Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 75 van de 196 EersteEerste ... 2565737475767785125175 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #741
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Dank jullie wel voor de uitleg, interessant!

2. Top | #742
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Als je naar dit plaatje kijkt: http://aviationweather.gov/data/prod..._06_CL_new.gif zie je de aarde plat, hierdoor zie je dat de route helemaal niet zo onlogisch is. Terug gaat niet zo, dat komt omdat er dan wind mee is, het is dan sneller om gewoon semi-rechtdoor te vliegen

Een voorbeeld vanuit amerika naar azie: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...routes.svg.png
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

3. Top | #743

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    ahaa, dus er moeten 2 plugjes aan vast zitten? En inderdaad mij de meeste airlines krijg je een koptelefoon, maar bij Arkefly moet je 3,- betalen. dus ik vroeg me af of ik gewoon een plugje kon kopen, die ik voor andere vluchten dan ook kan gebruiken
    in comfort en premium comfort gratis. En anders gewoon goed bewaren. heb er hier een stuk of 10 liggen.

4. Top | #744

VWB het vliegen naar Canada en dan naar beneden.
    Pak en ouderwetse wereldbol en span een touwtje van Amsterdam naar Miami. 3x raden langs welke route het touwtje het strakst staat.

VWB het niet krijgen van de comfor classe, dit wordt volgens mij zelf automatisch gerestituterd?
    Heb je je aan boord gemeld bij de purser?
    De comfortclasse in de 2-3-2 vliegtuigen lopen ook nog 7 rijen door achter de toiletten. wat was het stoelnummer op de terugreis dan kijk ik eea ff na voor je.

De service in de comfort klasse is nagenoeg gelijk als de economy classe. Voor cappucino moet je in beide klassen betalen.

5. Top | #745
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Had je niet beter eerst eens uit moeten zoeken hoe Arke hier precies mee omgaat in plaats van eerst hier je commentaar te plaatsen? Ik vraag me af wie hier nu gemakkelijk mee omgaat.

Altijd eerst je leverancier in staat stellen om klachten op te lossen en e.e.a. in orde te maken. Is een kleine moeite. Dan pas klagen, da's toch veel chiquer?
    Rustig maar Teleton en Njit..... het is een ervaringsVERSLAG meer niet. Daar heb je nou eenmaal een forum voor

6. Top | #746
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Rustig maar Teleton en Njit..... het is een ervaringsVERSLAG meer niet. Daar heb je nou eenmaal een forum voor
    Als ongenuanceerde opmerkingen in je VERSLAG zet waarmee je onterecht bedrijven in discrediet brengt, dan kom je hier op de koffie. Cappucino, zo je wilt; maar wel zelf betalen! Lang niet alles wat je in een ervaringsverslag zet, wordt hier voor zoete koek geslikt. Maarrre ...heb je eigenlijk nog contact met Arkefly opgenomen? Da's nou echt een ervaring die je zou moeten delen, toch? Daar heb je nu juist een forum voor.

7. Top | #747
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Als ongenuanceerde opmerkingen in je VERSLAG zet waarmee je onterecht bedrijven in discrediet brengt, dan kom je hier op de koffie. Cappucino, zo je wilt; maar wel zelf betalen! Lang niet alles wat je in een ervaringsverslag zet, wordt hier voor zoete koek geslikt. Maarrre ...heb je eigenlijk nog contact met Arkefly opgenomen? Da's nou echt een ervaring die je zou moeten delen, toch? Daar heb je nu juist een forum voor.
    Nu praat je weer voor je beurt Teleton... Reacties e.d. worden vaak door jou ,,niet als zoete koek geslikt''! ,,Bedrijven in discrediet brengen'', een opmerking die nergens op slaat. Maar goed, gelukkig is dat zware aanzetten van je al lang niet meer maatgevend op het forum.
    Overigens: Heb een keurig briefje geschreven aan de klantenservice en zal het antwoord hier melden! Tenminste, als het van je mag!

8. Top | #748
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Op woensdag 25 juli komt er weer een Fly-drive aanbieding voor Amerika bij Boek Vandaag.
    Retourvlucht met ArkeFly en huurauto.

Ook voor diverse vluchten naar Orlando en Miami

Miami
    • 24-08 € 799,- p.p. 16-daagse reis
    • 27-08 € 799,- p.p. 16-daagse reis
    • 10-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 14-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 17-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 21-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 01-10 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    Orlando
    • 30-07 € 799,- p.p. 11-daagse reis
    • 01-08 € 799,- p.p. 9-daagse reis
    • 03-08 € 799,- p.p. 7-daagse reis
    • 15-08 € 799,- p.p. 18-daagse reis
    • 20-08 € 899,- p.p. 16-daagse reis
    • 22-08 € 899,- p.p. 18-daagse reis
    • 24-08 € 799,- p.p. 16-daagse reis
    • 27-08 € 799,- p.p. 16-daagse reis
    • 29-08 € 549,- p.p. 11 daagse reis
    • 14-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 14-09 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 17-09 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 17-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 21-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 21-09 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 24-09 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 24-09 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 01-10 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 01-10 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 05-10 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 05-10 € 699,- p.p. 16-daagse reis
    • 08-10 € 599,- p.p. 9-daagse reis
    • 08-10 € 699,- p.p. 16-daagse reis

Boek vandaag

9. Top | #749
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Ze zijn de laatste tijd wel aan het stunten bij Arke!

10. Top | #750
    Regelmatige Bezoeker Emus's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Toch nog even een vraagje van een totale vlieg-nitwit :

Het moment komt steeds dichterbij dat we met Arkefly naar Orlando gaan vliegen en binnenkort komt de stoelreservering beschikbaar. Nu heb ik al vernomen dat je sowieso moet reserveren als je bij elkaar wilt zitten, dus daar gaan we gebruik van maken. We vliegen comfort-class (de "middelste" klasse). We willen een "gewone" stoel, geen gekke dingen met XL of nooduitgangen.

En dan nu mijn vraag: Waar kun je het beste zitten in een vliegtuig? IS er een heel groot verschil tussen relatief voorin, boven de vleugel, of relatief achterin? Mijn gevoel zegt voorin (aangezien daar ook de premium-comfort stoelen staan), maar wegens totaal gebrek aan ervaring, toch hier nog even deze vraag. Als we dan toch gaan reserveren, dan graag de "beste" stoelen.

BVD
    “Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein

Forum Rechten