Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: patnika

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Even voorstellen: patnika

    Ben al vol enthousiasme op het forum aan het posten geweest maar heb me ook nog niet voorgesteld.

    Mijn naam is dus patricia, ben in het verleden al 3 keer in Orlando geweest en nog steeds/weer besmet met het Orlandovirus.
    Alle keren ben ik samen met mijn dochter naar Florida geweest en dat is deze keer ook weer zo.
    Heb al behoorlijk veel informatie hier gevonden en als ik nog vragen heb, zal ik ze zeker posten.... en als jullie vragen hebben...??

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: patnika

    Welkom !

    wat heb je bij de voorgaande reizen gedaan ? alleen parken of juist niet ?
    zat je in een villa , hotel of iets anders ?

    heb je misschien tips over vd voorgaande reizen ?

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Even voorstellen: patnika

    Hai Schil

    onze eerste reis was in 2005.
    toen zijn we in Seaworld geweest, en de 4 Disney parken.
    sliepen de eerste paar nachten in het HOJO in Kissimmee en toen nog een aantal nachten in het voormalige Clarion bij de Wet'nWild achter de International Drive.

    in 2006 sliepen we weer in het Clarion, zijn toen naar Univeral geweest en Seaworld. (terugkomend thema) hebben veel geshopt en een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

    in 2008 hebben we in het Hampton Inn Convention center gelogeerd. was een heerlijk hotel, aan de International Drive ,ter hoogte van Bahama Breeze, Walgreens en vlakbij Point Orlando.
    Het enige nadeel aan dit hotel was dat je over een grote parkeerplaats moest lopen om bij het hotel te komen. maar de heerlijke geur van het tropische eten van Bahama Breeze maakte veel goed. erg prettig hotel, goede service, inclusief ontbijt, elke ochtend een krantje aan de deur en lekker centraal,. zeker een aanrader! geloof dat we toen alleen in Seaworld zijn geweest, verder geshopt en 2 concerten van mijn dochters toenmalige lievelingsband bezocht(ondertussen niet meer haar favo band). leuk avontuur, met een greyhoundbus naar Atlanta.. 9 uur heen en 9 uur terug..

    Deze keer slapen we in het Doubletree by Hilton at Seaworld, met 3 zwembaden kunnen we af en toe lekker even relaxen en een duik nemen.
    we vliegen met Arkefly op Sanford en dan maar even zien wat we allemaal gaan doen, ligt eraan of we bezoek krijgen van amerikaanse kennissen.. In ieder geval Seaworld (ligt vlak bij het hotel) en een paar dagen Disney misschien. natuurlijk zal er weer volop geshopt worden!
    en als het goed is komt er een blog..site is al gemaakt maar nog leeg. :grin:

    oh, en dochter en ik hebben allebei geen rijbewijs maar redden ons altijd prima met de I-ride, Lynx bussen, shuttles en heel af en toe een taxi (als het echt niet anders kan..) duurt iets langer maar ja.. we zijn toch op vakantie :-D
    Laatst gewijzigd door patnika; 25-05-12 om 21:30.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •