Inmiddels gearriveerd in Kissimmee (na enig oponthoud ivm een defect vliegtuig op de vlucht van IAD naar MCO) . Paar uurtjes geslapen en nu alweer klaarwakker (4:45 lokale tijd).
Ik heb de upgrade voor het traject AMS -> IAD op Schiphol geregeld. Vliegtuig zat niet vol, kreeg tijdens de vlucht zelfs het aanbod om op een lege rij economy+ stoelen te gaan liggen als ik dat wilde.
Was het die $99 waard? Mwoa.
- De stoelen hebben meer beenruimte.
Als je lang bent kan dat best prettig zijn. Ik pas met mijn lengte echter ook prima in een gewone economy stoel.
- Je mag eerder instappen.
Bij een volle vlucht dus altijd plek voor je handbagage.
- Als een van de eersten uitstappen
Schiet je weinig mee op, want je moet bij bagageclaim langer wachten op je bagage dan de mensen die als laatste uitstappen. Je bent daarnaast misschien iets eerder bij Immigrations. Ik trof overigens een lege hal aan, dus was ik als laatste van mijn vlucht de hal ingelopen dan had ik misschien iets langer moeten wachten. Nu kon ik na de formaliteiten zo doorlopen.
- Je bent eerder aan de beurt als ze eten / drinken komen langsbrengen.
Als iedereen voor jou kip neemt en jij wilt dat ook is de kans aanwezig dat het op is voor ze bij jouw stoel zijn.
Afgezien van de extra beenruimte zie ik voor mijzelf verder geen voordeel van economy+
Op de terugweg vlieg ik weer gewoon economy. De $99 die ik uitspaar ga ik de komende dagen lekker uitgeven. Kun je overigens een hoop M&Ms van kopen in de Florida Mall :lol: