Soms kan het sneller dan 3 weken van te voren. Bij onze vlucht vorig jaar naar de Dominicaanse kon ik al 3,5 weken van te voren reserverenen betalen
.
Zou de informatica van ARKE het niet laten afhangen van de totale duur van de reis?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Je kunt nu reserveren, heb ik ook net gedaan!
Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖
Soms kan het sneller dan 3 weken van te voren. Bij onze vlucht vorig jaar naar de Dominicaanse kon ik al 3,5 weken van te voren reserverenen betalen
.
Zou de informatica van ARKE het niet laten afhangen van de totale duur van de reis?
Jammer genoeg was ik de hele dag niet meer thuis, maar zojuist toch gereserveerd. Rij 8, dus nog wel redelijk vooraan en hopelijk vrij snel het vliegtuig uit.![]()
Eet nooit gele sneeuw.
Inmiddels ook de stoelen voor de terugreis vastgelegd. Iets meer betaald, maar dan zitten we wel riant (hopelijk), namelijk bij de nooduitgang.
Eet nooit gele sneeuw.
Hoe is het eigenlijk op Orlando Sanford geregeld met de auto huur.
Is het net al MCO naar beneden lopen je melden aan de balie en dan de straat oversteken en een auto uitzoeken???
groet
De bekende verhuurders van auto's zitten in de hal vlak voor de uitgang van het vliegveld. Meestal is het lekker rustig en wordt je vrij snel geholpen. Van de autoverhuur tot de geparkeerde auto's is het nog geen 2 minuten lopen. Allemaal lekker ontspannen dus.
oke bedankt voor je snelle reactie.
tja arke blijft inderdaad nog steeds het overweg waard. groot voordeel is toch het rechtstreeks vliegen (heen althans)
en ja als de prijs nu ook nog zo aantrekkelijk blijft als dit jaar. moet zeggen dat de overige hun prijzen wel erg omhoog
gegooid hebben. wel een nadeel is dat de prijzen voorlopig nog niet bekend zijn.
hi allen,
Volgende week vertrekken wij ook naar florida voor zo,n 16 dgn. de vertrektijd naar sanford is 1300 Lt vanaf schiphol
Ik heb nog even een vraagje met betrekking op het eten bij Arky Fly.
Weet iemand hoe laat je je maaltijd krijgt aan boord ( ik begreep dat je 1 maaltijd krijgt , en een vervolg maaltijd moet je zelf betalen )
Waarom vraag ik dit, ivm mijn diabetes kan ik mijzelf daar nl. wat beter op instellen.
Wie kan ons wat wegwijs maken hoe men de aangeboden maaltijden en evt koop versnaperingen verzorgd ed.
alvast dank voor de antwoorden.
Gerard.
Hoi Gerard
dat is heel erg verschillend. Dat word altijd tijdens de briefing gezegt wat en hoe de service gaat voor die vlucht.
Ik zou even aan de crew vragen hoe laat de maaltijd geserveerd word als u het exacte tijdstip wilt weten. Meestal is het zo 1'5 tot 2 uur na opstijgen.
Goede vlucht!
wij hebben overigns de stoelen gereserveerd voor heen en terug en een digiplayer voor beide.
74euro alstublieft... *au
Laatst gewijzigd door Michael66; 11-09-12 om 07:56. Reden: 1+1
Je kunt altijd zelf wat broodjes meenemen, dan ben je ook niet afhankelijk van Arke. Scheelt tevens weer paar euro ;-)