Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 32 van de 60 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #311
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Standaard Re: Autohuur: Hertz

Op de hertz site staat land al ingevuld bij het checkout zonder dat je deze kan wijzigen. Echter, het is blijkbaar geen "required field". Ik heb echter wel nog steeds mijn twijfels of ik zomaar vanuit de uk site kan boeken zonder problemen. Zo te lezen ging het dus bij Dollar wel goed? Misschien dan toch maar die risico nemen...

Edit: hertz.de scheelt weer bijna 30 euro met co.uk! Vaag..
    Laatst gewijzigd door Pietc; 20-09-12 om 05:24.

2. Top | #312
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Ik kon gewoon boeken via de UK site, geen probleem.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

3. Top | #313
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Dan begrijp ik je nu,...nee is geen probleem om te boeken op een uk .be .de site. Kijk maar eens in het topic welke auto kreeg ik mee (bij autohuur.)
    Je zal dan zien dat heel veel mensen gebruik maken van usareisen.de ook de uk sites zijn populair.
    Het is inderdaad vaag dat ieder land eigen tarieven hanteren maar dat is nu eenmaal zo het kan soms honderden euro's schelen, raar maar waar.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #314
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011

Ik las in een reisverslag (ik geloof van PenPe) dat ze Hertz goldmember waren geworden via Ikea Barendrecht. Moet je dan al meteen boeken of kun je ook eerst lid worden? Heeft iemand hier ervaring mee?

5. Top | #315
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Er wordt een aantal pagina's eerder ook al over geschreven: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post167824
    Wellicht wordt het daar duidelijker mee.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #316
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bollie763 Bekijk Berichten
    Ik las in een reisverslag (ik geloof van PenPe) dat ze Hertz goldmember waren geworden via Ikea Barendrecht. Moet je dan al meteen boeken of kun je ook eerst lid worden? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Zodra je Goldmember bent kun je (eventueel) meteen een boeking doen als je dat zou willen, rest alleen de vraag of de IKEA Family Member aanbieding nog geldig is...

Mocht het lukken dan heb je er veel plezier van, de service op MCO is ons afgelopen vrijdag prima bevallen.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

7. Top | #317
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Er wordt een aantal pagina's eerder ook al over geschreven: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post167824
    Wellicht wordt het daar duidelijker mee.
    Ja dit had ik gelezen, ik heb ook op de link geklikt in een van die berichten en die werkte nog steeds. Toen ben ik me gaan aanmelden maar ze vroegen van alles over welke type auto ik wil en welke verzekering e.d. en daar heb ik me (nog) niet in verdiept. (eerst waren de tickets aan de beurt) Toen ben ik maar gestopt. Voor mij was het niet helemaal duidelijk hoe ik me kon aanmelden zonder meteen te boeken.

8. Top | #318
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012

Ik heb een vraag over het huren van een auto bij Hertz.
    Zelf heb ik in de VS als op Tenerife bij dit bedrijf een auto gehuurd, in de VS kun je nog
    enkele andere diensten erbij krijgen als je de auto ophaalt. Hier vraag ik even wat het
    nut van deze extra diensten is en of het gewoon simpelweg geld verspilling is.

De 3 diensten die ik altijd terug zie bij Hertz zijn de.
    * Brandstof aankoop optie, waarbij je 3 verschillende optie's hebt. Ik gooi de auto altijd vol vlak voor dat ik hem inlever.
    * De persoonlijke verzekering, persoonlijk altijd geweigerd. Vanwege ons eigen zorgstelsel in Nederland en een prima reisverzekering.
    * De "premium emergency roadside service", tot nu altijd wel geaccepteerd. Maar heb nu mijn bedenkingen erbij. Mocht er wat met
    de auto gebeuren, platte band of je verliest je sleutels. Mocht dat gebeuren kan je toch ook gewoon bellen met Hertz, als je bijvoorbeeld
    deze extra dienst niet hebt. Ik bedoel je huurt toch een auto bij zo'n bedrijf, die mogelijk op alles kan reageren.

Hopelijk is mijn punt duidelijk gemaakt, ik vraag dus (en gaat vooral om de laatste dienst) wat is het nut van dit soort extra diensten,
    dus daarbij kosten?
    13th USA Trip: 30 december 2013 t/m 16 januari 2014
    Volledige reis zal zich in Florida plaatsvinden, wel een speciale reden om deze keer heen te reizen.

9. Top | #319
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

- Brandstof verschilt per geval, even goed uitrekenen wat de optie kost, hoeveel het zelf tanken kost, en of het niet al in een pakket zit. Dan kun je zo bepalen wat het verstandigste is, dat is echt per situatie anders. Ook of je direct boekt, of via bijvoorbeeld usareisen.de met bepaalde pakketten.

- Persoonlijke verzekering, gaat voornamelijk om je spullen (bijvoorbeeld je laptop die je achterlaat in de auto), als die gestolen worden. Inderdaad goed kijken of je normale reisverzekering het al niet dekt. Afhankelijk daarvan kun je het wel of niet nemen. Ook zit dit bij sommige pakketten er al bij in. Bijvoorbeeld bij Alamo in het Gold pakket.

- De roadside service die jij wel neemt, nemen volgens mij heel veel mensen niet. Het dekt enkele gevallen, zoals de banden die jij al benoemd, maar ook een lege tank. Ook als je de optie niet neemt zal Hertz komen, maar inclusief een dikke rekening. Hier geldt eigenlijk dat je ook moet kijken of je ANWB (met werelddekking) lidmaatschap het al niet dekt via AAA. Daarnaast moet je bepalen of je het risico (de rekening van Hertz) zelf kan (en wil) dragen. Zo ja? Dan niet nemen. In principe geldt dit ook voor de persoonlijke verzekering.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

10. Top | #320
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    -
    - Ook zit dit bij sommige pakketten er al bij in. Bijvoorbeeld bij Alamo in het Gold pakket.
    .
    Ik denk niet dat dit zo is. Alamo Gold houdt in:
    Alamo Gold is inclusive of: unlimited mileage, Collision Damage Waiver, Theft Protection, Extended protection, third party insurance, state surcharges and state/provincial tax, airport fees, 3 additional driver charges, one tank of fuel.
    Diefstal uit de auto wordt gedekt door de apart af te sluiten Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage (PAI/PEC. Dit is voor de Nederlandse reiziger die een goede reisverzekering heeft afgesloten en de voorwaarden goed heeft gelezen een volstrekt overbodige voorziening.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 08-11-12 om 18:41. Reden: toegevoegd in blauw

Forum Rechten