ze hun fooi krijgen. Wat is handig om te doen ? De tweede vraag is de boarding tijd, er staat van 11:30 am tot 3 pm ? Ik neem aan dat dit toch voor 16:00 moet zijn ivm verplichte oefening ? Vakantie stress zeg maar.

2. Top | #182
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010

Hallo Hans,
    wij hebben vorig jaar een cruise gedaan met de Freedom of the Seas. Wij hadden de fooien vooraf betaald en op de dag van vertrek hebben we toch nog een extra fooi in de envelop gedaan voor de roomsteward. Wat betreft het boarden, wij waren om 11.30 uur al aanwezig om in te checken voordeel was dat het toen nog niet druk was. Je kunt al aan board en meestal al in je hut en je kunt alvast het schip gaan "ontdekken". Het restaurant is dan ook al open en je kunt hier ook al iets gaan eten. Geniet van de cruise hier krijg je geen spijt van, wij vonden het in ieder geval een geweldige ervaring.

3. Top | #183

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emily Bekijk Berichten
    Hallo Hans,
    wij hebben vorig jaar een cruise gedaan met de Freedom of the Seas. Wij hadden de fooien vooraf betaald en op de dag van vertrek hebben we toch nog een extra fooi in de envelop gedaan voor de roomsteward. Wat betreft het boarden, wij waren om 11.30 uur al aanwezig om in te checken voordeel was dat het toen nog niet druk was. Je kunt al aan board en meestal al in je hut en je kunt alvast het schip gaan "ontdekken". Het restaurant is dan ook al open en je kunt hier ook al iets gaan eten. Geniet van de cruise hier krijg je geen spijt van, wij vonden het in ieder geval een geweldige ervaring.
    Bedankt voor je reactie Emiliy, we zullen er zeker van genieten.

4. Top | #184

Beste Florida gangers, wij gaan dit jaar voor het eerst met een 5 daagse cruise naar de bahama's met de Majesty of the seas en hebben nog wat vragen :
    Welke excursies zijn interessant op Nassau en Key West
    Wij zijn niet echt strandaanbidders en hadden graag iets van de omgeving gezien

5. Top | #185
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Op Key West zou ik zeker geen excursie boeken, schip ligt aan de kade, is een klein stukje lopen naar Duval street, je kan naar het http://www.hemingwayhome.com gaan is goed te doen vanaf de kade, je kan zeker in Key West goed zelf je dag vullen, en niet een excursie via de cruise my. boeken, zoek eens op deze webside http://www.keywest.com daar kun je ook een hoop info vinden, sorry ben nooit op de Bahama's geweest dus daar kan ik je geen info over geven, maar op het schip bijven is ook nog een optie is ook geen straf weet ik uit ervaring :-).

Grtjes Tante Toos

6. Top | #186
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012

Aangezien wij denken aan een dagtrip naar de Bahamas hebben wij al het een en ander zitten opzoeken hieromtrent. Echter stellen wij vast dat er heel wat negatieve reacties zijn op deze tripjes. Heeft iemand van jullie recent een dergelijke trip gemaakt? En zo ja, hoe is deze bevallen? Helaas past een meerdaagse cruise niet meer in ons drukke schema, anders zouden wij hiervoor gaan...

Groetjes

7. Top | #187
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012

Ik ga deze aanbieding boeken, niet duur en maar 3 uur varen met de fast ferry:
    http://www.groupon.com/deals/baleari...rce=uu22048505
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-13 om 23:10. Reden: fqe

8. Top | #188
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012

Ik begin te twijfelen of ik het wel moet boeken. Je moet 2 uur voor vertrek bij de ferry zijn, dat houd in dat je maar 4 uur op de bahama,s hebt.

9. Top | #189
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Boek je deze toch $79 for a multi-day, roundtrip fast ferry to the Bahamas (a $178 value)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-13 om 23:11. Reden: fqe

10. Top | #190
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012

Mja, ik heb er ondertussen ook al veel over gelezen en wij gaan het toch maar niet doen...Aangezien je zoals jij zegt twee uur op voorhand daar moet zijn, en er veel mensen zijn die vertraging hadden bij vertrek, is de tijd op de bahama's heel beperkt...Dan kies ik liever voor een lui dagje Miami Beach, afgerond met een lekker etentje 's avonds! Heb ik veel meer aan dan en kost uiteindelijk maar hetzelfde...Bovendien ziet de boot er ook niet echt super uit vind ik persoonlijk meer een vliegtuig op het water waar iedereen in rijen zit te wachten...Na drie weken rondtrekken zal een dagje niks doen bovendien ook wel aangenaam aanvoelen!!

Forum Rechten