Ik denk dat je misschien Brookstone bedoelt..?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
In de Florida Mall zit ook zeker 1 (ik dacht zelfs 2) van die winkeltjes waar ze dat soort spul verkopen.
Echt gadgets, dus ook veel spul waar je eigenlijk niks aan hebt, behalve voor de heb :lol:
Ik kan zo niet meer op de naam komen, maar je zult ze vast wel vinden.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ik denk dat je misschien Brookstone bedoelt..?
Nee, die ken ik wel, zit tenslotte tegenover Starbucks ;-). Het zijn van die kleine verscholen winkeltjes in de lange gangen, volgepakt met allerlei electronische onzin.
Ben er pas nog binnen geweest, niks gekocht, maar al die knipperende LEDjes lokken je gewoon.
Net even de Map bestudeerd, kon nog wel eens World of Electronics zijn (klinkt ook logisch :mrgreen: ) zijn, vlak bij Dillards
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Dat zijn dus precies de spullen die ik wil, van die heb-dingen die grappig zijn om te gebruiken, zoals bijv een mini tv remote die op bijna alle tv's werkt, wat je 2 x gebruikt xdEigenlijk een soort de Amerikaanse Expo maar dan van echt electronica onzin xd
maar ik zocht net World of Electronics op, en dat is eigelijk alleen voor camera's, denk niet dat je dat bedoelde =p
Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-12 om 19:29. Reden: 1+1
Iemand nog emer electronische onzin winkeltjes toevallig gezien? weet ik een beetje waar ik moet zoeken over 2 maanden =P
Ik wil aankomende vakantie een macbook pro kopen (is hier een stuk duurder) wie heeft dit ook gedaan ?
Ik zit nog even met een paar kleine puntjes,..
Geen problemen gehad met de douane?, klopt het dat je maar 1 jaar garantie hebt (heb je wel garantie)en welke stekker moet ik thuis (in NL) gebruiken lijkt me lastig om altijd een reis stekker eraan te hebben. Kopen in de Apple winkel of elders.
Wie kan mij even advies geven
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Hoi Angelique,
Wij hebben hier alles van Apple, vrouw, zoon en dochter hebben allen een Macbook... Geen problemen gehad met douane, wij kopen een verloopstekker van €4,00 om de USA stekker in een verloopstekker te stoppen die bij ons past. Dus voor ons zijn dat de enige extra-kosten...
Je kunt ook dure Apple stekkers kopen maar dat is eigenlijk overbodig.
succes!
Remco
Nou dat is simpel dus.
Nu het echte probleem,.......nog 148 dagen wachten,.....![]()
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
@Angelique Je hebt geluk, de MBP met Retina is onlangs flink verlaagt in prijs, trouwens een prachtige keuze.
Love to Travel
over 148 dagen is er allang weer een nieuwer model..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/