Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 29 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 289

Onderwerp: Vliegen met Aer Lingus

1. Top | #191
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ttubbie Bekijk Berichten
    En kinderen kunnen nu eenmaal niet kiezen.
    Onze meiden zouden dan kiezen voor een dagje langer in Florida!
    Ook wij kwamen op de zondag thuis aan en voor de meiden was het totaal geen probleem om de dag erna weer naar school te gaan.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

2. Top | #192
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Een ieder moet zelf beslissen. Zo heb ik in een reisverslag van mattrob wel eens gelezen dat hij bij thuiskomst direct weer aan het werk ging. Ook een collega van mij deed het vorige week na een zakenreis naar Boston. Binnen twee uur na landing weer in een vergadering. Zelf lijkt het mij niks, en vind ik een dagje rustig aan doen wel lekker. Maar i.v.m. vakantiedagen gebrek zou ik dat niet zo heel snel meer doen. Iedereen pakt de jetlag anders aan, dito met kinderen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

3. Top | #193
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De meeste vluchten naar Europa vertrekken 's avonds van de oostkust, heus niet alleen Aer Lingus.
    Aer Lingus vertrekt rond 20.00 vanuit Orlando, dat is me die paar keer dat we daar geweest zijn nog nooit eerder gelukt, zo laat.
    De meeste vluchten van de oostkust vertrekken inderdaad eind middag, begin avond, maar daar (IAD,ORD,JFK,ATL) moet je dan wel eerst naar toe, en dat is toch meestal rond het middaguur, dus moet je voor de middag op MCO zijn. Dan heb je met Aer Lingus gewoon nog een hele dag, simpel.

Wat de jetlag aangaat, de één is er meer vatbaar voor dan de ander. Ik heb zelf bijna nooit last, zeker niet van de oostkust, maar slaap dan ook 90% van de tijd in het vliegtuig. Maar in jouw ogen zal ik dat mezelf wel wijs maken, al meer dan 25 jaar
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-07-12 om 10:33.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #194
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

. En iemand van 20 zal inderdaad wel minder last hebben dan iemand van 60. .
    Grappig vooroordeel. Wij vliegen al sinds 1986 naar de VS. Ik was toen 34 en had behoorlijk last van de jetlag op de heen- en de terugreis. Zesentwintig jaar verder is daar geen verandering ingekomen. Ook niet na allle raadgevingen en ook niet na tabletjes. Zelfs niet toen we, na de "ontdekking van Florida'' nog maar 6 uur moesten overbruggen in plaats van 9 uur. En ook niet toen ik nog werkte en gewoon na terugkomst de volgende dag aan de slag ging.....

Jetlag heeft m.i. niets met leeftijd te maken. . Mijn vrouw heeft totaal geen last van jetlag. Niet omdat ze zichzelf iets wijs maakt, maar gewoon omdat ze niet weet wat het is. Good for her en voor al die andere lucky bastards! Maar mensen die er geen last van hebben zijn geen flinkerds net zo min als mensen die er wel last van hebben, watjes zijn.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 06-07-12 om 10:33.

5. Top | #195
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Maar ik blijf erbij dat vrijwel iedereen er enigszins last van heeft, ook degenen die zichzelf wat wijs maken.
    Probeer je nou door anderen voor leugenaars uit te maken, je gelijk te halen?

En wat is jouw definitie van last? Dat ik die dag wat vermoeider ben, ok. Maar ik heb daar geen "last" van en ik typeer dit ook niet als jetlag. En zoals je in dit topic kan lezen, zijn er meerderen die het niet als "last" ervaren.
    Laatst gewijzigd door Patrick; 06-07-12 om 11:06.

6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011

leuke topic over aer lingus trouwens

voor de controle op dublin moet je je koffer via een foto aanwijzen heb ik begrepen
    is het dan ook handig om zelf foto van je koffers te maken in het geval er meerdere koffers op elkaar lijken
    of valt dat wel mee ?

7. Top | #197
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Dat laatste zou ik altijd doen. In geval van een zoekgeraakte koffer beschrijft een foto het allemaal toch een stuk beter dan "zwarte koffer van samsonite" ;-) Lekker doen met je telefoon, zodat je die snel door kunt sturen of tonen aan het grondpersoneel.

Voor de afhandeling lijkt het mij van niet nodig. Ze tonen je (neem ik aan, geen ervaring) de koffer waar jouw label aan hangt, en niet op basis van jouw beschrijving.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

8. Top | #198
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Voor de Immigrations Officer hoef je geen foto te maken, hooguit voor jezelf in geval van verlies. De IO toont je de foto (uiteraard aan de hand van het gescande label op jouw naam), jij zegt "ja", en klaar.
    Label is niet te zien, in ons geval alleen een zwarte koffer met roodwitblauwe kofferband, en dan 2 keer. Voor hetzelfde geld is dit 2 keer dezelfde foto, onze koffers lijken 99% op elkaar, dat is niet te onderscheiden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #199
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011

oef. We zijn terug "on topic"

10. Top | #200
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    Probeer je nou door anderen voor leugenaars uit te maken, je gelijk te halen?

En wat is jouw definitie van last? Dat ik die dag wat vermoeider ben, ok. Maar ik heb daar geen "last" van en ik typeer dit ook niet als jetlag. En zoals je in dit topic kan lezen, zijn er meerderen die het niet als "last" ervaren.
    Sorry dat ik een eigen mening heb, ik wist niet dat ik daardoor beschouwd word als iemand die anderen als leugenaars bestempelt. Ik zal voortaan mijn mond hierover houden. Nogmaals mijn oprechte excuses Patrick !

Forum Rechten