Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 38 van de 42 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

1. Top | #371
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012

Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

wij gaan in mei dus qua temp zal het beter zijn dan in juli -aug. Ik weet van in disney parijs dat als je een fastpass haalde en je gebruikte hem niet je wel weer een nieuwe kon halen voor een later tijdstip.. kan dat in amerika dan niet???

2. Top | #372
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

@Chippie: die discussie is hier ook al gevoerd: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post157158
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #373
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    @Chippie: die discussie is hier ook al gevoerd: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post157158
    Thx, heb daar het linkje bijgezet.

4. Top | #374
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    Volgens mij stond er voorheen de tijd wel op maar was het niet heel duidelijk dat je dan gebruik MOEST maken van die tijd.
    Hmmmm...er stond altijd 'return anytime between..etc.' Lijkt me duidelijk genoeg, toch? "Moeten" is een woord dat ze bij Disney zo min mogelijk gebruiken. Het FP systeem is er op gebaseerd dat je het tijdvak waarvoor je ahw hebt gereserveerd, ook respecteert. Zo lang iedereen dat doet is het een mooi, handig, slim, duidelijk en klantvriendelijk systeem. Maar ja, toch verzinnen heel veel toeristen dan in de loop der tijd hun eigen regeltjes.....omdat het hen nog beter uitkomt!

Want het niet respecteren van de afspraak werd wel degelijk een probleem, alleen werd er niet altijd iets van gezegd. En als er al wat van gezegd werd, stond er geen sanctie op. Disney zou wel gek zijn om de magie te verbreken door met iedere eigenwijze of hardleerse toerist in discussie te gaan. Maar doordat steeds meer fastpasshouders zich niet aan de afgesproken tijd hielden, liep de wachttijd steeds verder op, ook voor mensen die geen gebruik van de FP maken voor die bepaalde attractie.

En nu komt het met het FP systeem, dat aanvankelijk zo goed werkte omdat 'we' ons toen nog wel aan de regeltjes hielden, hopelijk weer helemaal piekfijn voor mekaar.

5. Top | #375
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Tja, mensen en regels, we weten er allemaal alles van. Is het niet zo dat iedereen altijd wel eens iets probeert om tussen de mazen van de regels door te laveren? Ik heb daar geen problemen mee zolang die mensen er ook geen problemen mee hebben als er wat van gezegd wordt.
    Zo hebben wij vorig jaar dus gebruik gemaakt van de FP en zijn inderdaad af en toe „te laat” terug gekomen bij de attractie, we werden er gewoon in gelaten, had de cast member aangegeven dat we er niet in mochten dan had ik dat keurig geaccepteerd. Het probleem zit hem vaak bij mensen die menen ergens recht op te hebben maar dat conform de regels niet hebben en er dan ter plaatsen een heel gedoe van maken.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 11-07-12 om 13:14. Reden: fqe

6. Top | #376
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

afgelopen mei toch regelmatig mensen weg gestuurd zien worden omdat hun `tijd` verstreken was op de fastpasses
    zelf proberen we altijd direct op de eerste minuut van de passen er te zijn, ik zet 10 min.op voorhand mijn alarm op mijn telefoon
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

7. Top | #377
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012

ik kan het wel begrijpen hoor waarom is anders het systeem fastpass gemaakt.. ze kunnen wel uitzonderingen blijven maken

8. Top | #378
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Wij hebben nu weer de vier thema parken achter de rug en het ging prima metde fastpassen. Er staat (nu) heel duidelijk op dat je er niet meer wordt ingelaten na de eindtijd van je fastpass. Gelukkig is je fastpass 1 uur geldig, je hoeft dus niet precies op tijd te zijn. Een nieuwe fastpass mag je halen twee uur nadat je je laatste fastpass hebt gehaald of wanneer de tijd van je huidige fastpass is ingegaan. Als je het een beetje handig aanpakt kan je dus heel veel fastpassen gebruiken op een dag. Zo halen wij altijd een fastpass ook al is de normale wachttijd kort. De return time moet dan wel "binnenkort" zijn.
    vandaag werden er zelfs fastpassen uitgedeeld voor startours in Disney studio's.
    Laatst gewijzigd door chippie; 21-08-12 om 23:43.

9. Top | #379
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012

Standaard Re: Losse park tickets

@meh1965 Ik heb voor 5 personen kaartjes gekocht bij attractionticketsdirect.de. Dit was een tip van dit forum. Wij hadden een andere combi van tickets, maar misschien staat er voor jow keuze ook een goede prijs tussen.

10. Top | #380
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Hulp kaartjes Disney & Universal

Hallo!

Ik zou graag volgend jaar naar zowel Disney als Universal studio's willen, en dit verdelen over een dag of 6(4 Disney, 2 Universal) en misschien nog 1 Sea World.
    Graag zou ik willen weten hoe ik dit het beste kan boeken, en waar?

Er zijn combi tickets verkrijgbaar voor de 2 parken, maar volgens mij alleen voor 14 dagen als ik het goed heb?

Hoe doen jullie dit?

Bedankt voor het meedenken!!!

Forum Rechten