Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 40 van de 233 EersteEerste ... 3038394041425090140 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #391
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

Ik heb net even een proef boeking gedaan met Alamo/brits.. in de UK, Daarna op de Alamo.com site mijn boeking aangepast met prepay tanken...

Dit is Alamo/Brits zonder prepay korting van 16/9 t/m 30/9 ..
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 05-03-12 om 19:23. Reden: Geen hoge rug
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

2. Top | #392
    Ingeschreven
    Aug 2008

Dit zegt Alamo over Prepay of laten tanken in de garage door Alamo bij het terug brengen!

Prepay for a Full Tank
    When you pick up your rental car, it will contain a full tank of gas. For your convenience,
    we offer two worthwhile refueling options. For the most convenience, prepay for a full tank of gas at the start of your rental.
    Although there is no refund for unused gas, it's a real time-saver. Very worthwhile - especially when:

Rushing to meet a flight.
    Driving during inclement weather.
    When the driving area is unfamiliar.
    When the local gas stations are inconvenient.
    Refuel Upon Return

You can fill up at a local gas station or have Alamo fill up the gas tank for you on return.

If you choose to have Alamo fill up for you,
    you pay for only the fuel used, but at a higher price per gallon than the upfront gas option or what the local gas stations may charge.

3. Top | #393
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik zou dat subiet doen. Dan ben je voor brandstof goedkoper uit als bij de gemiddelde benzinepomp hier. Op de bordjes bij het kantoortje in de parkeergarage staan altijd bedragen van 5 tot 8 dollar per gallon als zij hem moeten vullen., dus dit is een buitenkansje.

Maar eigenlijk is dat gewoon het Gold pakket, want ook de add. drivers zijn al included.
    Lees wel de hele kleine lettertjes onder het brandstofverhaal :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #394
    Ingeschreven
    Aug 2008

Dat hoef ik niet subiet te boeken, voor mezelf heb ik een Fullsize SUV geboekt voor een maand, op exact dezelfde manier. Nogmaals upfront fuel is wat anders als achteraf fuel !!!. De upfront fuels schelen niet heel veel met de pomp.

Mijn data 24 sept t/m 24 okt voor 877,- pond ongeveer 1050 euro, voor een Fullsize Al zou de upfront fuel 6 dollar kosten, dan nog.....
    Ik wilde gewoon een goede deal voorleggen... van Alamo/brits.
    Mijn boeking heb ik ongeveer 2 maanden terug zo geboekt..

Laatst gewijzigd door Sunshine State; 05-03-12 om 23:19.

5. Top | #395
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hoi Rick,

Mag ik vragen welke discount coupon je hebt gebruikt? Ook zie ik dat je een bepaalde contract ID hebt gebruikt om een lagere prijs te krijgen? De laatste vraag is of dit prepay of betaling achteraf is?

Alvast bedankt voor de informatie.

Eric
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

6. Top | #396
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Dit is via het adres zoals hierboven gegeven (alamo/brits) met Pay Now and save later.
    http://www.alamo.co.uk/brits
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-12 om 21:21. Reden: fqe

7. Top | #397
    Ingeschreven
    Aug 2008

Dag Eric,
    De Discount coupon die ik gebruikt heb is de Visa Coupon, deze heb jij ook al eens gebruikt met de Dragster...

Visa Alamo link
    Coupon Code: AD2338FDF

En wat mblokland al melde, het contract ID is gegaan via de http://www.alamo.co.uk/brits site alleen niet prepay, dat kon enkele maanden geleden nog niet via Brits. Maarrrr ... ik kon wel de visa coupon toevoegen van 30 dollar. De Visa Coupon kun je niet toevoegen wanneer je prepay boekt, je kunt een volledig betaalde voucher namelijk niet meer aanpassen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-12 om 21:22. Reden: fqe

8. Top | #398
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dank je wel.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

9. Top | #399
    Newbie mandello's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

ik heb de Britse site van Alamo ( Alamo.co.uk ) eens ter vergelijking gebruikt en kom voor fully ( plus bijkomende bestuurder zelfs ) aan 534 euro voor een Dodge minivan ( 7 p ) , het reisbureau komt voor dezelfde wagen aan 746 euro :-k
    Kan dit echt zo'n prijsverschil zijn met dezelfde voorwaarden voor de verzekering?
    Toen ik daarnet de site ( uk ) voor de eerste maal probeerde kwam ik zelfs nog 30 euro goedkoper uit , dus blijkbaar schommelt dat ook per keer dat je erop gaat...
    Ik geraak er niet meer aan uit ...
    Kan je echt zonder problemen als Nederlander of Belg via de Britse Alamo site boeken , taxen , verzekering enz aan dezelfde voorwaarden als een reisbureau ? Die beweren dat er ginds nog van alles dient bijbetaald te worden ).

10. Top | #400
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Vorig jaar hebben we via de britse Alamo site geboekt en daar zat alles bij in. We hebben wel het pakket genomen en met de volle tank + de extra bestuurder omdat we allebei graag autorijden maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Forum Rechten