Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 91 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #231
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
    Berichten
    13

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    ik heb pas op het forum gelezen , en zag er aantrekkelijk uit.

  2. Top | #232
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
    Berichten
    13

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Dat vraag ik me ook af... Dat is betrouwbaarder ofzo???
    nee hoor, maar we waren huizen aan het bekijken en ik had pas op hetforum gelezen van mensen die nog niet zolang geleden een huis hadden gekocht en het aan het inrichten waren. En dat wou ik aan mijn vrienden laten zien, vandaar mijn berichtje ;-)

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    18

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Beste Florida liefhebbers,
    Wij willen volgend jaar weer naar Florida, maar dan niet in een hotel maar in een villa of condo.
    Nu hebben we het een en ander gezien en vragen ons af of er al mensen ervaringen hebben met het Paradise Palms resort.
    Ik hoor het graag.

  4. Top | #234

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Beste Forum leden,

    We gaan volgend jaar voor het eerst 2,5 week naar Florida en willen eventueel een (beach) huis direct op het strand huren voor een week. Omgeving Fort Myers beach, Long boat key,Venice, Naples.
    Heeft iemand tips voor mij bij wie te huren of zelf ervaringen met het huren van zo een huis direct op het strand. Info is van harte welkom.
    Ik zie heel veel info op het forum en op het internet over villas in de omgeving van Orlando, maar we willen juist geen pretparken e.d.

    Alvast bedankt

  5. Top | #235
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Maroesj voor een villa vlak aan het strand betaal je een hele duit plus heb je meestal geen zwembad . Vanuit orlando ben je in een uurtje bij het strand . Je kan 2 uurtjes naar boven rijden en je bent bij crystal river om met manatees te zwemmen in een uurtje ben je bij cocoa beach waar je kan kajakken , wandelen in het natuurreservaat dat daar ligt . Je kan naar kelly park rijden of gaan segwayen in tampa , celebration of cocoa beach . Er is zoveel wat je kan doen vanuit orlando we hebben dit jaar tijd te kort gehad in bijna twee weken .

  6. Top | #236

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Maroesj voor een villa vlak aan het strand betaal je een hele duit plus heb je meestal geen zwembad . Vanuit orlando ben je in een uurtje bij het strand . Je kan 2 uurtjes naar boven rijden en je bent bij crystal river om met manatees te zwemmen in een uurtje ben je bij cocoa beach waar je kan kajakken , wandelen in het natuurreservaat dat daar ligt . Je kan naar kelly park rijden of gaan segwayen in tampa , celebration of cocoa beach . Er is zoveel wat je kan doen vanuit orlando we hebben dit jaar tijd te kort gehad in bijna twee weken .
    Cindy bedankt voor al je tips over wat je allemaal kan ondernemen vanuit Orlando, maar wat de huisvesting betreft zouden we via het forum wat tips en ervaringen willen ontvangen van leden die een beachhuis gehuurd hebben in het verleden: bij wie te huren etc. , welk huis en waar is het mooi.

  7. Top | #237
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Er hee iemand van het forum een reisverslag gemaakt en ik geloof dat zij in een beachcottage zat in idian rocks . Ga het even opzoeken voor je .

  8. Top | #238
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maroesj Bekijk Berichten
    Cindy bedankt voor al je tips over wat je allemaal kan ondernemen vanuit Orlando, maar wat de huisvesting betreft zouden we via het forum wat tips en ervaringen willen ontvangen van leden die een beachhuis gehuurd hebben in het verleden: bij wie te huren etc. , welk huis en waar is het mooi.
    Ik weet niet of je echt alleen een huis op het strand wil, want daar zit zoals al gezegt vaak geen zwembad bij.
    Wij zijn vorig jaar naar een condo op het strand van Fort meyers beach geweest. Hier was ook een zwembad bij.
    Dit gehuurd bij: fmbcondorentals.com/
    Zie mijn blog voor meer info en foto's
    Wij vonden het heerlijk daar, zou er zo weer terug gaan.

  9. Top | #239
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik heb een aardige prijs voor een villa in een community die Silver Creek heet. Ik had hier nog nooit van gehoord en heb de ligging opgezocht die is redelijk in de buurt waar we willen zitten.
    Is iemand bekend met Silver Creek?

  10. Top | #240

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi Hannie,
    http://www.deluxedisneyvillas.co.uk/
    Ik heb dezelfde vraag.Had ook nog nooit van Silver Creek gehoord. Iemand bekend hiermee of deze villa?
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •