Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 64 van de 196 EersteEerste ... 1454626364656674114164 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #631
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten

Nogmaals, je hebt een dienst gekocht en geen goed. De dienst is daadwerkelijk geleverd. Echter niet in de uitvoering die jij wou. Die is ruimschoots gecompenseerd.
    Ik zou meer dan tevreden zijn met zon oplossing, maar je hebt altijd mensen nooit tevreden zijn en die denken recht te hebben op meer.
    @ b767-300er, ik zal het aan de hand van nog een voorbeeld ( of dienst zoals jij het noemt) je proberen uit te leggen.

Er zijn ook mensen die 3 jaar gespaard hebben voor een reis naar Florida, ze hebben een prachtige villa in Kissimee of zo geboekt voor drie weken, daar aangekomen krijgen ze een hok van 2 x 3 mtr met twee stappelbedden erin voor 4 personen. De agent daar zegt, ja hoor eens niet zeuren je kunt toch slapen ( zelfde vergelijk als je bent vervoerd) en naderhand krijg je je teveel betaalde kosten na plm 4 maanden terugbetaald.

Ik denk dat dat gezin ook niet blij zal zijn...

Het gaat mij om het principe van iets te verkopen, maar dat niet te leveren, en er dan ook nog mensen zijn die dit gewoon accepteren.

Met vriendelijke groet,
    Hans van Demen
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 08-05-12 om 22:01. Reden: onnodige tekst verwijderd

2. Top | #632
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans van Demen Bekijk Berichten
    ik zal het aan de hand van nog een voorbeeld ( of dienst zoals jij het noemt) je proberen uit te leggen.
    Misschien moet je er maar eens gewoon over ophouden. Je vergelijkingen slaan gewoon nergen op. Je wil je gelijk halen en je hebt geen gelijk. Je haalt er van alles bij zoals een peuter of een puber dat doet. Arkefly heeft jullie een prima aanbod gedaan en verder moet je niet zeuren.

Wie het niet met jou eens is, noem je gelijk agressief of je komt met een vreemde beschuldiging. Nou, als iemand rustig op je geleuter reageert is het b767-300er wel. Mijn complimenten voor zijn geduld, persoonlijk ben ik jouw vreemde redeneringen en je tegenstrijdige berichten al een poosje beu.....

3. Top | #633
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Snap niet waar jij je mee bemoeid !!!!

Of ben jij 1 en dezelfde persoon ? Of misschien werk je wel bij Arke ? Ook gezien je eerder bericht waar je nogal trots op bent dat je "zomaar "die banner hebt kunen wijzigen.

Bij ider coment op Arke, door wie dan ook , trek je gelijk Arke in het gelijk.

Maar zoals je zelf al aangeeft, we houden erover op en gaan back to topic.

( Even wat Clearasil tonic op mijn puberpuistjes doen )

Met vriendelijke groet,
    Hans van Demen
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 08-05-12 om 21:39. Reden: fqe

4. Top | #634

@ b767-300er -> , ik zal het aan de hand van nog een voorbeeld ( of dienst zoals jij het noemt) je proberen uit te leggen.

Er zijn ook mensen die 3 jaar gespaard hebben voor een reis naar Florida, ze hebben een prachtige villa in Kissimee of zo geboekt voor drie weken, daar aangekomen krijgen ze een hok van 2 x 3 mtr met twee stappelbedden erin voor 4 personen. De agent daar zegt, ja hoor eens niet zeuren je kunt toch slapen ( zelfde vergelijk als je bent vervoerd) en naderhand krijg je je teveel betaalde kosten na plm 4 maanden terugbetaald.

Het gaat mij om het principe van iets te verkopen, maar dat niet te leveren, en er dan ook nog mensen zijn die dit gewoon accepteren.

Met vriendelijke groet,
    Hans van Demen
    Lees mijn post op de vorige pagina bovenaan nog eens door.
    Dan weet je ook het waarom.
    VWB je rechten kan je even op mijn eigen website kijken bij de EU verordening. Daar staat ook iets omschreven over vliegklassen en omboeking daarvan.
    Verder vergelijk je appels met peren en ben je een kei in het overdrijven. Maar dat weet je zelf drommels goed.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 08-05-12 om 22:03. Reden: onnodige tekst verwijderd

5. Top | #635

Weet iemand of en hoe lang je het toestel moet verlaten in Miami als je met ArkeFly vanaf Orlando naar Amsterdam vliegt?

6. Top | #636
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011

Ja, ik meen iets van een klein uurtje?

7. Top | #637
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Klopt,ik ben afgelopen zaterdag teruggekomen vanuit sanford via Miami en mocht na 45 minuten al weer aan boord.

8. Top | #638

Grondttijd in Miami is circa anderhalf uur. Dat is inclusief (de)boarding. Dus inderdaad circa een minuut of 50.

9. Top | #639
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007

@ b767-300er, ik zal het aan de hand van nog een voorbeeld ( of dienst zoals jij het noemt) je proberen uit te leggen.

Met vriendelijke groet,
    Hans van Demen
    Hans, feitelijk heb je gelijk. Maar zoals jij voorbeelden en vergelijkingen steld... zucht, die komen toch echt niet overeen met jouw situatie.

Als mijn vrouw een goede zitting moet, zoals de jouwe, dan zou ik nimmer en nooit bij een budget vlucht boeken, maar voor 100% zekerheid gaan. Jij hebt zoals je zelf vermeld enorm veel vlieg ervaringen, dus weet jij dat jouw voorbeelden niet op zichzelf staan, en veel voorkomen in de vlieg branche.

Tip: dat je een voucher in de lade stopt is niet de schuld van de verstrekker, maar van je zelf. Je kunt hem ook aanbieden op marktplaats of wat dan ook.

10. Top | #640
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk Berichten
    Hans, feitelijk heb je gelijk. .
    ..ik ben dan altijd gelijk zo nieuwsgierig naar die feiten.......noem ze dan eens?Waar zit dan zijn gelijk precies.....?

Eigenlijk geef je het zelf al aan:
    Maar zoals jij voorbeelden en vergelijkingen steld... zucht, die komen toch echt niet overeen met jouw situatie
    Je geeft hem eerst gelijk en spreekt hem vervolgens direct op al zijn argumenten tegen waarmee je zelf aantoont dat Hans feitelijk ongelijk heeft. Zo wordt het wel een hele vreemde discussie waarmee het onderwerp Vliegen met Arkefly geen recht wordt gedaan.

<< Mod. Ta2 Gerrit; Inderdaad. En daarom stel ik voor dat iedereen zijn eigen gelijk pakt, en we weer terugkeren naar het oorspronkelijke topic, wat gaat over ervaringen met Arkefly >>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-05-12 om 09:56. Reden: EOD

Forum Rechten