Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 75 van de 100 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #741
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Het systeem werkt perfect, vandaag werden de tolkosten van de credit card afgeschreven van ons verblijf in Texas eind april. Het duurt dus een week of 6 voordat de verrekening plaatsvindt.

2. Top | #742
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Wanner wordt afgeschreven ligt aan de datum waarop je cc de betalingen verwerkt. Wij zijn de laatste twee weken van maart in Florida geweest. Tol van de eerste week is nog in maart afgeschreven, tweede week ging er in april af.
    Maakt ook niet zo veel uit, betalen moet je toch en ons vielen de kosten behorlijk mee.

3. Top | #743
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk Berichten
    Wanner wordt afgeschreven ligt aan de datum waarop je cc de betalingen verwerkt.
    Begrijp niet zo goed wat je bedoelt. De verwerking van mutaties geschiedt dagelijks.
    Aankopen gedaan op b.v. maandag zie je online op dinsdag, maw je cc wordt direct belast.

4. Top | #744
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Is dat zo Sonja? Bij mij wordt het bedrag in 1 keer van de afgelopen 30 dagen afgeschreven, en wel aan het eind van elke maand. Als ik op de 23e iets met de cc betaal wordt het op het eind van de volgende maand pas afgeschreven. Met bijschrijvingen idem.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #745
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het wordt direct belast. Dit gaat dan van je limiet af. De bank schrijft het openstaande bedrag dan in 1x af. Maar volgens mij bedoelen jullie hetzelfde
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #746
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het wordt direct belast. Maar volgens mij bedoelen jullie hetzelfde
    @Trails: we bedoelen inderdaad hetzelfde:wink:

7. Top | #747
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Ah, oké.

8. Top | #748
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Vandaag weer minitransporter gehaald bij Publix. Vorig jaar werkte dat prima. Nu had ik nog een oude actief en dat bedrag teruggevraagd. Is ook bevestigd. Nieuwe auto ingevoerd op reeds bestaand account en 10 dollar opgezet met cc. Saldo staat nu op 14,99. Dus dat is incl. 4,99 van de ministicker goed verwerkt.
    Even later zag ik dat de oude transponder was verwijderd. Alles lijkt nu in orde, maar heb gebruik gemaakt van de Easy Pay methode saldo lager dan 10 dollar, 10 dollar ,,bijboeken'' vanaf cc. Alleen nu zie ik niet in mijn overzicht dat ik gebruik maak van deze methode.
    In de status geeft hij aan om te kiezen easy pay of prepaid? Duurt dit even of gaat er toch iets niet geheel goed.
    Is het wel mogelijk als je aangegeven hebt dat het om een huurauto gaat deze easy pay methode te gebruiken, of kun je dan alleen maar pp.?

9. Top | #749

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Is het wel mogelijk als je aangegeven hebt dat het om een huurauto gaat deze easy pay methode te gebruiken, of kun je dan alleen maar pp.?
    Zelf gebruik ik ook al jaren de sticker. Maakt niet uit welke auto je hebt. Zelf gebruik ik de optie automatisch 10 dollar erbij niet. Kijk in Florida regelmatig wat ik er op heb staan en je krijgt een mail als het te laag is. Dan stort ik wat ik nog denk te verbruiken. Alles wat over is gebruik ik weer het jaar erna.
    Of ik nu bij Alamo huur of ergens anders, maakt niet uit gebruik altijd de sticker. En ja Alamo kan ook alles automatisch is ook handig, maar vind het zelf leuk om ook een 'controle' over de toll te hebben. Het is maar wat je wilt.

10. Top | #750
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik heb een "grote" transponder en bij mij wordt er gewoon iedere keer als het nodig is $ 10 op mijn cc belast. Op mijn account zie ik ook, dat ik per cc aanvul.
    Uiteraard heb ik ook een huurauto.

Payment Method

You are enrolled in Easy Pay

Credit Card: XXXX
    Laatst gewijzigd door knaapje; 24-06-12 om 13:07.

Forum Rechten