Sommige forumleden kunnen websites van de" Loop" niet bekijken
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Zo iets, Sonja?In The Loop in Orlando zit een erg mooie Beals, met de leuke kleine prijsjes, overigens ook een Ross en andere leuke goedkope shops. Ik kan helaas geen link plaatsen, er komt een '403 forbidden' error, iemand anders die een werkende link kan plaatsen?
Sommige forumleden kunnen websites van de" Loop" niet bekijken
Hier is de link, voor wie hem wel kan bekijken:
http://www.attheloop.com/kissimmee-orlando/
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
Nou, lekker dan, ook hier (nog steeds) een 403 errortje. Ze willen ons er gewoon niet hebben :lol:
The detected reason(s) you were blocked are:
Global Nederlands Block.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Link van Teleton werkt bij mij wel, op die van Trials krijg ik ook een foutmelding.
De link van The Loop staat niet in de posting van Teleton, het gaat om de link die Trails heeft vermeld, zij kan deze openen omdat ze in Frankrijk woont, in Nederland is deze link dus 'Forbidden'! Zie ook de opmerking van Ta2 Gerrit.
Als je bij Teleton"andere goedkope shops" aanklikt kom je op de site.
In België is de link perfect te openen.....![]()
Ik dacht eerst dat je 'm verzonnen had :lol:... maar het staat er echt. #-o
Klaarblijkelijk heeft ooit iemand vanaf een .nl-domein geprobeerd iets kwalijks met die site te doen, doen ze 'm gewoon voor een heel land op slot...
Uit een ander topic, waar dezelfde constatering werd gedaan:
Wil je dan die bugs die Ronaldino tegenkwam, nog verwijderen, vink dan in het bovenste stukje (wat van proxywebsite.org is) de opties Remove scripts en Remove objects uit.
![]()
Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 27-05-12 om 12:16. Reden: plaatje toegevoegd