Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 26 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #151
    Regelmatige Bezoeker Maya1973's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik heb de 5 daagse vanuit Miami _Nassau-Coco Cay en Key West in 2009 gedaan. (met de Majesty)
    Ik vond het echt geweldig. Ik kan helemaal niks verzinnen wat niet of minder goed was. (Behalve dat het de 2e dag slecht weer was en dat we niet naar coco cay konden, maar daar kan de cruise maatschappij niks aan doen).
    Wij hadden destijds een mooie aanbieding van 225,- euro p.p.
    Let wel op, dat is de basisprijs, ex fooien en drankpakket
    Mochten jullie specifieke vragen hebben _ Schiess Loss_
    Het was mijn eerste cruise ervaring.
    18 Maart as ga ik voor de 2e keer, maar dan de 8 daagse vanuit Port Canaveral - Jamaica- Mexico - Haiti - Cayman....

  2. Top | #152

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij denken erover de 5 daagse cruise naar de Bahama's met de Norwegian Sky te doen. Nu hebben wij nogal wat bagage bij ons die we niet direct nodig hebben. Is er in de haven een bewaakte parkeergarage zodat we een deel van de bagage daar kunnen achterlaten? Anders zouden we alle bagage mee op de boot moeten nemen. Hoeveel mag je eigenlijk meenemen op zo'n cruiseboot, weet iemand dat?

  3. Top | #153
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoi,als je de huurauto parkeert (niet gratis) in de haven dan kan je je spullen die je niet nodig hebt in je kofferbak laten ,wij hebben dit met een 7 daagse cruise gedaan,zonder ID kom je de pier niet op.
    Dus wel de parkeergarage van de pier nemen!
    Makkelijk ook als je van boord gaat,wij nemen onze eigen baggage mee van de boot,kan je er lekker vroeg af .

  4. Top | #154
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    23

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hallo,

    Ik vroeg me af via welke site jullie een cruise boeken ? Ik heb zitten kijken op priceline maar ik ben een betje huiverig omdat ik niet weet waar ik op moet letten...

  5. Top | #155
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    22

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoi allemaal, weten jullie misschien of het volgende mogelijk is? Wij willen graag een cruise maken naar de Bahama's en zouden dan op vrijdag 5 oktober terugkomen in de haven van Miami om 07.00 uur. Onze vlucht gaat om 14.00 uur.
    Zou dat haalbaar zijn? Mij lijkt van wel, maar ik heb nog nooit een cruise gemaakt en heb geen idee hoe lang het duurt om het schip te verlaten en of er ooit vertraging is.

    Overigens zijn wij niet van plan om de huurauto dan nog aan te houden natuurlijk, zouden we dan ook alle bagage mee kunnen nemen op het schip? Minimaal 3 koffers...

  6. Top | #156
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ellen1977 Bekijk Berichten
    Hoi allemaal, weten jullie misschien of het volgende mogelijk is? Wij willen graag een cruise maken naar de Bahama's en zouden dan op vrijdag 5 oktober terugkomen in de haven van Miami om 07.00 uur. Onze vlucht gaat om 14.00 uur.
    Zou dat haalbaar zijn? Mij lijkt van wel, maar ik heb nog nooit een cruise gemaakt en heb geen idee hoe lang het duurt om het schip te verlaten en of er ooit vertraging is.
    Het is haalbaar maar wel erg krap. Wij hebben al meerdere keren meegemaakt dat we pas rond 11:00 van het schip af waren. Meestal ga je per dek van het schip af, dus dat kan ook nog meespelen met het boeken, hoe hoger op het schip hoe eerder je er vanaf bent (ook hoe duurder de kamers).

    Ook is Oktober orkaan seizoen, dus de kans is er dat de boot vertraging op loopt.

    Ik zou ervoor kiezen om nog 1 dag extra te boeken in een hotel.

  7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    22

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Bedankt Dennan, dan ga ik het risico maar niet nemen!

  8. Top | #158
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij waren al om 8.30 van het schip af... (Majesty of the Seas....van de RCN)
    Geweldige cruise overigens!

  9. Top | #159
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    22

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Misschien stel ik wel een hele domme vraag :mrgreen: maar ik ga het toch doen! Ik heb een cruise gevonden naar de Bahama's: Port Canaveral - Freeport Bahamas - Nassau Bahamas - Port Canaveral. Vertrekt voor ons op een zeer gunstige dag, alleen het gaat om twee dagen Nassau, dus 1 overnachting.
    Moeten we dan een hotel nemen of kunnen we op de boot slapen?

  10. Top | #160
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Dat lijkt me nou typisch een vraag die je het beste kunt stellen aan diegene die de cruise organiseerd, die zullen dat echt het beste weten.

    Zelfs de ervaren cruisers hier kunnen dat moeilijk beantwoorden zonder dat je vermeldt bij wie en met welke cruiseliner je die cruise gevonden hebt.

    We horen graag hoe het allemaal verloopt (qua tijd en prijs etc.), want ik kan me zo voorstellen dat er misschien meer Florummers zijn die zo'n uitstapje willen doen,
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •