Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Even voorstellen: Benang

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Even voorstellen: Benang

    Hallo allemaal,

    mijn naam is Angela en samen met mijn vriend Ben ga ik maart/april 2013 een drieweekse reis maken naar New York en Florida.
    Ik wil al zo lang ik het me kan herinneren naar Amerika, maar nu is het dan eindelijk zover!

    Ik was al daaaagen op het forum aan het ronddwalen, reisverslagen aan het lezen, tips aan het opschrijven in een notitieboek en dat ben ik nu aan het ordenen.
    Binnenkort zal ik mijn reisplanning eens online gooien, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Verder wil ik nog even kwijt dat ik dit een heel fijn, duidelijk en informatief forum vind. Hulde aan de Florida-fanaten die hier hun kennis met alle Florida-groentjes delen!


    Groetjes Angela
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  2. Top | #2

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Hoi Angela,

    Leuk dat je ook volgend jaar naar Florida gaat! Wij gaan ook volgend jaar eind april voor 19 dagen naar Florida. Ook al helemaal zin in, alleen duurt het nog erg langggg!
    Heb je al leuke tips opgedaan op dit forum? Je mag ze delen hoor Wij gaan naar ongeveer dezelfde plaatsen als waar jullie naartoe gaan! Leuk zeg! Wij hebben alleen nog 1 week strandverlening geboekt in Miami.. heeeeerlijk!

    Ben benieuwd naar jullie reisplanning!

    Groetjes,
    Melissa

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Hoi Melissa,

    sorry voor de late reactie.
    Ik heb al heel veel leuke, maar ook nuttige tips opgedaan op dit forum. Gewoon een kwestie van lezen, heel veel lezen. Met een notitieblok naast je zodat je alle dingetjes kan opschrijven die je wilt uitzoeken. Zoals dineren (of iets drinken) bij The Rusty Pelican in Miami tijdens zonsondergang. Schijnt echt SCHITTEREND te zijn, je hebt dat goed zicht op de skyline van Miami.
    Naar welke pretparken gaan jullie? En hebben jullie al tickets geboekt? Wij zitten nog te dubben ivm mogelijke prijsverlagingen...

    De reisplanning zal ik vandaag online zetten hier op het forum in het daarvoor bestemde topic!

    Groetjes Angela
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Hoi Angela,

    Wij hebben 3 weken geleden onze vliegtickets geboekt. Wij vliegen met ArkeFly vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Orlando! We boeken/regelen alles via een reisbureau hier bij ons in de buurt. De hotels hebben we nog niet geboekt, die gaan we binnenkort ook boeken. Het belangrijkste voor ons waren de tickets, omdat die toch vrij duur zijn.

    The Rusty Pelican heb ik ook op ons lijstje gezet om te gaan doen. Ik schrijf ook echt alles op wat we willen gaan doen Wat betreft de pretparken: Wij gaan sowieso naar Sea World en naar Universal Studios. We blijven 4 dagen in Orlando, dus miss doen we er nog wel 1 bij

    Ik ben benieuwd naar je reisplanning!

    Groetjes,
    Melissa
    Laatst gewijzigd door Njit; 15-07-12 om 20:42. Reden: volledige quote verwijderd

  5. Top | #5
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Dat wordt vast een hele mooie reis. Wij hebben afgelopen februari ook de combinatie gedaan van Florida en New York.

    Mooie handtekening heb je trouwens. Ook wij hebben dit gedaan door in 2004 naar Frankrijk te verhuizen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Oké, ja wij willen via KLM zelf boeken. (De tickets schijnen idd de grootste kostenpost te zijn.) Maar wij gaan natuurlijk eerst nog naar New York voor een week dus wij hebben een ander soort ticket nodig.
    Jullie gaan "het rondje" tegen de klok inmaken als ik het zo goed begrijp: beginnen bij Orlando en dan tegen de klok in naar Miami. Wij ook! :-) Hebben jullie je reisplanning al ergens online staan?

    Groetjes Angela
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    dankje! :-D Verhuizen naar the States gaat hem niet worden, maar anders hadden wij net als jij ook ons boeltje opgepakt! Petje af dat jullie het gedaan hebben!
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  8. Top | #8

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benang Bekijk Berichten
    Hebben jullie je reisplanning al ergens online staan?
    Hoi Angela,

    Ik heb onze planning wel ergsn neergezet hoor hier, maar hieronder zet ik hem normaals

    26-4 Orlando
    27-4 Orlando
    28-4 Orlando
    29-4 Orlando - Clearwater
    30-4 Clearwater
    1-5 Clearwater - Naples
    2-5 Naples
    3-5 Naples - Everglades
    4-5 Everglades - Key West
    5-5 Key West - Key Largo
    6-5 Key Largo - Miami

    7-5 t/m 13-5 Miami

    Misschien dat het nog iets veranderd hoor, maar niet heel veel. Misschien dat we 1 dag van Miami afhalen en nog 1 extra dag op Key West verblijven. Maar grotendeels gaat dit hem worden!

    En jullie?
    Laatst gewijzigd door Njit; 15-07-12 om 20:43.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    En jullie?
    Hoi hoi,

    even globaal:

    New York – 5 nachten
    Orlando – 4 nachten
    Fort Myers – 3 nachten
    Key West – 2 nachten
    Miami – 4 nachten

    We vliegen van NYC naar Orlando, we rijden van Orlando naar Fort Myers en dan van Fort Myers het hele stuk naar Key West. En vanaf Key West terug naar Miami. Hebben jullie al iets geboekt voor Key Largo? Ik ben benieuwd naar wat jullie reden is om in Key Largo te overnachten omdat ik zo vaak lees dat het ná Key Largo pas "echt mooi" wordt.

    Groetjes Angela
    Laatst gewijzigd door Njit; 15-07-12 om 20:44.
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  10. Top | #10

    Standaard Re: Even voorstellen: Benang

    Hoi Angela,

    Gaaf zeg NY!! Wil ik ook heeel graag nog een keer naartoe.

    Onze reden om naar Key Largo te gaan is eigenlijk omdat ik hier veel erover heb gelezen en ik ook vaak heb gelezen dat je "The Keys" echt gezien moet hebben. Ik weet t verder ook niet exact, want wij zijn er ook nog nooit geweest. Misschien dat het tegenvalt, maar dan hebben we het iig gezien Ik heb wel gehoord dat in Fort Myers niet heel veel te doen is, dus die slaan we over (misschien dat er mensen zijn die is voor gek verklaren) We gaan gewoon een beetje af om wat de mensen hebben ervaren die er wel al eens zijn geweest Wij hebben nog geen hotel geboekt in Key Largo. We hebben al wel een hotel voor Miami

    Gr.,
    Melissa
    Laatst gewijzigd door Njit; 15-07-12 om 20:44.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •