Ik ben benieuwd wergens....? In ieder geval niet op de site van Aer Lingus .
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Trouwens, over Air Lingus gesproken...
Ze hebben nu een aanbieding Business Class voor 799euro's naar Orlando tot aan het eind van het jaar.
En voor andere bestemmingen in de US voor 699 tot 7 maart volgend jaar.
En je mag 3 koffers meenemen of een totaal van 69kg.
(Ergens heb ik gelezen dat als je met economic gaat, moet je apart voor je bagage betalen. Klopt dit?)
Ik weet het niet of ze ook met zo'n een aanbiedingen komen voor Mei volgend jaar. Dan zou ik het wel overwegen om te doen...
Ik ben benieuwd wergens....? In ieder geval niet op de site van Aer Lingus .
Van mij mogen ze dan nu met zo'n aanbieidng komen. Wij gaan volgend jaar van 27 april tot 11 mei. Nog net iets te vroeg om te boeken.
Voor zover ik weet hoef je niet te betalen voor bagage. Wel worden kosten in rekening gebracht voor vastleggen stoelen op de lucht van Amsterdam naar Dublin.
Ok, sorry, ik had de link idd moet toevoegen.
Ik zag het op site van Airlingus.ie
En de aanbieding was alleen vanuit Dublin. Het stuk Amsterdam-Dublin zit er dus nog niet in...
En de bagagekosten zijn voor vluchten binnen europa. Ik weet het dus niet hoe het gaat als je van Amsterdam-dublin & andrsom moet vliegen.
Anders mag je in de economic een koffer van 23kg gratis meenemen...
Klopt echt wel hoor, alleen moet je dan ook nog terug :-({|=, dat is niet bij de prijs inbegrepen.
Als het vanaf Dublin zou zijn is het nog een koopje, dan neem je toch gewoon een retourtje Ams>Dub erbij. Dan bleef ik BC vliegen, neem dat maar aan.
Wat de kosten voor de stoelreservering AMS>DUB betreft, die vallen mee, vanaf €2,50 p/p/p/v, en voor een paar cent meer zit je op rij 1.
Koffers is hetzelfde als bij bijna iedere LuMij, economy 1x 23kg grtais.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Hier is de link: http://www.aerlingus.com/travelinfor...sclassfrom699/
En ja, Ta2 Gerrit, heeft gelijk. Het is per vlucht...
Misschien is het een interessante optie als men met economic vliegt naar de VS (het is toch overdag) en de terugreis met business class (nachtvlucht) vliegt. Voordeel is dat je kan slapen en veel aankopen meenemen voor de grote shoppers tussen ons... :-)
Laatst gewijzigd door Holandesa; 11-06-12 om 09:33.
Voor een enkeltje is het vergeleken met menige andere airline vaak nog een zeer aantrekkelijke prijs. AE is een van de weinigen die voor een enkeltje prijzen hanteert die niet direct bijna hetzelfde -of zelfs meer- kosten als een enkeltje. Een van de redenen waardoor AE nogal aantrekkelijk kan zijn bij een TA cruise.
Overigens is een prijs van €799,- per 'route' een normale of zelfs wat duurdere prijs als je kijkt naar de prijzen voor een retour BC AMS-MCO. Een dergelijk retourtje is goed te doen voor €1400/1500,- wanneer niet te last minute geboekt wordt of hoogseizoen gerezen (moet) wordt. Vergeleken met andere airlines is op BC gebied AE sowieso een prijs"stunter". Een kleine BC cabin in combinatie de kwaliteit en met de populariteit van het produkt maakt het dan weer wel een zeer gewild produkt. Merk je niet alleen in de drukte maar ook in hoe lang vooruit boekingen al gedaan worden. Dit jaar resulteerde dat dan ook in een relatief hoge prijs voor mijn vlucht met 6+ maanden van te voren reserveren. Er is een duidelijk sterk stijgende populariteit voor AE's BC te bemerken over de jaren daarin en seat availability.
In eco wel, in BC echter niet. Bij andere airlines in BC is het 3 x 32 kilo. Bij AE is dat maar 3 x 23. Nogal een verschil uiteindelijk. Vooral omdat AE veel beperkendere formaateisen hanteert voor koffer 2 en 3. Dit geldt overigens ook voor de vlucht AMS-DUB indien itinerary in 1 boeking gedaan is. Alhoewel op die vlucht geen BC is, hebben geboekte BC-klanten op die vlucht wel recht op de extra zaken zoals de ruimere bagagge criteria, toegang tot lounge op Schiphol, incheck via BC desk etc. Een situatie die heel normaal is bij menige airline, zodra er een leg in BC is mag je gebruik maken van alle omringende faciliteiten op beide legs, ongeacht of 1 of beide in BC geboekt zijn (uiteraard krijg je geen BC seat wanneer wel beschikbaar op een 2e leg maar die geboekt hebbende in ecoWat de kosten voor de stoelreservering AMS>DUB betreft, die vallen mee, vanaf €2,50 p/p/p/v, en voor een paar cent meer zit je op rij 1.
Koffers is hetzelfde als bij bijna iedere LuMij, economy 1x 23kg grtais.). Dit geldt weer niet wanneer je apart DUB-MCO boekt en apart AMS-DUB boekt en dus verschillende itineraries hebt.
In de luxere jaren waarin ik nog eco vloog was ik geen fan van AE, vooral vanwege het feit dat ze niet dagelijks op MCO vliegen en een uitval van vlucht om welke reden dan ook makkelijk kan resulteren in een meerdaagse vertraging. Bovendien was -en ben- ik niet happig op Europese airlines in combinatie van vliegen met gezondheidscriteria. Tijden veranderen, is gebleken. ;-) Gezondheid begon het inmiddels te vereisen dat ik BC reis wat een hele lieve duit kost, zachtst gezegd. Toen een TA cruise op de agenda stond en ik slechts een enkeltje nodig had, werd dat helemaal te zot voor woorden. Of ik even €3000,- meer wilde neertellen voor de eerst goedkoopste optie na AE. Neuh, dan avonturieren we het eens. Helaas is die reis door gezondheid geannulleerd en werd het daarmee een retourtje AE AMS-MCO een paar maanden later. Eerlijk is eerlijk; AE zet op BC niveau een zeer gedegen produkt neer. Prijzen die elke andere concurrent doen verblozen. Goede service aan boord en op land, zeer hoog ratio van personeel per passagier, kwalitatief goede voorzieningen. Dublin is sowieso een prettige airport -nog nooit zo'n verlaten airport gezien-, preclearance van customs op DUB is erg handig, al met al een produkt waar qua kwaliteit en niveau menige andere aanbieder op AMS-MCO route het niet beter of beduidend minder op doet.
Aer Lingus heeft stopcontacten volgens hun site: Inseat power points, located under your seat cushion on all aircraft with on-demand entertainment (1 power point between every two seats).
Zijn deze ter beschikking op de vluchten naar Orlando en,indien ja, welk formaat van stekker aanvaarden deze?
mvg
Volgens een ander forum.. de 3 pins UK/Ierse stekker!
(UK/Irish normal 3 pin plug socket)
http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=547984
Laatst gewijzigd door elstars; 19-06-12 om 14:50.