Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ok, zo had ik de vraag niet begrepen(grapje)
Uhm als je seat only boekt online neem ik aan dat je gemaild wordt.
Even antwoorden op die mail is het makkelijkste
Geboekt via het reisburo? Dan gewoon het reisburo even laten mailen.
Telefonisch geboekt? Dan het contactformulier op de website van www.arkefly.nl gebruiken.
Anders heb je nog:
Contact@arkefly.nl
Info@arkefly.nl
In principe moet je altijd uitgaan van de informatie die de maatschappij je stuurt. Je kunt je namelijk niet beroepen op het feit dat op de website van B767-300er wat anders staat als je je vlucht zou missen. Neem bij twijfel gewoon even contact op met ArkeFly.
Heb je ook al gekeken op de Arkefly site? Als je inlogt zie je je actuele schema.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Mag je wel mee als je niet herbevestigd?
En ik kan niet vinden of onze lucht normaal vertrekt. Wij vliegen maandagavond vanaf Miami naar Amsterdam. Bellen gaat inderdaad een beetje moeilijk als dat midden op de dag is..
Hij staat op maandag vertrek 1255 vanaf Amsterdam
En ja je mag mee als je NIET herbevestigd.
De gevolgens voor het te laat arriveren als je niet herbevestigd zijn echter voor jezelf. Echter ik zou niet weten waarom je dat zou doen.
op www.schiphol.nl stata ie toch gewoon op?
ik heb contact gehad met arke vandaag over de bagage.en idd kunnen we de premium(45kg) pp,aanhouden!
heb net de mail binnen zwart op wit dat we niet met de bekende bek vol tanden op sanford staan.zou wat zijn met al die kilo,$$$$$$ overgewicht.
bedankt voor het meedenken!:smile:
Geen probleem. En graag gedaan.
Dat is de ervaring ;-)