Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 24 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 233

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

1. Top | #131
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wat wil een mens nog meer.
    Liki Tiki misschien.......:wink:. Om eerlijk te zijn schrok ik ook van de reviews over Regal Palms. Ik ken het alleen van voorbijrijden en dan ziet het er goed uit. Veel beter dan Liki Tiki met die enorme ouderwetsche flatgebouwen.....Cane Island zijn ook flats, maar dat ziet er toch wel moderner en minder kollosaal uit.

Het blijft lastig. Kennen jullie Regal Palms persoonlijk?

Coral Cay scoort de zevende plaats op de ranglijst van vijftig. Regal Palms scoort 4 van elf op de lijst, dat wordt al lastig beoordelen. Liki Tiki scoort 17 van 171 lokaties, dat lijkt dus heel wat. Op alle reviews vind je horrorverhalen, het is dus moeilijk om je daar op te verlaten.

2. Top | #132
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Het blijft lastig. Kennen jullie Regal Palms persoonlijk?
    We hebben er niet in een huis gezeten, maar zijn er gaan kijken en hebben een rondleiding door een huis en het complex gekregen (was in 2008) en het zag er prima uit.
    Ik heb de reviews niet gelezen dus daar ben ik niet van op de hoogte.
    Ik weet dat jullie op Coral Cay hebben gezeten en het er heerlijk vonden. Ik vind de terrasjes té klein, op de foto's geeft het een beetje een "opgesloten gevoel" en ik kan daar niet goed tegen.
    Op Terra Verde zijn de terrassen groter.
    Maar uit eigen ervaring kennen we qua condo alleen Caribe Cove en dat was super!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

3. Top | #133
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Ik weet dat jullie op Coral Cay hebben gezeten en het er heerlijk vonden. Ik vind de terrasjes té klein, op de foto's geeft het een beetje een "opgesloten gevoel" en ik kan daar niet goed tegen.
    Op Terra Verde zijn de terrassen groter.
    Klopt helemaal hoor. Coral Cay is prima, maar wil je met vier man op je terrasje zitten, dan is dat krapjes. Wij waren ooit helemaal onder de indruk van Lucaya Village, ziet er allemaal heel mooi uit. Daar ontbreken de terrasjes echter helemaal en dat vonden wij nu net iets te veel van het goede.....

Caribe Cove is ook prachtig. Het gekke is dat ze een halve ster minder hebben op tripadvisor dan Liki Tiki. Snap jij het nog? Zo maakt ieder zijn keuzes en daarom is het zo belangrijk om vooraf goed te zoeken en er niet ter plekke achter te komen dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt.

4. Top | #134
    Ingeschreven
    Apr 2007

Klopt helemaal. Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan met hoeveel personen je bent. De balkons bij Caribe Cove zijn prima voor 2 personen, maar voor 5 personen is het erg krappie an. Helaas vind je niet veel condo's met balkons die geen screen hebben. Als je in februari gaat is buiten een screen zitten wel zo lekker (behalve afgelopen februari dan....:wink.
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #135
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012

waarom zitten al die screens ervoor?? is er zoveel ongedierte??
    ik wil ook wel graag een terras of een balkon en idd regal palms heeft die niet dat vind ik wel jammer. Vandaar dat we liki tiki namen als ik de diverse review sites moet geloven zien die er best goed uit.. wel wat verouderd maar iig schoon. Maar goed ik kan vannacht nog ff naar jullie resorts kijken maar de knoop ga ik maar wel doorhakken want anders blijf ik kijken.( zit nu op mijn werk) overigens vind ik winsor hills ook mooi complex maar die worden na mijn idee alleen door particulieren verhuurd.. en tot nu toe is de combinatie ticket. auto resort toch een 1000 euro goedkoper dan als ik het los zou boeken.

6. Top | #136
    Ingeschreven
    Apr 2007

Die screens zijn er idd om de beestjes buiten te houden.

Bahama Bay blijft toch onze favoriet voor condos en daar gaan we de volgende keer dan ook naar toe. Duurt wel nog even (feb. 2015!:-() maar we hebben wel al een optie op een appartement daar.:lol:
    We maken veel te weinig gebruik van het zwembad bij een villa om daar extra voor te gaan betalen (met poolheat). Bahama Bay heeft genoeg pools als we toch een zwemmertje willen doen.
    www.schoutenjanssen.nl

7. Top | #137
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: leuke condo of townhouse of villa in orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door linda75 Bekijk Berichten
    het lijkt me leuk om een condo oid te vinden waarbij ze thema slaapkamers hebben voor de kids.. ik had er gister al twee gevonden inde wijk windsor hills echter zijn deze al vol in onze periode.
    is er iemand wel eens in een huis of appartement geweest waar ze thema slaapkamers hadden??
    \\

Toen je dit van de week vroeg had ik één huis in gedachten... moest er gelijk aan terugdenken dat ik dit ooit had gezien ... heerlijk 'over the top'

Klik hier

8. Top | #138
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Als het om thema kamers gaat, wij hebben voor as september deze Villa gehuurd http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p336818

9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cant51 Bekijk Berichten
    Als het om thema kamers gaat, wij hebben voor as september deze Villa gehuurd http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p336818
    wow die ziet er erg mooiuit zeg..wat een luxe!!!
    ik heb gister uit mijn werk tot diep in de nacht zitten lezen en googlen en tot de conclusie gekomen dat ik te overenthousiast was door de lage prijzen van expedia. Voordat wij besloten hadden om naar florida te gaan hadden we een bepaald budget in ons hoofd en ik begon hier vanaf te wijken.. dacht steeds meer van ik zit voor een dubbeltje op de eerst rang. maar na een nacht te hebben geslapen ben ik tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet erg is om iets meer te betalen maar dan ook iets meer luxe te hebben. We gaan tenslotte na jaren sparen naar florida en dan moet het ook wel leuk zijn en geen ergenissen.
    We hebben nu een vlucht geboekt via air lingus.. komen daardoor een dagje later terug dan gepland maar dat loopt ook wel los.. kinderen zijn flexibel en anders lekker op tijd te bed die maandag als ze van school komen
    en verders hebben via een particulier een condo in winsor hill geboekt..
    De auto gaan we nog boeken maar dit kon nog niet bij alamo.. maar datkomt wel goed.
    De hoofdpunten hebben we nu geboekt.. we gaan nu een cruise uitzoeken en boeken( vanaf port canavarel) en dan zullen we daarna nog drie dagen in orlando verblijven en heb daar nog een optie voor open staan in hetzelfde resort maar voor drie nachten ga ik me niet druk meer maken dat loopt ook wel los

bedankt voor het meedenken.. al met al een goede leermoment voor mezelf.. niet te happig op de leuke aanbiedinkjes.. want voor nu ben ik incl auto ( schatting gemaakt obv hoogseisoen ) 500 euro meer kwijt.. maar dan hebben we wel dat wat we wilden..... ennn ook nog eens een themaslaapkamer voor de kids...

10. Top | #140
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Leuk zoveel enthousiasme te zien linda!!
    Nog heel veel voorpret toegewenst..
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

Forum Rechten