Ik heb even met je gegevens op Expedia gekeken.
Kost daar EUR 518,03 met 1 chauffeur en zonder brandstof, bij Hertz.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dan boeken we gewoon bij de europese sites.. maar zo groot verschil.. ik kreeg gewoon een beetje argwaan. dus dacht vraag het de experts hier![]()
Ik heb even met je gegevens op Expedia gekeken.
Kost daar EUR 518,03 met 1 chauffeur en zonder brandstof, bij Hertz.
ja had ik ook gezien alleen komt er bij ons nog een autostoeltje bij voor de jongste dus iets erbij... ik vind dat echt niet duur hoor voor zoveel dagen een auto...
WE ZIJN NU SINDS KORT "GOLD MEMBERS" bij Hertz
Zal mij benieuwen. In Canada vond ik Hertz een beetje tegenvallen. Oude bak met 80000 op de teller (km) en vrij duur!
Maar goed das geen Florida natuurlijk.
Wij hadden de afgelopen weken een gloednieuwe Dodge Grand Caravan (Hertz Gold). Heerlijke auto met genoeg ruimte voor 3 tieners.
Ik heb van te voren alle aanbieders vergeleken en Hertz Gold was het voordeligst.
Overigens moet je ook bij Gold nog in de rij staan, al is deze rij weliswaar minder lang ;D
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015
Hallo,
tijdens het uitpluizen van de contract voorwaarden en optie,s van Hertz kwam ik het volgende tegen,
Ik begrijp dus dat je een keuze uit 1 van de drie moet maken,Hertz has three refueling options available to meet your needs:
- You may purchase a tank of gas from Hertz at time of rental and return the vehicle with as little gas as you prefer. Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.
- You can let us refuel for you and only pay for the fuel required to replace the fuel you used, and for the service and convenience of refueling the tank.
- You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.
welke is in jullie ogen de beste.
mocht ik kiezen voor de laatste optie ( zelf taken ) zit er dan in de buurt van het vliegveld van sanford een tankstation ?
of is anders optie twee dan een betere oplossing ?
wat zijn jullie ervaringen.
mvg. Gerard.
Laatst gewijzigd door Njit; 27-07-12 om 10:24.
Huur je direct bij Herz of via een broker zoals usareisen.de? In het laatste geval gelden de voorwaarden voor het pakket zoals de broker het aanbiedt (meestal inclusief of exclusief eerste tank en formeel geen optie om zelf af te tanken) en dan heb je de keuzes zoals jij ze noemt niet.
Vrijwel alle verhuurmaatschappijen bieden de opties zals jij ze noemt ook, maar die opties gelden voor de lokale markt. Locals huren nu eenmaal onder andere voorwaarden dan wij.
Laatst gewijzigd door Teleton; 27-07-12 om 10:29.
@gerard
Je kan altijd ter plekke bij Hertz de keuzes aanpassen (ook al heb je bij bv, expedia of ebookers in eerste instantie anders beslist)
Je kan zelfs de auto nog veranderen mocht je dat willen...(mits voorraadig natuurlijk) , deze upgrades kosten dan wel extra natuurlijk maar dat lijkt me duidelijk.
De laatste keer hebben wij bij Hertz de optie met de lege tank inleveren genomen. Hertz rekende $ 53 dollar voor de volle tank. met nog eens 6$ tax.
De tank zat wel "vol".
We hadden een Nissan Sentra, tja wat zal daar ingaan? 50-55 liter? 14-15 gl? Dan is 60 dollar wel redelijk even snel uit de blote knar gerekend.
In ons geval had ik nog een "blokje" op mijn meterje staan, de tank was dus vrij leeg. Heb je nog een halve tank over, ja dan heb je echt verlies.
(eigenlijk heeft de autoverhuurder er altijd wel voordeel bij of je nu zelf tankt of hem "leeg" terug mag brengen)
Wij kozen puur voor het gemak om niet te hoeven zoeken naar een tank als je de auto weer moet inleveren. Maar ja dat is een keuze die je maakt.
Er zijn overigens zat tankstations in de buurt van vliegvelden.
Als je geen gedoe wilt met tanken zo vlak voor de terugreis kan ik je optie 1 aanraden. Het kost je wellicht een beetje, maar een poot uitgedraaid wordt je nu ook weer niet.
Succes ermee!
Optie twee ken ik eigenlijk niet, maar wat rekent Hertz voor die service...?
Laatst gewijzigd door elstars; 27-07-12 om 11:38.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited