Ik heb op31 jan een suv geboekt bij alamo via air berlin met 20%korting kwam hij op 300 euro voor 10 dagen met gold pakket in. Ik moest wel een topbonus kaart van air berlin hebben. http://www.alamo-affiliate.de/airber...o_topbonus.htm
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb mijn FFAR SUV in oktober geboekt voor 540 Uk Pounds. all included.
Momenteel komt er uit dezelfde zoekopdracht een "aanbieding" van 675 Uk Pounds.
Normaal ben ik niet zo'n vroegboeker maar ik ben nu wel blij dat ik het gedaan heb. Kwestie van heel goed opletten. Wat een verschil zeg.
Ik heb op31 jan een suv geboekt bij alamo via air berlin met 20%korting kwam hij op 300 euro voor 10 dagen met gold pakket in. Ik moest wel een topbonus kaart van air berlin hebben. http://www.alamo-affiliate.de/airber...o_topbonus.htm
Laatst gewijzigd door cindy74; 06-02-12 om 20:27.
Toen ik heb gekeken kwam hij op 380 euro bij alamo . Zelfs bij dollar kwam ik op 320 euro .als ik het goed heb komt hij nu bij alamo 411 euro heb wel op de nederlandse site gekeken . De duitse geeft mij 359 euro en de engelse 369 euro met het master pakket . Heb op 31 jan geboekt voor de periode van 16 april tot 26 april .
Laatst gewijzigd door cindy74; 08-02-12 om 08:43.
Als je je gewoon aanmelden bij airberlin dan krijg je ze binnen de 2 weken bij je in de bus . Maar de aanbieding is al verlopen .
Hallo, wij hebben via usareisen.de een auto bij Alamo gereserveerd.
Ook heb ik me aangemeld bij Alamo en heb de Insiderscard binnen.
Kan ik nu doorlopen naar de kiosk of moet ik me toch bij de balie
melden ivm het voucher van usareisen?
alvast bedankt!
Na reservering bij usareisen.de krijg je alle informatie en een boekingscode voor Alamo. Als je dan naar de savetime optie van Alamo gaat kun je alle gegevens vast achterlaten. Je kunt je vervolgens op het vliegveld melden bij de kiosk (machines) die bij de normale balies staan, en de zaken doorlopen. Ik heb zelf ook de gegevens al ingevuld en weet over enkele weken of het allemaal goed is gegaan ;-)
Ik ben benieuwd.....
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ook wij hadden niet rechtstreeks bij Alamo geboekt maar bij UScarhire.co.uk en hadden ons daarna aangemeld bij Savetime van Alamo. Hiervan kregen we een bevestiging gestuurd door Alamo en met deze code konden we ons gewoon melden bij de kiosk. Dus geen gezeur meer aan de balie en het ging lekker snel.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl