Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 27 van de 60 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #261
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Autohuur: Hertz

Mocht je een Ikea family card (Barendrecht) hebben dan kan je gratis Hertz #1 club gold member worden (normaal bij 3 keer autohuur in een jaar). Ze vragen trouwens nergens naar bij je inschrijving, dus of je nou klant bent in Barendrecht of Breda (of waar dan ook), of helemaal geen Ikea klant, maakt volgens mij helemaal niets uit.

Gelijk even een vraag:
    als ik via usareisen.de boek bij Hertz kan ik dan ook gewoon gebruik maken van de voordelen (gold reward punten en niet in de rij hoeven wachten) van mijn clubkaart?
    Of is dat echt alleen geldig als je via Hertz zelf boekt?

2. Top | #262
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Bij de boeking moet je je goldmembership opgeven. Alleen dan profiteer je van alle voordelen. Dus alleen als usareizen dat gegeven doorgeeft gaat het misschien werken. Maar als je voorkeur voor Hertz toch al vaststaat, waarom zou je dan niet direct boeken? Uiteindelijk zijn dit soort membership programma's allereerst klantenbinders.
    Overigens moet je op de site van Hertz zelf ook een aantal instellingen doen wil je ook in Amerika profijt trekken van je goldmembership.

3. Top | #263
    Ingeschreven
    Apr 2008

ik heb inmiddels geboekt bij Hertz zelf. Waarom ik eerst via usareisen bij Hertz wilde boeken is omdat ik daar in eerste instantie goedkoper uitkwam en incl. extra bestuurder, volle tank en PAI verzekering (als ik dat goed begrepen heb). Bij Hertz is dat dus niet in de prijs inbegrepen. Maar uiteindelijk toch via Hertz zelf geboekt omdat ik met ANWB korting wel weer goedkoper uitkwam (incl. zelf betalen van een volle tank). En die extra bestuurder is niet belangrijk.

De optie voor #1 goldrewards punten heb ik inderdaad aangevinkt bij mijn instellingen.

We hebben nu dus voor het eerst geboekt als goldmember. Moeten we dan wel of niet eerst naar de verhuurbalie? Of gelijk doorlopen naar de garage?
    Laatst gewijzigd door kimm82; 27-04-12 om 17:15.

4. Top | #264
    Ingeschreven
    May 2007

Belangrijk: je moet je autohuur preferences voor Amerika apart opgeven wil het werken.

Je loopt gelijk door naar de garage. Heb je geluk, dan zie je je naam op een bord staan, ga je naar het vak wat erachter staat en rij je zo weg. Zo niet, dan is er daar nog een klein kantoortje waar je je reservering en je goldcard laat zien en dan helpen ze je in een paar minuten op weg.

Ik neem nooit een volle tank erbij. Ze doen net alsof dat voordelig is maar dat is het niet. Immers, je maakt nooit je tank helemaal leeg. Het is goedkoper om hem vol te tanken voordat je terugkomt. En dan niet bij de benzinepomp het dichtst bij de airport, want die hebben opzettelijk absurd hoge prijzen (niet een paar cent per gallon, maar iets van 1 1/2x zoveel). Ik moet er dan wel op letten dat ik bij het inleveren niet alsnog moet betalen voor de benzine. Dat staat op je afrekenstrookje. Hebben ze een keer gedaan, gelijk moeten protesteren.

5. Top | #265
    Ingeschreven
    Apr 2008

...en mogen we dan wel zelf een auto kiezen uit dat vak? Of staat er een auto klaar met onze naam er op? Ach, mocht dat zo zijn en we vinden het niks, doen ze volgens mij nog niet moeilijk als we zeggen dat we liever een andere auto willen. Tot nu toe altijd een andere auto uitgezocht als we in eerste instantie toegewezen kregen.
    Nog even voor de duidelijkheid: we kunnen dus sowieso gelijk doorlopen naar de garage, ookal staat onze naam niet op dat bord? En in die garage is dus ook nog een klein kantoortje? En waar hangt/staat dat bord eigenlijk?

ps: ik bedoelde ook dat we geen tank erbij hebben genomen hoor. Is idd veel goedkoper om zelf ergens vol te gooien (hebben we wel geleerd van vorig jaar).

6. Top | #266
    Ingeschreven
    May 2007

Het bord en het kantoortje in de garage kun je echt niet missen (in Orlando); in Miami moet je er een verdieping voor naar beneden. Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo.

7. Top | #267
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo.
    Kleine aanvulling: Dollar biedt in Miami volgens hun overzichtslijst ook de mogelijkheid om zelf een auto te kiezen. Orlando staat niet op deze lijst; de laatste keer dat we Dollar in Orlando huurden, mochten we ook wel kiezen. het is dus de vraag of de lijst goed wordt bijgehouden......

National biedt de mogelijkheid volgens hun lijst, weer wel in Orlando en niet in Miami.

Avis en Herz bieden deze mogelijkheid niet en Alamo, zoals gezegd, biedt de optie zowel in Miami als in Orlando.

8. Top | #268
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011

Dus in Miami krijg je gewoon een auto toegewezen?

9. Top | #269
    Ingeschreven
    Apr 2008

Vorig jaar ook bij Hertz gehuurd in Miami, maar dan als niet goldmember. We kregen toen bij de verhuurbalie een auto toegewezen. Eenmaal in de garage vonden we 'm niet leuk en vroegen daar om een andere en dat was geen probleem. De medewerker liet ons kiezen uit de fullsize rijen. We kozen voor de Toyota Rav4.

10. Top | #270
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Volgens mij is Toyota Rav4 geen Fullsize

Forum Rechten