Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 73 van de 100 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #721
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ....ben je er ook vanaf........:-#
    Korte vraag: ik gebruik al een tijdje de sticker, maar overweeg de transponder. Nu heb ik ergens gelezen dat je deze moet verpakken in een zakje van zilverpapier om te voorkomen dat er ook tol wordt afgeschreven wanneer je onder een poortje doorrijdt en het ding gewoon in de koffer zit. Bijvoorbeeld wanneer we ons naar het vliegveld laten brengen en dus nog niet in de eigen (huur)auto rijden. Klopt dat en zo ja, hoe lossen julie dat op?

2. Top | #722
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Je verhaal klopt.
    Er zijn speciale zakjes verkrijgbaar bij diverse tollplaza's, kijk eens op de site van sunpass
    https://www.sunpass.com/rfBag

Of zilverfolie ook werkt weet ik niet. Ik moet gewoon zelf naar de airport rijden , dus geen ervaring met het zaakje in de koffer.

3. Top | #723
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Ik zou alleen, als ik jou was, de transponder uit het zakje halen wanneer je op de luchthaven aankomt.
    Je kunt er niet doorheen kijken daarvoor voor de TSA per definitie verdacht.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

4. Top | #724
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011

Hoi allen, bedankt voor al jullie tips en duidelijke uitleg. Omdat we al over anderhalve week vertrekken leek het mij geen optie om zo'n sticker door iemand mee te laten nemen. Ik wilde er zelf een gaan halen bij de AAA, Publix oid bij aankomst maar mijn man heeft gister een mailtje gestuurd naar eautohuur en vandaag hebben ze al het contract omgezet van Dollar naar Alamo. Nu hoeven we niets meer apart te regelen of kopen. Heel fijn! Nogmaals dank voor jullie hulp.
    Groetjes Kelly

5. Top | #725
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelly73 Bekijk Berichten
    ..eautohuur en vandaag hebben ze al het contract omgezet van Dollar naar Alamo. Nu hoeven we niets meer apart te regelen of kopen. Heel fijn!
    Goeie service en fijn voor jullie, kan je gaan en staan waar je wil!

6. Top | #726
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010

Mooi! Dat was bij mij ook zo gepiept. Super service van eautohuur. Heb je helemaal geen gedoe meer. Fijne vakantie!

7. Top | #727
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

@ Corrus en Knaapje.
    Bedankt!

8. Top | #728
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

.........Nu heb ik ergens gelezen dat je deze moet verpakken in een zakje van zilverpapier om te voorkomen dat er ook tol wordt afgeschreven wanneer je onder een poortje doorrijdt en het ding gewoon in de koffer zit. ..................

Gelukt!!!!!!
    Gewoon via mijn account om een zakje gevraagd en het vandaag netjes per post ontvangen.
    Het is een "zip"zakje van dik geplastificeerd alufolie.

9. Top | #729
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012

Onderstaande vond ik bij de FAQ. Is dit nog steeds van toepassing? Ik moet dus totaal niets doen op voorhand? En hoe werkt het dan, moet ik via een speciale 'lane' voor alamo of hoe zit dit juist?
    Thanks!!

Alamo, National en Enterprise

Deze verhuurbedrijven hebben hun wagenpark geregistreerd. Wanneer je met een van hun auto’s een tolpoort passeert, wordt het kenteken fotografisch geregistreerd. Voor deze service brengt men een vergoeding van $ 2 per dag in rekening. Per huurperiode betaal je maximaal drie dagen vergoeding, zodat de kosten nooit meer dan $ 6 per huurperiode bedragen. Daarnaast betaal je de tolkosten. Na de huurperiode worden de kosten via de creditcard afgeschreven. Je ziet de tolkosten niet op de factuur die je na afloop van de huur krijgt, de tolgelden worden door een derde partij geïnd. Alle auto’s van Alamo zijn geregistreerd, je hoeft verder niets te doen; geen contract, geen formulier, geen aan- of afmelding.

10. Top | #730
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zoals de laatste regel van de FAQ al zegt; je hoeft verder niets te doen; geen contract, geen formulier, geen aan- of afmelding.

Ook niet in een speciale rij, alleen maar doorrijden bij de eerste de beste tolpoort (Sunpass lane), en je staat op papier.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten