In fort myers is the residence inn van mariott een hotel waar je met zen vijf kan slapen , Eloquence on the bay is er 1 in miami .
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Naar mijn weten hoef je voor een condo geen schoonmaakkosten te betalen. Het is natuurlijk ook veel comfortabeler als verschillende kamers hebt ivm slaaptijden. Ook is een keuken wel ideaal.
In fort myers is the residence inn van mariott een hotel waar je met zen vijf kan slapen , Eloquence on the bay is er 1 in miami .
Hallo Katrien,
Je schrijft dat je 5kinderen hebt, met jullie erbij is dat 7 dat lijkt me toch wel heel veel voor op 1 kamer.
Of bedoel je de kinderen op 1 kamer?
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
5 Kinderen. Oei... Ik bedoel natuurlijk 3 kinderen en met 5 in totaal.![]()
kun je dan niet een 4 persoonskamer nemen,daar heb je zoiezo 2 ,2 persoonsbedden instaan
en je kunt dan een opklapbed erbij laten zetten (1 pers.)
wij hebben zo al eens een kamer met een kingbed gehad waar ze een opklapbed voor ons zoontje bij hebben gezet
we moesten toen 10$ per nacht betalen voor dat bed
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Mmm ik ben ook aan het zoeken voor in de omgeving van fort myers . Een condo is bijna niet mogenlijk voor drie nachten zeker niet in de paasperiode . En een bed erbij laten zetten daar heb ik nog geen positief antwoord gehad
Met Embassy suites hebben wij goede ervaringen met 4 personen en onlangs ook met 5 op één kamer. Je hebt er een slaapkamer met 2 dubbele bedden en in het aparte woongedeelte (met keukentje) staat een slaapbank. Ook wordt er zonder problemen een extra bed bijgeplaatst.
Bijkomend voordeel is het gratis uitgebreide ontbijtbuffet en manager's cocktail.
@Cindy, er zit ook een Embassy suites in Fort Myers![]()
Yep heb ik ook gezien maar ik vind dat een beetje te duur .
Wij hebben deze zomer met 3 kinderen in het Pointe Estero Hotel in Fort Myers Beach overnacht. Hier kan je kiezen uit een 2 of 3 kamer appartement. Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 grote slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer. Met 3 kinderen ideaal
Het appartement is heel ruim, netjes en met een schitterend uitzicht over de Golf van Mexico.
We hebben ook in het Pelican Beach Resort in Fort Lauderdale overnacht. Hier hadden we een kamer met 2 queensbedden en een kleine woonkamer met een slaapbank. We zijn hier 2 nachten verbleven en dat was lang genoeg. Het is gewoon toch prettiger om aparte slaapruimtes te hebben. Zeker met jonge kinderen.
Toen onze kinderen kleiner waren (het zijn nu tieners) hebben wij vaker met zijn allen in 1 hotelkamer geslapen. Ik vond het nooit een geweldige oplossing. Dan lagen wij al om 21.00 uur in het donker omdat de kids gingen slapen !
Pointe Estero Resort kan ik je aanraden !
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015