Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 17 van de 91 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

1. Top | #161

Standaard

Poolheat weet ik eigenlijk niet. Is dat nodig
    dan in juli?
    de tax is 13 %. Ik krijg inderdaad maar 50 dollar
    korting maar voor zo'n huis met 5 sl en 4 badk. Is t
    toch ook heel weinig?
    Ik heb er nog eentje op t oog maar die is nog 100 dollar
    duurder en minder groot.
    Die laatste heeft echter wel goede recensies.

Uhhh wacht! In het bedrag zit nog 150 dollar deposit.
    Ik snapte het al niet, ik krijg dus 200 dollar korting.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-06-12 om 23:37. Reden: 1+1

2. Top | #162
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

je zal toch wel beter aanbiedingen kunnen krijgen als je al over een maand gaat of is het voor 2013 ?

3. Top | #163
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicolette01 Bekijk Berichten
    Ik snapte het al niet, ik krijg dus 200 dollar korting.
    MMMMmmm...het gaat toch niet om de korting? Het gaat er toch om wat je uiteindelijk per nacht betaalt. In de lijst is dat 100 dollar per nacht, inclusief tax wordt dat 113 dollar wanneer je een week huurt

Voor 10 nachten komt dat op 1130 dollar. Als ik je goed begrijp is de aanbieding 1184-/- 150 = 1034 dollar. Da's 103 dollar per nacht.

Ik zie die 200 dollar korting even niet, maar misschien reken ik verkeerd. Even gemakkelijk rekenen dan heb je 10 % korting op de standaardprijs. Ben je tevreden? Direct doen! Maar een spectaculaire prijs lijkt het mij niet, net wat schil zegt. Heb je al eens prijzen opgevraagd bij lastminutevillas ?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 17-06-12 om 15:51. Reden: link gejippieerd.

4. Top | #164

Ja, je hebt helemaal gelijk!
    Ik reken (wederom) verkeerd. Aan vakantie toe geloof ik.
    Maar goed, ik ga nog eens even kijken bij de link die je noemt. Ik vind het wel een hele mooie prijs (vond die 100 dollar per nacht al mooi) voor zo'n grote luxe villa..... volgens mij een aantal van jullie in het begin ook (te mooi om waar te zijn?).

Bedankt voor het meedenken! Het is de eerste keer en ik vind de villa's in Orlando echt spotgoedkoop!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-06-12 om 23:39. Reden: fqe

5. Top | #165
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Enne poolheat is niet nodig hoor in juli!

6. Top | #166

Nou, ik vind het een prachthuis en heb er al helemaal zin in. Heb toch maar zo'n verzekering afgesloten. 39 dollar voor 100 % garantie lijkt me niet veel op zo'n bedrag.

Nu nog een mooi huis ergens bij Key largo in de buurt vinden voor een week, of een leuk vakantiepark voor de kinderen? Iemand enig idee/suggestie? Vind het ook wel leuk om dan in een wat drukkere omgeving te zijn waar kinderen speelkameraadjes kunnen vinden in het zwembad.
    Mag ook in de buurt van Miami zijn of ergens er tussen. Key largo heeft de voorkeur omdat het lekker centraal tussen miami en key west ligt voor dagtochten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Enne poolheat is niet nodig hoor in juli!

7. Top | #167
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicolette01 Bekijk Berichten
    Poolheat weet ik eigenlijk niet. Is dat nodig
    dan in juli?
    Sorry, had ik overheen gelezen. Nee, niet nodig.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

8. Top | #168
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ik heb lang getwijfeld of ik zou moeten reageren, want als eigenaar van een villa is het misschien not done om iets over andere huizen te zeggen. Vooropgesteld, ik heb er geen enkele belang bij omdat we zelf dit jaar al bijna helemaal vol zitten tot april volgend jaar. Daarom wil ik je toch enkele punten ter overweging mee geven:
    • in Clermont (=Lake County) is de tourist en salestax 11%. Dus waar die 13% vandaan komt is mij een raadsel.
    • de HomeAway advertentie bevat geen contactgegevens van de eigenaar, geen telefoonnummer en zelfs geen roepnaam. Vreemd. Waarom als eigenaar daar geheimzinnig over doen?
    • de advertentie kent geen enkele review, maar dat kan komen doordat de eigenaar adverteert op HomeAway pas vanaf 2012. Dat kan ook verklaren dat de kalender nog leeg is.
    • Silver Creek is een hele mooie community, maar ligt een stukje afgelegen van de US27 en om er te komen moet je eerst zo'n 2 tot 3 mijl door Woodcrest en dat is niet overal een prettige wijk. Voor ons was dit een reden om geen huis in Silver Creek te kopen, terwijl we daar een paar hele mooie op de lijst hadden staan.
    • Het huis is verder, zo te zien op de foto's, prima.
    • De prijs is goedkoop, zeker voor het hoogseizoen, maar dat zou kunnen komen doordat Silver Creek wat minder populair is en ook een reden kan zijn dat de eigenaar nieuw op de huurmarkt is en zich nog een plaats wil veroveren met aantrekkelijke prijzen.
    Nogmaals, mijn bijdrage is niet om een andere eigenaar af te vallen of om ons zelf op de kaart te zetten. Wij hebben zelf niets te klagen, maar zou het jammer vinden dat jullie straks spijt van je keuze hebben. En volgens mij is daar dit forum voor. Toch?

9. Top | #169
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

hmmm jouw villa gemist geloof ik , morgen ff je link opzoeken en misschien wel een prijsje opvragen

10. Top | #170

Nou, ik wil je heel erg bedanken voor dit bericht!!!

Ik had van hen zelf wel een adres doorgekregen en ben gaan zoeken op dat adres (google) voordat ik ging overmaken met paypal.

Ik kreeg daar een cracklist te zien waar ze opstaan. Met verschillende emailadressen hebben ze mensen al opgelicht!!!
    Dus......boek dit huis NIET!
    Ook al had ik wel een verzekering afgesloten via homeaway, je zal er maar staan met je kindjes.

De zoektocht gaat nu verder. Silvercreek wordt het ook niet zo te lezen. Ik
    ga nu maar even via die lastminutevilla's verder zoeken. Hopelijk vind ik daar een goede aanbieding.
    Of heeft iemand nog een andere suggestie voor 11 juli tot 21 juli a.s.?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Ik heb lang getwijfeld of ik zou moeten reageren, want als eigenaar van een villa is het misschien not done om iets over andere huizen te zeggen. Vooropgesteld, ik heb er geen enkele belang bij omdat we zelf dit jaar al bijna helemaal vol zitten tot april volgend jaar. Daarom wil ik je toch enkele punten ter overweging mee geven:
    • in Clermont (=Lake County) is de tourist en salestax 11%. Dus waar die 13% vandaan komt is mij een raadsel.
    • de HomeAway advertentie bevat geen contactgegevens van de eigenaar, geen telefoonnummer en zelfs geen roepnaam. Vreemd. Waarom als eigenaar daar geheimzinnig over doen?
    • de advertentie kent geen enkele review, maar dat kan komen doordat de eigenaar adverteert op HomeAway pas vanaf 2012. Dat kan ook verklaren dat de kalender nog leeg is.
    • Silver Creek is een hele mooie community, maar ligt een stukje afgelegen van de US27 en om er te komen moet je eerst zo'n 2 tot 3 mijl door Woodcrest en dat is niet overal een prettige wijk. Voor ons was dit een reden om geen huis in Silver Creek te kopen, terwijl we daar een paar hele mooie op de lijst hadden staan.
    • Het huis is verder, zo te zien op de foto's, prima.
    • De prijs is goedkoop, zeker voor het hoogseizoen, maar dat zou kunnen komen doordat Silver Creek wat minder populair is en ook een reden kan zijn dat de eigenaar nieuw op de huurmarkt is en zich nog een plaats wil veroveren met aantrekkelijke prijzen.
    Nogmaals, mijn bijdrage is niet om een andere eigenaar af te vallen of om ons zelf op de kaart te zetten. Wij hebben zelf niets te klagen, maar zou het jammer vinden dat jullie straks spijt van je keuze hebben. En volgens mij is daar dit forum voor. Toch?

Forum Rechten