Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 27 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

1. Top | #171
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

ik ben (natuurlijk) weeral tickets aan het kijken ...
    nu vind ik op dit moment de aankomsttijden vanuit amsterdam (klm/delta) in miami of orlando niet echt interessant voor ons
    vanuit brussel is het een stuk beter vind ik,,
    nu vond ik heen bru /atl/mia en de terugvlucht mco/atl/ams/bru...
    aangezien we toch in het schone zeeuwse wonen,is brussel erg dichtbij dus ideaal voor vertrek
    maar gezien de tijd tussen ams aankomst en aankomst bru,op de terugreis kan ik met de auto lang en breed terug thuis op de bank zitten
    dus de vraag worden de koffers op MCO gelijk door gelabelt naar brussel of moet ik in amsterdam ze nog van de band halen
    zodat ik de allerlaatste vlucht kan skippen

ps heb ook andere maatschappyen vergeleken maar ook nog niets gevonden qua perfecte vluchttijden/kosten voor ons
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

2. Top | #172
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012

Volgens mij kan je nooit vragen aan de incheckmensen in Amerika om de koffer naar Amsterdam te laten labelen en dus de vlucht naar Brussel niet te nemen. In de huidige tijd met al die controles zullen ze dat zeker weigeren. Enig alternatief zou zijn om daar bij vertrek de vlucht te laten omboeken, maar dat zal volgens mij kosten met zich brengen. Maar als je dan toch uit Brussel vertrekt, waarom ga je niet gewoon terug via Brussel ? Je hoeft toch niet via Amsterdam naar Brussel te vliegen ? Er zijn ook directe vluchten vanuit ATL naar Brussel hoor.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 17-07-12 om 19:02. Reden: quote verwijderd

3. Top | #173
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Weet je zeker dat je met het vliegtuig van AMS naar BRU gaat en niet de trein .
    Zo komen wij ook in Oktober ook terug en moeten naar Rotterdam maar nemen natuurlijk niet de trein van Schiphol naar Brussel.[kan overigens alleen op de terugweg als je op de heenweg met de trein naar BRU naar AMS gaat moet je ook met de trein]

4. Top | #174
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ttubbie Bekijk Berichten
    Maar als je dan toch uit Brussel vertrekt, waarom ga je niet gewoon terug via Brussel ?
    Gokje: Waarschijnlijk is deze route voor een aantrekkelijk tarief te koop. Ik zou anders ook niet weten waarom iemand hiervoor zou kiezen, tenzij je heel graag een rondje boven Nederland vliegt, natuurlijk.....

5. Top | #175
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Vorig jaar zag ik deze tickets ook met de laatste rit ams-brussel per trein. Dat houdt in dat je in AMS je koffers haalt en dan per trien naar Brussel kan. Ik zou even goed kijken (het was toen een aanbieding van KLM) want die laatste treinrit kun je wel skippen denk ik maar een laatste vlucht helaas niet.

6. Top | #176

Wij gaan volgende week ook vanaf Brussel naar Miami (via Atlanta). Terug vliegen we via Atlanta naar Amsterdam en dan naar Brussel.
    het laatste stuk is van Amsterdam naar Brussel is met vlucht KL1721, een Fokker 70. Dus wel degelijk met een vliegtuig en niet de trein.

7. Top | #177
    Ingeschreven
    May 2009

het gaat om per vliegtuig naar brussel niet per trein
    dat hebben we 1 x gedaan schiphol/antwerpen en dat bevalt helemaal niet !!
    we willen graag via brussel vliegen omdat we daar een uur vandaan wonen
    en van amsterdam 2 1/2uur
    die vlucht is dus ideaal, maar de terug vluchten mco /brussel zijn niet echt je van het,voor ons
    de vlucht mco amsterdam wel
    alleen de vlucht ams/bru vertrekt pas rond 17.00 (das dus 4 uur op schiphol)
    dan 45 min. vliegen en een uur naar huis rijden

dus vandaar dat ik dan eigenlijk brussel/miami heen en mco/ams terug en dan de vlucht brussel laten liggen
    maar als mijn koffers doorgelabelt worden dan gaat dat niet

in het geval van de trein is het idd koffers ophalen in amsterdam, maar dat betreft deze keer niet
    want dat boek ik zo zoiezo niet meer, ondanks de aantrekkelijke prijzen

*jarjarbink het betreft dus de zelfde vlucht .....alleen later in het jaar
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 17-07-12 om 18:30.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando

8. Top | #178
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012

Waarom boek je niet gewoon Brussel-Orlando en terug Orlando-Amsterdam ? Ik weet niet wanneer jullie gaan, maar ik keek net gewoon voor de lol eens op Connections.be en een retourvlucht in oktober met Aer Lingus met vertrek uit Brussel en terug naar Amsterdam is zelfs goedkoper dan een gewone retour naar Brussel !

<<Mods.; het is niet de bedoeling, en volgens de huisregels ook niet toegestaan, om iedere vraag met een quote (citaat) te beantwoorden, als de vraag er direct boven staat.Zou je dit misschien in acht willen nemen ?>>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 17-07-12 om 20:21.

9. Top | #179

Tja dan zou je de reis moeten boeken van bru-mco en terug mco-ams. Dat kan je bij bijna elke operator of reiswinkel op internet regelen. Gewoon ingeven bij bv. DELTA, BA, Lufthansa of Vliegwinkel, Expedia, Budgetair etc.

Zou geen enkel probleem moeten zijn.

Een reden om vanaf BRU te vertrekken en aan te komen zijn de prijzen. De prijzen in AMS zijn nu zeker duurder dan BRU ook DUS is veel duurder dan BRU. Ga je dan bv. met 4 personen zoals wij lopen die prijsverschillen aardig op. Dan vinden we via BRU echt niet erg. Gelukkig wonen we dichterbij BRU dan bij AMS dus voor ons nog een voordeel. Maar ook al was dat niet zo de prijs is toch wel zeer aantrekkelijk.

10. Top | #180
    Ingeschreven
    May 2009

Heb dat geprobeerd te boeken bru/mia mco/ams, maar krijg op klm.com
    Een foutmelding , omdat de vertrek en aankomst niet overeen komen
    afgelopen vakantie moesten de tickets omgeboekt worden
    En toen heb ik ook vertrek brussel gevraagd en terug amsterdam
    En dat kon niet zeiden ze bij klm
    De vertrek en aankomst moet bij een retourticket overeenkomen
    Zeiden ze
    Maar kan nog wel eens de klantenservice bellen
    Zal ook connections.be tjekken

Forum Rechten