Wij hebben ook via eautohuur bij Dollar. Bedankt voor de tip. Ik ga het ook proberen om te zetten naar Alamo. Scheelt een hoop.
Groeten kelly
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Lees er de Algemene voorwaarden op na: kosteloos annuleren kan alleen als je het volledige bedrag vooraf hebt voldaan.
Reserveringen die volledig betaald werden op het moment van het boeken: Kunnen gratis online geannuleerd worden tot 48 uur voor de aanvang van de huur. Houdt er aub rekening mee dat als u een reservering binnen de 48 uur voor het ophaaluur & datum annuleer dat u dan ook kosten zal hebben die gelijk zijn aan 3 dagen huur. Er zullen noch terugbetalingen, noch extra kosten bij komen bij het annuleren van een 3 daagse huur of minder. Geen terugbetalingen of extra kosten zijn toepasbaar voor reserveringen die minder of gelijk zijn aan 3 dagen huur. Indien het voertuig niet opgehaald kan worden wegens onvoldoende documentatie of bij het falen van een geldige kredietkaart te tonen zal de reservering behandeld worden zoals een annulering die gemaakt werd binnen de 48 uur voor het ophalen van de huur.
Reserveringen met borg: Een annulering die meer dan 48 voor het ophalen van de huur geannuleerd word zal een kost hebben die gelijk is aan de borgsom. Reserveringen die geannuleerd worden binnen de 48 uur na de aanvang van de huur zullen kost hebben die gelijk is aan een 3 daagse huur of de borgsom naargelang de hoogste kost. Geen terugbetalingen of extra kosten zijn toepasbaar voor reserveringen die minder of gelijk zijn aan 3 dagen huur. Indien het voertuig niet opgehaald kan worden wegens onvoldoende documentatie of bij het falen van een geldige kredietkaart te tonen zal de reservering behandeld worden zoals een annulering die gemaakt werd binnen de 48 uur voor het ophalen van de huur.
Wij hebben ook via eautohuur bij Dollar. Bedankt voor de tip. Ik ga het ook proberen om te zetten naar Alamo. Scheelt een hoop.
Groeten kelly
Klopt Teleton, dat had ik ook van tevoren even gelezen. Maar ik heb direct met m'n cc betaald en het werd ook gelijk afgeschreven. Anyway, ze kwamen zelf met het voorstel om het om te zetten toen ik de reden noemde. Nu houden ze in elk geval de centjes...
Lees de FAQ nog eens na, daarin staat precies wat er wel en niet kan. Je moet hoe dan ook, nadat je eerst een sticker hebt gekocht, telefonisch contact met SunPAss openemen. Dan duurt het ook nog evern voor de sticker geactiveerd is. Op zich is dat niet erg, mits je maar niet in Miami over de Turnpike gaat rijden.
Ook handig is de volgende optie, die ook in de FAQ beschreven staat enwaarbij je wel vooraf een rkeneing kunt openen:
*) Hou rekening met weekends:Voor huurders is er nu nog een optie om de tol elektronisch te betalen. Je kunt telefonisch een Toll-By-Plate prepaid rekening openen. Bel tussen 7:00 en 19:00 uur lokale tijd naar 1- 888-824-8655 en geef je debet- of creditcard gegevens door.
Vervolgens meld je na aankomst telefonisch het kenteken van je huurauto en de periode dat je de auto hebt gehuurd.*) Het systeem werkt min of meer hetzelfde als bij een SunPass klant, alleen heb je geen transponder nodig. Meer informatie vind je op de site over All Electronic Tolling.
1-888-TAG-TOLL (888-824-8655)
Call to register for TOLL-BY-PLATE
Mon-Fri, 7 a.m. - 7 p.m.
Er zijn m.i. maar weinig Floridagangers die direct na aankomst in Miami de Turnpike opduiken. In alle andere gevallen betaal je de toll gewoon cash als je geen sticker hebt of als je de toll niet via de verhuurder betaalt.
Op de snelwegen rond Orlando zijn de tolpoorten bemand en kan je zelfs wisselen. Kleinere afslagen zijn onbemand, daar betaal je contant met muntjes.
Wil je een Ministicker dan haal je die ter plekke bij de Publix o.i.d.. Je belt met het nummer dat op de sticker staat, geeft al je gegevens door en je sticker is na een paar uur geactiveerd. Hou er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het saldo op je rekening.
Dank je Teleton. Nu is het een duidelijk verhaal en overzie ik de mogelijkheden. Ik ga proberen zsm na aankomst in miami een ministicker te kopen.
...........en ben je echt Florida verslaafd of hoop/dreig je dat te worden, ga even langs de eerste de beste Publix en koop voor zo'n $ 25 plus tax een echte transponder.
Ben je voor jaren overal van af, mits je hem niet in de huurauto laat zitten..
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ik ben 'm al 4 keer vergeten te pakken...
(kreng zit bij mij altijd achter de achteruitkijkspiegel)
Tot nu toe heeft de mevrouw van National 'm altijd keurig gegeven...
En de laatste keer heb ik 'm zomaar zélf gepakt... :lol:
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019